Sporthoj Luleå

jandreas

Ant's in the pant's
Gick med
26 Jan 2005
Ort
Luleå
Hoj
Hojlös
Vi är några stycken som ska ta hojjarna ner till Pite och knalla på Nolia en sväng. Är det nån som vill följa så får ni mer än gärna haka på, samling på OK center kl 12.

Lite sista minuten men men...
 

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Ort
Lulstan
Hoj
KTM EXC 300 TPI samt allt annat med två hjul som jag hittar...
Ingen härifrån som kraschade efter Hertsövägen igår hoppas jag?
 

hank

H.Granbom racing #38 Speedster cup
Gick med
22 Apr 2005
Ort
Boden
Hoj
RC8 2015 racehoj, crf 450r
Två gånger har jag sett en troligen lite äldre gsxr med krashkåpor utan regskylt körandes från stan ut mot hertsön.
Ok att man kör utan regskylt och lysen men varför köra som ett svin mot rött osv? Är det nån som vet vem det är? Kanske var han som klotade...
 

jandreas

Ant's in the pant's
Gick med
26 Jan 2005
Ort
Luleå
Hoj
Hojlös
Två gånger har jag sett en troligen lite äldre gsxr med krashkåpor utan regskylt körandes från stan ut mot hertsön.
Ok att man kör utan regskylt och lysen men varför köra som ett svin mot rött osv? Är det nån som vet vem det är? Kanske var han som klotade...

Är det den blåa du menar? Isf har jag också sett den ett par gånger körandes som en tokidiot mot rött och fort så in i helvete. Den kom även förbi utanför oss längs cykelvägen, killen hade på som vanliga kläder och en crosshjälm utan skärm. Tror dock det är en gammal R6a.
 

hank

H.Granbom racing #38 Speedster cup
Gick med
22 Apr 2005
Ort
Boden
Hoj
RC8 2015 racehoj, crf 450r
Är det den blåa du menar? Isf har jag också sett den ett par gånger körandes som en tokidiot mot rött och fort så in i helvete. Den kom även förbi utanför oss längs cykelvägen, killen hade på som vanliga kläder och en crosshjälm utan skärm. Tror dock det är en gammal R6a.

Blå eller svart och blå. Ingen vidare representant för hojåkare hursomhelst..
 

Viktor L

Moderator
Gick med
23 Mar 2009
Ort
Piteå
Hoj
Kawasaki Z1000Mk.II Kawasaki W650 Suzuki GS1000E
Sett samma hoj ett flertal gånger när jag åkt från jobbet (SSAB). Alltid kört som en tok där kring Örnäset / Hertsön. Inte direkt att dom ligger med låg profil när dom kör olagligt.
 

majure

Ny medlem
Gick med
21 May 2012
Ort
luleå
Hoj
Körkortslös..
Ta det lugnt runt centrum i luleå nu, de har tuggat upp asfalt överallt o det är mer eller mindre dåligt uppmärkt. Så det är både vassa kanter o lösgrus här o där :huvet
 

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
Ska till Luleå och inta Statshotellet imorron. Meeen, var ska man gå på kvällen och äta kvällsmat och kanske få ner en öl eller två?
 

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Ort
Lulstan
Hoj
KTM EXC 300 TPI samt allt annat med två hjul som jag hittar...
Ska till Luleå och inta Statshotellet imorron. Meeen, var ska man gå på kvällen och äta kvällsmat och kanske få ner en öl eller två?

Vill du bara äta gott utan action så rekommenderar jag Köpmangatan 16, fantastisk mat:tummenupp
 

gthyni

Está demasiado frío!
Gick med
24 Jul 2003
Ort
Vasastan
Hoj
Hojlös f n. fd KTM, Moto Guzzi, Yamaha, GasGas, BSA
Skotergrind

jag har sålt släpet, men köparen vill inte ha skotergrinden fast det är en rejäl sak hopsvetsad av fyrkantsrör. Bra att ha för att underlätta lastning av skoter eller MC på bilsläp. Bortskänkes, först till kvarn i Svartöstan. PM:a mig.
 

axelsson_vpg

Guest
jag har sålt släpet, men köparen vill inte ha skotergrinden fast det är en rejäl sak hopsvetsad av fyrkantsrör. Bra att ha för att underlätta lastning av skoter eller MC på bilsläp. Bortskänkes, först till kvarn i Svartöstan. PM:a mig.

Tjena!

Är de en uppkörningsramp? PM:a gärna tele nr :)
 

Norrland

stubbflygare
Gick med
11 Jan 2007
Ort
Fjollträsk
Hoj
Hojlös
Hittelön till den/dom som kan ge tips så att dom som gjorde en smash and grab på kronanområdet inatt åker fast!

Sprid gärna detta budskapet så dom som inte kan ge fan i andras grejer åker fast..

Polisanmälan är gjord så det går lika bra att lämna tips direkt till polisen.

Och till ni som gjorde det här. Området är kameraövervakat från flera håll så det finns en rätt stor chans att de dyker upp en fin bild på er snart :hihi:rofl:lol
//Norrland
 

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Ort
Lulstan
Hoj
KTM EXC 300 TPI samt allt annat med två hjul som jag hittar...
Hittelön till den/dom som kan ge tips så att dom som gjorde en smash and grab på kronanområdet inatt åker fast!

Sprid gärna detta budskapet så dom som inte kan ge fan i andras grejer åker fast..

Polisanmälan är gjord så det går lika bra att lämna tips direkt till polisen.

Och till ni som gjorde det här. Området är kameraövervakat från flera håll så det finns en rätt stor chans att de dyker upp en fin bild på er snart :hihi:rofl:lol
//Norrland

Vad gjorde de och vad tog de?
 
Last edited:
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top