Sporthoj Piteå

Meatloaf

Går ut stenhårt och ökar successivt....
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Päjtbow
Hoj
CBR 900 RR-98, GSX 1168-82, R1 02.
Någon fler än jag och Daniel som ska ner till mc-mässan i januari?
 

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Ort
Piteå
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
I rymden kan ingen höra dig fisa.....
Nej, Du måste nog skaffa Dig FB...

Tyvärr inte för mig i år, i alla fall inget bestämt ännu. Nästa helg blir det dock Människobyn, har ju dottern bofast där nere. För övrigt hoppas jag att Ni noterade att Triumph tydligen blir ny motorleverantör i Moto2. En Daytona 750R, det vore måhända den optimala leksaken på våra mindre banor - för den som vill och vågar nyttja kurvhastighet??!!
 

Meatloaf

Går ut stenhårt och ökar successivt....
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Päjtbow
Hoj
CBR 900 RR-98, GSX 1168-82, R1 02.
En trecylindrig 750 som vrålar fram på banorna:yoparty! Hoppas bara dom kan hålla samma driftsäkerhet som Honda gjorde, vore surt om några motorhaverier skulle avgöra VM.
Fäjsbok är för mesar, riktiga män/kvinnor har Hotmail.
Alltid kul att träffas, synd att du inte kan komma.
 

Kian

Ny medlem
Gick med
30 Jan 2017
Ort
Malmö
Hoj
Subaru Impreza WRX 1992
Jag kan eventuellt hänga med på nån samkörning här framöver, Spenderar ju en hel del tid i Piteå då jag numer har flickvän där. Så vore roligt att bekanta sig med er hojåkande Pitebor åxå
 

Meatloaf

Går ut stenhårt och ökar successivt....
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Päjtbow
Hoj
CBR 900 RR-98, GSX 1168-82, R1 02.
Jag kan eventuellt hänga med på nån samkörning här framöver, Spenderar ju en hel del tid i Piteå då jag numer har flickvän där. Så vore roligt att bekanta sig med er hojåkande Pitebor åxå

Välkommen:tummenupp
 

Meatloaf

Går ut stenhårt och ökar successivt....
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Päjtbow
Hoj
CBR 900 RR-98, GSX 1168-82, R1 02.
Jag kan eventuellt hänga med på nån samkörning här framöver, Spenderar ju en hel del tid i Piteå då jag numer har flickvän där. Så vore roligt att bekanta sig med er hojåkande Pitebor åxå

Tyvärr så är motorcykelkörning i Piteå lika död som denna tråd.
 

BrooklynS

Buy quality, cry once
Gick med
26 Mar 2014
Ort
Luleå
Hoj
Bara fräna hojar
Jag ser hojar ofta runt Piteå (OBS under säsong).

Kanske så att folk kör mer än skriver på forum om det?
 

AxelSa

Medlem
Gick med
7 Jun 2013
Ort
Norrlänning
Hoj
2017 Ktm 1290 Super Adventure R
Vädret är ju fortfarande skit, men om någon är sugen på att köra någon helg framöver är jag mer än gärna på! Alltid roligt träffa nya människor med samma intressen. Piteå, Luleå, Boden spelar ingen roll, man är ändå där på cirka en timme. Bor i Överkalix :4skrika
 

Gule

Ny medlem
Gick med
18 Jul 2007
Ort
Råneå
Hoj
Triumph Daytona 955i CE -02
Det ser ju ut att bli någorlunda väder till helgen. En kollega skulle kolla om han kunde dra ihop nån körning lördag eller söndag. Ids du ta dig till Råneå så äre bara att haka på. Ju fler desto roligare!

/ Janne
 

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Ort
Piteå
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
BMW-träff i Arjeplog och Summer Games i schtaan - vill Ni fly trafikinfarkterna och köra hoj finns SMC ute vid Långnäs och kör KNIX-kurs i morgon. Så har Ni vägarna förbi finns alla möjligheter till fika och hamburgare om så önskas :)
 

BrooklynS

Buy quality, cry once
Gick med
26 Mar 2014
Ort
Luleå
Hoj
Bara fräna hojar
Det kommer att köras massor på vägarna runt Ajaur/Moskosel/Malå/Slagnäs/Storforsen/Arjeplog under helgen med början idag 09.00. Knix på lördag och fint väder hela helgen.

Ut och kör!

Skickat från min G8231 via Tapatalk
 

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Ort
Piteå
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
Tror jag inte :krama Jag har i alla fall passerat 200 mil hitintills denna säsong :) En resa till Kiruna drar naturligtvis bra men det har även blivit ett antal turer kring kommunen och ned till Västerbotten. Vi får väl se till att styra upp en dagsutflykt när det lugnat ned sig med jobb och måste-uppgifter!
 

Meatloaf

Går ut stenhårt och ökar successivt....
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Päjtbow
Hoj
CBR 900 RR-98, GSX 1168-82, R1 02.
Tror jag inte :krama Jag har i alla fall passerat 200 mil hitintills denna säsong :) En resa till Kiruna drar naturligtvis bra men det har även blivit ett antal turer kring kommunen och ned till Västerbotten. Vi får väl se till att styra upp en dagsutflykt när det lugnat ned sig med jobb och måste-uppgifter!

Det är som med Fantomen, alla pratar om att det verkligen finns mc-förare i Piteå, men ingen har egentligen sett någon:tungan

Hoppas att det är ett löfte, jag saknar turerna med dig:krama
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top