Midsommarfest?

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
2x Honda CRF 450
Jag och Pingvinen har snackat lite löst om vad som händer på midsommar. En tanke som kom upp var att dra ihop lite Sporthojsfolk (och gärna fler också) och fixa någon fest.
Så om det finns något intresse kan ni slänga in en blänkare här. Kom även med förslag vart vi skulle kunna hålla till, ingen som har ett trevligt lantställe eller bara en stor gräsmatta? :D
Vi kan ju alltid samlas vid någon trevlig grill och sitta och ljuga hur fort vi kört eller något annat stimulerande!!

Så finns det några festsugna själar här på forumet? :öl
 

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vimmerby
Hoj
Kawa GPZ900T
Om ni inte bangar för en liten utflykt är ni välkomna till Vimmerby för att där i rustik lantlig miljö grilla och förfriska er med medhavd dryck. Sovplatser under tak finns om ni tar med sovsäck, och även hojar kan härbärgeras.
Ligger ca 30 mil sydväst om Uppsala.
 

Nursen

Våga vägra kåpa!
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
S3 -04
Tja, jag ska festa i Sundsvall iaf (om jag inte jobbar). Jag kanske kan vara med på den obligatoriska "slutet-av-augusti-festen" istället? :öl

Ha det! :tummenupp
 

Thundercat

Ringmärkt
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I en blåvitt stad.
Hoj
En svart.
M:et skrev:
Jag och Pingvinen har snackat lite löst om vad som händer på midsommar. En tanke som kom upp var att dra ihop lite Sporthojsfolk (och gärna fler också) och fixa någon fest.
Så om det finns något intresse kan ni slänga in en blänkare här. Kom även med förslag vart vi skulle kunna hålla till, ingen som har ett trevligt lantställe eller bara en stor gräsmatta? :D
Vi kan ju alltid samlas vid någon trevlig grill och sitta och ljuga hur fort vi kört eller något annat stimulerande!!

Så finns det några festsugna själar här på forumet? :öl

Se till att lära dig blanda riktiga groggar innan festen. :D
 

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
2x Honda CRF 450
Re: Re: Midsommarfest?

Thundercat skrev:
Se till att lära dig blanda riktiga groggar innan festen. :D

Hörredu grabben, jag kör på kvalitet och inte kvantitet! Sen att jag blir för full i alla fall är ju en annan femma :rolleyes:
Ska inte du ta och pallra dig upp mot Uppsala till midsommar, det kan väll iändå nte finnas något att göra nere i Götet då?
 

Thundercat

Ringmärkt
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I en blåvitt stad.
Hoj
En svart.
Re: Re: Re: Midsommarfest?

M:et skrev:
Hörredu grabben, jag kör på kvalitet och inte kvantitet! Sen att jag blir för full i alla fall är ju en annan femma :rolleyes:
Ska inte du ta och pallra dig upp mot Uppsala till midsommar, det kan väll iändå nte finnas något att göra nere i Götet då?

Men det är väl inget saftkalas som du ska på? :D

Jag skall åka till Grebbestad. Grilla, dricka bärs och leva rövare... :D Har varit där de senaste två åren på midsommar. :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp
 

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Jag har inga speciella planer för midsommar - annat än möjligen åka över till Åland. Har inte bestämt mig ännu för hur jag gör. Annars hakar jag gärna på! Några ideer på var man ska hålla till ?
 

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Märsön
Hoj
929
Något måste vi iaf hitta på. Plats är väl inte så noga, bara vi kan ha kul. Grillning och öl i massvis! :D
 

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
2x Honda CRF 450
I värsta fall får vi väll åka ut till någon camping och låna eldstaden där. Fest blir det hur som helst.
Ragga ihop lite allmänt folk (läs singlar) så det blir en trevlig hög att festa med!
 

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jajjamen, visst bor jag!
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Drog på förslag till Yammaretta om att vara på G-sunda badet.. på baksidan finns möjlighet till grillning och div.lekar...
 

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
2x Honda CRF 450
Kongo skrev:
Drog på förslag till Yammaretta om att vara på G-sunda badet.. på baksidan finns möjlighet till grillning och div.lekar...

Det låter ju kalas :rock Tjata på honom ordentligt nu så fixar vi poolparty :tummenupp :öl :zpy :skrämd
 

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
2x Honda CRF 450
Uppeliupp

Hur blir det? Ska vi ha någon fest eller???? Börjar bli dags att bestämma sig nu.....
 

zeal

102.99dB är inte 103dB
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Huddinge
Hoj
Honda VTR -98 och en Honda Fireblade 954 -02
är på iafall jag inte lämnar staden.. vet ej hur det blir än..
låter som en tokbra ide.. men gärna långt ifrån centralstationen tack. ! :tummenupp :skrämd :crash :whip :fakta
hohoh.. ;p
/z
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top