Sporthoj Skellefteå

Dirty950

Grusbusare
Gick med
25 Jun 2007
Ort
Skellefteå
Hoj
KTM 950 Adventure
hänga med

Går det bra hänga med? Även om jag inte har nån extrem plastkomet men KTMen går rätt fint.

/Johan
 

Thrazher

Speedfreak
Gick med
18 Jun 2004
Ort
Falköping
Hoj
ingen för tillfället
Går alldeles utmärkt!!!

Hade med oss två ktm:er igår å dom hängde då med så ;)

Samlas 18:00 på onsdagar uppe på klubben vid torsgatan å åker iväg c:a 18:30....
Ytterligare "aktivitet" brukar nämnas om här i tråden, så som helgkörningar å sånt

/R


Går det bra hänga med? Även om jag inte har nån extrem plastkomet men KTMen går rätt fint.

/Johan
 

Dirty950

Grusbusare
Gick med
25 Jun 2007
Ort
Skellefteå
Hoj
KTM 950 Adventure
Får hoppas vädret håller sig, var i burträsk för nån timme sen och där regna det rätt kraftigt.

Har dock min landsvägsutrustning hos farsan men crosshjälm får duga, ska man köra landsväd är det dock proppar i öronen som gäller för den låter mycket samt att man får akta sig för att kolla efter fåglar då skärmen lätt tar vind.

/Johan
 

magsnus

Magsnus
Gick med
19 Jun 2005
Ort
skellefteå
Hoj
honda CBR900 RR-98
va fan!!! ja vill ju me åxo,men sata :kulspruta E-son ha ju inte fått hem min nya kedja:huvet .............Ja får väl gå ne då,suck


Jag ska sälja mitt skinnställ: SPYKE-GOLEM Stl 52 bra skick

Tel:070-6003159
 

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Ort
Skogn
Hoj
Crescent kompakt
Stadsfesten imorgon. Några som skall dit? Själv kör jag och tjejen från Norge (110mil) enkel väg klockan 16 idag. Sedan blir det väl sova lite och sen dricka :) Blir nog bra!
 

ghandi

Beaten like a redheaded stepchild
Gick med
21 Aug 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
Kawasaki z1000 -03, H-D Sportster Sport -98, Suzuki gp 125 x2
Stadsfesten imorgon. Några som skall dit? Själv kör jag och tjejen från Norge (110mil) enkel väg klockan 16 idag. Sedan blir det väl sova lite och sen dricka :) Blir nog bra!


Japp fredag är min fylledag då jag åker till sthlm på söndamorgon, fest lite här och var skulle jag tro men om någon vet av ett fylleslag kan dom väl nämna det i tråden.

Om ni ser mig och jag inte hälsar i helgen så beror det inte på att jag är dryg utan jag har mest troligt supit mig blind!
 

2wheelsRlife

Sporthojsåkare får upp den...
Gick med
4 May 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
_________________
Japp fredag är min fylledag då jag åker till sthlm på söndamorgon, fest lite här och var skulle jag tro men om någon vet av ett fylleslag kan dom väl nämna det i tråden.

Jag har oxå planer på att dra på Stadsfesten i morron (fredag).
Så om nån är sugen så kan vi ju slå ihop nåt.
Trevligare att supa tillsammans än var och en på sitt håll...
 

ghandi

Beaten like a redheaded stepchild
Gick med
21 Aug 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
Kawasaki z1000 -03, H-D Sportster Sport -98, Suzuki gp 125 x2
Vet inte vars fan jag är men nog vart det något tror jag, vet inte riktigt har luckor :)
 

Horn1 900

Tunnplåtslagare
Gick med
9 Apr 2006
Ort
Skellefteå
Hoj
Hornet 900 -02
hehe.. nytt försök ikväll..

Träffade inte nån SH-åkare.. den enda jag såg var Oliver rockandes till Coverbandet Krotov & Co. :D
 

2wheelsRlife

Sporthojsåkare får upp den...
Gick med
4 May 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
_________________
Vilken fest?:va

Kan man kika förbi? Är det handikapp anpassat?

Bad Girl har ju gårdsfest :)

Klart du ska kika förbi!! Festen är på Norrbölegatan 36. När du kör från Statoil vid norr rondellen och ner mot stan så är Norrbölegatan samma gata som den första bron du passerar under på väg ner mot rödljusen.... Är du med? Annars får du ringa om du vill ha en vägbeskrivning :tungan

Handikappanpassat.... Hmmm... vi kan bära dig runt så det löser sig nog :D
 

ghandi

Beaten like a redheaded stepchild
Gick med
21 Aug 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
Kawasaki z1000 -03, H-D Sportster Sport -98, Suzuki gp 125 x2
Klarat mig ner till sthlm alla fall, fyfan inte avundsjuk på Katta som ska åka bak på pallen, har så ont i arslet och benen att det inte ens vore roligt om någon annan klagade över det.... men men nere tryggt och säkert i solna alla fall, sitter och avnjuter ett par pilsner som det sig bör :)

Ses om 2veckor gays and girls :tummenupp
 

Domi

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2004
Ort
SKELLEFTEÅ
Hoj
PÅ G
Vem kör en svart turbofighter, någon i stan eller var det kanske bara nån på genomresa? Jävlar vad den gick fint, mötte den på väg norrut i solbacken. Gick dock bara på ett hjul och så pös/ven det så konstigt....:D :yoparty
 

ghandi

Beaten like a redheaded stepchild
Gick med
21 Aug 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
Kawasaki z1000 -03, H-D Sportster Sport -98, Suzuki gp 125 x2
Robban liden kör en svart r1 med viss avsaknad av replåt osv enda turbofightern jag vet.
 

magsnus

Magsnus
Gick med
19 Jun 2005
Ort
skellefteå
Hoj
honda CBR900 RR-98
Vem kör en svart turbofighter, någon i stan eller var det kanske bara nån på genomresa? Jävlar vad den gick fint, mötte den på väg norrut i solbacken. Gick dock bara på ett hjul och så pös/ven det så konstigt....:D :yoparty

Ja ser honom varje morgon,Vet var hans brevlåda bor:tungan ,Nice hoj:tummenupp
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top