Sporthoj Luleå

gthyni

Está demasiado frío!
Gick med
24 Jul 2003
Ort
Vasastan
Hoj
Hojlös f n. fd KTM, Moto Guzzi, Yamaha, GasGas, BSA
det underlättar att hålla ögonen öppna om man vet vad man ska reagera på, just sayin'
 

Parvin

Ny medlem
Gick med
23 Aug 2008
Ort
Luleå
Hoj
zx10r 05
Då jag inte får med mig nån jag känner så tänkte jag höra här ifall det är någon som är sugen på att följa till mantorp 27-30 juni? Kostar bara ca 2500 för 4 dagar och jag har en skåpbil som det går in 2-3 hojar i =)

http://team-trackday.com

Finns även en tråd här på sporthoj om den körningen :)
 

majure

Ny medlem
Gick med
21 May 2012
Ort
luleå
Hoj
Körkortslös..
Ta det lugnt vid rostbollen, trafikolycka med spill på vägen, kan ha varit oljor. Brandkåren la ut skumt o skit när jag passerat.
 

mk

...
Gick med
11 May 2009
Ort
Luleå
Hoj
z750
Nu har man väntat och väntat... men i helgen blir det premiär turen för min del! hur ser det ut för er har ni tagit premiär svängen ännu!
 

Banditmannen

SX-missbrukare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Ovanlig
Jo, och premiärvält hojen över stödet i gruset också!:huvet Ingen större skada men man blir ju ilsk!
Nåväl, har inte hunnit köra så mycket men det blir nog lite mil i helgen, hoppas jag.
 

jandreas

Ant's in the pant's
Gick med
26 Jan 2005
Ort
Luleå
Hoj
Hojlös
Joda, KTMen har fått på sig 9 mil och BMWn typ 4 mil :) Får hoppas på lite varmare dagar här framöver så kanske man kan ta en lite längre runda!
 

gthyni

Está demasiado frío!
Gick med
24 Jul 2003
Ort
Vasastan
Hoj
Hojlös f n. fd KTM, Moto Guzzi, Yamaha, GasGas, BSA
som vanligt har man ingen hoj denna tid på året... hade kommit med Vespan om jag inte lovat åka till Umeå och hjälpa morsan med vårröjningen.
 

Viktor L

Moderator
Gick med
23 Mar 2009
Ort
Piteå
Hoj
Kawasaki Z1000Mk.II Kawasaki W650 Suzuki GS1000E
Nån som är ledig och sugen på en liten tur imorn? Tänkte stanna och fika i Boden på Retro. Brukar vara ett säkert kort.
 

Söderberg

Nu med porrpung...
Gick med
30 Apr 2007
Ort
Luleå
Hoj
2009 Yamaha FZ1
Hur är det, brukar det samlas några sporthojjare och köra tillsammans nu för tiden?
Var ut med mcfyrkanten igår och fick panikångest när farten knappt nådde den tillåtna:gnissla
Alltid roligare vara några som drar ut:yoparty
 

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Ort
Lulstan
Hoj
KTM EXC 300 TPI samt allt annat med två hjul som jag hittar...
Hur är det, brukar det samlas några sporthojjare och köra tillsammans nu för tiden?
Var ut med mcfyrkanten igår och fick panikångest när farten knappt nådde den tillåtna:gnissla
Alltid roligare vara några som drar ut:yoparty

Vi körde en hel del för ett ar år sedan men sen vet jag inte vad som hände. Vi brukade samlas kl 18 på OK-center på onsdagarna om det var väder. Det är ju bara att bestämma en tid och en plats så ser man ju vad som kommer....:)
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Tjo, tänkte kolla med folket här, är så att ja ska upp Norröver, landar i Luleå och ska sen vidare till Haparanda. Undrade då om de finns nån som hyr ut hojar i Lule-trakten ?! Funderade på om man skulle ha en hoj istället för en hyrbil under veckan man är där. Men beror väl lite på hur utbudet ser ut.

Googlat och kikat på blocket men inte hittat så mycket, tänkte ja kollar med kollektivet där uppe om ni känner till nåt. Om inte annat få man finnas sig i 4-hjuligt istället för 2.

Inte nödvändigt en sporthoj som man är ute efter men ingen custom glidare heller.
 

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Ort
Piteå
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
Nu, kära lokala räcerhjältar, har Ni chansen att fightas om världens första klubbmästerskapsbuckla på Kemora! :) I juli kör ju SMC kurs och det blir steg 5 (licens) med början 17.00 på söndagskvällen den 14:e juli, därefter 4 dagar steg 6 (rejsträning) med miniendurance och klubbmästerskap!

Det vore väl för fränt om en norrbottning kunde bärga en buckla eller i vart fall en framskjuten placering?! Jag bedömer att Ni som kör tider neråt 1.15-1.16 definitivt kan vara med och fightas i den absoluta toppen. Och det är Ni ju några som klarar mer än väl:)

Så revidera Era semesterplaner och ägna hojen lite extra omsorg, mer info hittar Ni här: http://www.sporthoj.com/forum/showt...som-i-Kemora&p=5831800&viewfull=1#post5831800
 

Pinhead

Ny medlem
Gick med
11 Jul 2008
Ort
Luleå
Hoj
CB1000R -09
Hej, börjar dra ihop sig till SMC's Kemora kurs och det rycker lite i min gashand. Tänkte kolla om det är nån som ska dit och har en släpplats över för en extra hoj + pilot.
 

Lund

Övar
Gick med
27 Jul 2006
Ort
Luleå
Hoj
CBR600F3 -95, XR650R -03
Om någon kommer ihåg vad herren heter som jag lånade ett däck till v21 på Kemora får ni gärna berätta det för mig.
Jag har bytt telefon och har inte kvar hans nummer... :(
 

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Ort
Lulstan
Hoj
KTM EXC 300 TPI samt allt annat med två hjul som jag hittar...
Om någon kommer ihåg vad herren heter som jag lånade ett däck till v21 på Kemora får ni gärna berätta det för mig.
Jag har bytt telefon och har inte kvar hans nummer... :(

Du minns inte vilken hoj han körde?
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top