Sporthoj Luleå

V-Moto

Kul på hjul...
Gick med
20 Apr 2005
Ort
Luleå
Hoj
FZS 600
Varit i ett hus vid varvsleden två senaste dagarna. Det åker förbi hur många hojar som helst utanför mitt på dan. Stendött igen på kvällen... :gnissla
 

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Triumph street triple RX
Skulle bara meddela att det blir ett år till i kära Luleå för min del. Kommer upp igen i augusti, hoppas hojjen håller tills dess...

Kör försiktigt!
 

Åberg

www.luleaguiden.com
Gick med
30 Mar 2003
Ort
Luleå
Hoj
Kawasaki ZX-12R Ninja
Scheisse...

F-n vad kul, precis när man fått ordning på hoj å larm, då pajar man bilen istället :huvet Lyckades klonka in en sten i oljetråget så SAAB:en är fyra liter olja fattigare nu. Nåja...med det här finvädret så håller man sig ju på två/ett hjul ändå :D
 

Moddis

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2005
Ort
Luleå
Hoj
KTM 990 Adventure R, Gsxr 750 Turbo dragrace moppe 8,95/266
Blir ingen onsdagskörning för mig denna vecka står utan hjul för tillfället :(
 

LILAB

Väntar...
Gick med
29 Mar 2006
Ort
Luleå
Hoj
KTM 450 EXC/SM
Vi var där 19.00 (max) jag och två FZ6:eek:r såg flera hojar som körde förbi medans vi stod där men ingen som stannade.

Hur är det egentligen med alla hojåkare här i stan, duger det bara att stanna och prata med dom man känner eller??????
Tror nog att man får fortsätta att åka i Pite och lite oftare till Skellefteå, för här verkar det som att allt för många går med näsan i vädret.
Pratar inte specifikt om någon så kallad Onsdags träff som brukar förekomma då och då utan i största allmänhet.
 

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
LILAB skrev:
2284924 Vi var där 19.00 (max) jag och två FZ6:eek:r såg flera hojar som körde förbi medans vi stod där men ingen som stannade.

Hur är det egentligen med alla hojåkare här i stan, duger det bara att stanna och prata med dom man känner eller??????
Tror nog att man får fortsätta att åka i Pite och lite oftare till Skellefteå, för här verkar det som att allt för många går med näsan i vädret.
Pratar inte specifikt om någon så kallad Onsdags träff som brukar förekomma då och då utan i största allmänhet.

Kom till piteå och kör, ser du en mörk r6a (utan dekaler) så vinka :banana
 

LILAB

Väntar...
Gick med
29 Mar 2006
Ort
Luleå
Hoj
KTM 450 EXC/SM
Xyron skrev:
2284989 Kom till piteå och kör, ser du en mörk r6a (utan dekaler) så vinka :banana

Undra om det inte är den jag sett stå parkerad ganska centralt i Pite några gånger.
Kommer ner till Pite både Lördag och Söndag kanske någon tur under veckan också...
Kör en röd/svart cbr 600 som brukar umgås med minst en orange fz6:a
 

José Chicano

Ny medlem
Gick med
28 Oct 2005
Ort
Männskobyn
Hoj
KTM 690 SMC
Högfärdighet..

Som inflyttad Lule-bo så vågar man ej bara stanna och hälsa på ett gäng som står och snackar...men ska försöka bättra mig.

När/var/hur samlas eliten?
 

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Ort
Lulstan
Hoj
KTM EXC 300 TPI samt allt annat med två hjul som jag hittar...
LILAB skrev:
2284924 Vi var där 19.00 (max) jag och två FZ6:eek:r såg flera hojar som körde förbi medans vi stod där men ingen som stannade.

Hur är det egentligen med alla hojåkare här i stan, duger det bara att stanna och prata med dom man känner eller??????
Tror nog att man får fortsätta att åka i Pite och lite oftare till Skellefteå, för här verkar det som att allt för många går med näsan i vädret.
Pratar inte specifikt om någon så kallad Onsdags träff som brukar förekomma då och då utan i största allmänhet.

Håller med fullständigt!
Jag brukar vara ute ibland på kvällarna och stannar jag någonstans så åker bara folk förbi, trist!
Just onsdagskörningarna brukar samla lite folk men just den här gången så var vi åtminstone fyra stycken som fått förhinder. Kan vi inte enas om att så många som möjligt pallar sej ut åtminstone på onsdagarna? Om vi träffas klockan 19 vid Max Drive thrue vid OK Center? Ni som bara passerar, se för f-n till att stanna, det är ingen som bits... :)
 

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
LILAB skrev:
2285029 Undra om det inte är den jag sett stå parkerad ganska centralt i Pite några gånger.
Kommer ner till Pite både Lördag och Söndag kanske någon tur under veckan också...
Kör en röd/svart cbr 600 som brukar umgås med minst en orange fz6:a

Stämmer mycket väl, bor i huset mitt emot åhlens.

Edit: Vill du ut och köra och hojjen står där, bara knuffa på den lite för då går larmet och då kommer jag ner :hihi
 

Åberg

www.luleaguiden.com
Gick med
30 Mar 2003
Ort
Luleå
Hoj
Kawasaki ZX-12R Ninja
Xyron skrev:
2285409Edit: Vill du ut och köra och hojjen står där, bara knuffa på den lite för då går larmet och då kommer jag ner :hihi

:lol :tummenupp

Ikväll blir det en zx-12:a och en r1:a ute på skoj iaf
 

LILAB

Väntar...
Gick med
29 Mar 2006
Ort
Luleå
Hoj
KTM 450 EXC/SM
Åberg skrev:
2286123 :lol :tummenupp

Ikväll blir det en zx-12:a och en r1:a ute på skoj iaf

har precis fått dit polarns framhjul, så vi åker ut nu.....

Visst kör du med hjälm i dag...... såg dig allt ute på storheden...
 

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
Om ni kommer förbi piteå så säg gärna till, följer gärna med ut en sväng
 

Åberg

www.luleaguiden.com
Gick med
30 Mar 2003
Ort
Luleå
Hoj
Kawasaki ZX-12R Ninja
LILAB skrev:
2286308 har precis fått dit polarns framhjul, så vi åker ut nu.....

Visst kör du med hjälm i dag...... såg dig allt ute på storheden...
:hihi Transport hem från verkstaden i snigelfart efter cykelvägen, hade knatat dit...
 

V-Moto

Kul på hjul...
Gick med
20 Apr 2005
Ort
Luleå
Hoj
FZS 600
LILAB skrev:
2284924 Vi var där 19.00 (max) jag och två FZ6:eek:r såg flera hojar som körde förbi medans vi stod där men ingen som stannade.

Hur är det egentligen med alla hojåkare här i stan, duger det bara att stanna och prata med dom man känner eller??????
Tror nog att man får fortsätta att åka i Pite och lite oftare till Skellefteå, för här verkar det som att allt för många går med näsan i vädret.
Pratar inte specifikt om någon så kallad Onsdags träff som brukar förekomma då och då utan i största allmänhet.
Här i stan vågar man för fasen inte snacka me hojåkare! Man kan ju få på måppo.. :fatta! :kulspruta :tummenner
Som sagt "nemas problemas" att surra me bajkers utanför stan. :tummenupp
 

Åberg

www.luleaguiden.com
Gick med
30 Mar 2003
Ort
Luleå
Hoj
Kawasaki ZX-12R Ninja
V-Moto skrev:
2286792 Här i stan vågar man för fasen inte snacka me hojåkare! Man kan ju få på måppo.. :fatta! :kulspruta :tummenner
Som sagt "nemas problemas" att surra me bajkers utanför stan. :tummenupp
Är vi så svåra? :va Nääh, lägg av nu. Vi som är så trevliga! Är ju bara stoppsladda å morsa vettja :7peta
 

José Chicano

Ny medlem
Gick med
28 Oct 2005
Ort
Männskobyn
Hoj
KTM 690 SMC
Åberg skrev:
2287780 Är vi så svåra? :va Nääh, lägg av nu. Vi som är så trevliga! Är ju bara stoppsladda å morsa vettja :7peta




Ni ska veta hur svårt det är att vara Pite-bo som e bosatt i Luleå.....inte accepterad nånstans...
 

Honda forever

livet börjar vid 14000rpm
Gick med
4 Apr 2003
Ort
Luleå
Hoj
Honda CBR1000RR
Det låter som om du inte har det så lätt...

Kan du inte prova o ta upp det med minoritetsombudsmannen... :hihi
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top