Sporthoj Skellefteå

ghandi

Beaten like a redheaded stepchild
Gick med
21 Aug 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
Kawasaki z1000 -03, H-D Sportster Sport -98, Suzuki gp 125 x2
Va faan hardu gjort med kortet???

Asså på skyltarna står det ju nästan Stopp (STOP) saknas ju 1 P men polisen tyckte att man skulle stanna ändå, dubbla budskap i min åsikt men men, 1 månad så får vara glad det vart så kort.
 

Darth Väder

Irregular firing (dis)order
Gick med
30 Apr 2003
Ort
Örebro (men Pite i mitt hjärta)
Hoj
Hojlös
Tjoho i norden! Hur är läget? Kört nå hoj än? ;) Jag körde 50 m på snön hemma i piteå i torsdags då jag skulle lasta hojen i skåpbilen men idag tog jag en 2km tur för att på allvar kunna säga att jag kört första svängen i år :)
 

Dirty950

Grusbusare
Gick med
25 Jun 2007
Ort
Skellefteå
Hoj
KTM 950 Adventure
Tjoho i norden! Hur är läget? Kört nå hoj än? ;) Jag körde 50 m på snön hemma i piteå i torsdags då jag skulle lasta hojen i skåpbilen men idag tog jag en 2km tur för att på allvar kunna säga att jag kört första svängen i år :)

Har kört över 50 mil i vinter (delvis före nyår) men det är väl fusk sitta på en Gasgas EC300 med dubbade däck?

/Johan
 

Mr.Rackel

Speedoman
Gick med
15 Jun 2006
Ort
Skellefteå
Hoj
Stunt Japanare
Ny moped..

Så var man med hoj igen då ... Har aldrig provat en motard nånsin! Så tänkte .. måste ju köpa en förr eller senare bara för att testa.. Nu råkade det bli förr.. :tummenupp
En XR 600.. ( lite preppad med fixad topp, borrad till 640cc kam , helsystem m.m )
Skall på med isdäcken i veckan bara för att få känna på den litegrann.
En sak är då säker, Får jag inte ett högerben 4 ggr större än karl-alfreds underarmar då vet jag inte vad.
Gosse snacka om tungkickad :D
 

Bifogat

  • xr600bak.jpg
    xr600bak.jpg
    53.2 KB · Visningar: 109
Last edited:

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
Så var man med hoj igen då ... Har aldrig provat en motard nånsin! Så tänkte .. måste ju köpa en förr eller senare bara för att testa.. Nu råkade det bli förr.. :tummenupp
En XR 600.. ( lite preppad med fixad topp, borrad till 640cc kam , helsystem m.m )
Skall på med isdäcken i veckan bara för att få känna på den litegrann.
En sak är då säker, Får jag inte ett högerben 4 ggr större än karl-alfreds underarmar då vet jag inte vad.
Gosse snacka om tungkickad :D
Du har väll kvar r1an också?
förresten, jag har fortfarande en bakcuts till en gixx 1000 -03 i förrådet som är din..
 

_bagarn

www.teamrackel.se
Gick med
20 Jul 2007
Ort
skellefteå
Hoj
ktm 450 exc -11 gixxer 1000 tyyrbo
Tjoho i norden! Hur är läget? Kört nå hoj än? ;) Jag körde 50 m på snön hemma i piteå i torsdags då jag skulle lasta hojen i skåpbilen men idag tog jag en 2km tur för att på allvar kunna säga att jag kört första svängen i år :)

jo jag körde hojj för 3 veckor sendan=)

var nere och hämtade en 900 eldblad i stockholm så då passade jag på att fara en liten sväng på några km.. å suget blir ju inte mindre för att man har fått lufta sig lite:galen
 

Domi

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2004
Ort
SKELLEFTEÅ
Hoj
PÅ G
Fan va lite motarder det är ute på Blocket, fast säsongen har ju iofs inte dragit igång ännu. Är ute efter en 625 SMC, nån som vet av någon guldklimp:D ?
 

Mr.Rackel

Speedoman
Gick med
15 Jun 2006
Ort
Skellefteå
Hoj
Stunt Japanare
Fan va lite motarder det är ute på Blocket, fast säsongen har ju iofs inte dragit igång ännu. Är ute efter en 625 SMC, nån som vet av någon guldklimp:D ?

Låter bra med lite fler motarder ;)
Helt seriöst så får det bli ett motardgäng i sommar :tummenupp Går ju inte köra SM med SH .. Med tanke på hur snitthastigheten på SH gänget brukar vara, får man ha ett bakdrev lika litet som framdrevet om man skall hänga med :gnissla
 

Dirty950

Grusbusare
Gick med
25 Jun 2007
Ort
Skellefteå
Hoj
KTM 950 Adventure
Vart är du och kör och varför kör du inte me oss på isen i Gummark? :rolleyes:

Har bara korta skruvdubb i däcken, då jag kör med den som moped till och från jobbet ibland. Det är lite för dåligt för att kunna ha bra snurr på grejerna på is.

Fusk är det väl inte men det är ju ingen sporthoj :tungan

Enduro är väl en sport det också? Förlåt men kunde inte låta bli =)

/johan
 

magsnus

Magsnus
Gick med
19 Jun 2005
Ort
skellefteå
Hoj
honda CBR900 RR-98
Har bara korta skruvdubb i däcken, då jag kör med den som moped till och från jobbet ibland. Det är lite för dåligt för att kunna ha bra snurr på grejerna på is.



Enduro är väl en sport det också? Förlåt men kunde inte låta bli =)

/johan

Men Johan,nog vet du väl att Enduro är för särringar!:tungan
 

Rasta "Rocket"

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2003
Ort
Ske-å
Hoj
Gixxer
Kan väl hända att den blir:D Kan ju inte ha kvar hojen för länge så den sjunker i värde:arsele
Själv då? Skruvar du bara i sommar oxå eller blir det nån körning överhuvudtaget?:pannkyss

uuhhh han biter ifrån!!!!! like it:D nja det blir rätt mycket jobb som i fjol men lite ledig blir det. nja den går ju nu så det blir en bänkning i alla fall.
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top