Samåkning i Lund

F. Void

Ny medlem
Gick med
22 May 2014
Ort
Lund
Hoj
KTM RC8R 2009
Tack själv. Skönt att komma ut o få några mil på hojen mitt i en stressig jobb vecka.
Vi lär ses på söndag iaf. Skål o go kväll.
Men F.void, det var ju du som bokade in kl 18 på statoil, trodde du skulle vara där då. =)
Tycker det är underbart iaf att se 3av3 hojar som är kawasaki. Är en vacker syn. =)

Haha, nej, jag skrev "kanske kl 18 på Statoil?", sen svarade folk "kanske" och "eventuellt", så utan någon riktig bekräftelse kändes det dumt att åka dit och ställa sig. ;) Men då är jag där nästa gång och bidrar med en Kawasaki till! :D
 
Gick med
12 Apr 2003
Ort
.
Hoj
Ducati 996 biposto -01
Ska ni köra på söndag?

Jag är, var iaf, rutinerad reisleiter för ett par år sen, åldern kom ikapp mig dock. :gråta
 

F. Void

Ny medlem
Gick med
22 May 2014
Ort
Lund
Hoj
KTM RC8R 2009
Ska ni köra på söndag?

Jag är, var iaf, rutinerad reisleiter för ett par år sen, åldern kom ikapp mig dock. :gråta

Kawa_Krille nämnde något om Sturup på söndag. Jag är också lite nyfiken på detta - eller om det bara ska köras med utgångspunkt i Staffanstorp? Tider, osv.
 

F. Void

Ny medlem
Gick med
22 May 2014
Ort
Lund
Hoj
KTM RC8R 2009
Kör ju hellre norrut, finare vägar där. :gnissla

Jag är öppen för förslag... Har inte hunnit hitta så mycket roliga vägar än, så att köra med någon med god lokalkännedom uppskattas. Du och jag skulle ju kunna dra ihop en tur så får vi se vilka som följer med kanske?

Reservationen för min del är tiden, jag kan inte köra förrän eftermiddagen/kvällen då jag har gäster under dagen.
 
Gick med
12 Apr 2003
Ort
.
Hoj
Ducati 996 biposto -01
Jag är öppen för förslag... Har inte hunnit hitta så mycket roliga vägar än, så att köra med någon med god lokalkännedom uppskattas. Du och jag skulle ju kunna dra ihop en tur så får vi se vilka som följer med kanske?

Reservationen för min del är tiden, jag kan inte köra förrän eftermiddagen/kvällen då jag har gäster under dagen.

Eftermiddag/kväll är bäst, inte så jävla varmt på kvällen.

Kan dra söderåsen, lagom runda och fina vägar (hoppas de inte är fulla med grus bara...)
 

F. Void

Ny medlem
Gick med
22 May 2014
Ort
Lund
Hoj
KTM RC8R 2009
Eftermiddag/kväll är bäst, inte så jävla varmt på kvällen.

Kan dra söderåsen, lagom runda och fina vägar (hoppas de inte är fulla med grus bara...)

Låter skitbra! Ska vi säga att vi möts upp kl 17 någonstans, preliminärt? Beror lite på vart du bor. Sen kan vi höras närmare här i tråden i morgon.
 
Gick med
12 Apr 2003
Ort
.
Hoj
Ducati 996 biposto -01
Har raggat upp minst 1 till som vill köra, han har eventuellt en kompis som vill med också.
 

Ullis 750

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2014
Ort
Lund
Hoj
1998 Suzuki GSX 750f
Halloj! Någon som gillar att köra lugnt och har lust med en tur onsdag, fre, lö, sö i veckan som kommer? En kaffetermos och några timmars cykelutflykt i tryggt körtempo. :banana
Kommentarer om hur tråkig jag är som vill köra tryggt undanbedes ;)
 
Gick med
12 Apr 2003
Ort
.
Hoj
Ducati 996 biposto -01
Halloj! Någon som gillar att köra lugnt och har lust med en tur onsdag, fre, lö, sö i veckan som kommer? En kaffetermos och några timmars cykelutflykt i tryggt körtempo. :banana
Kommentarer om hur tråkig jag är som vill köra tryggt undanbedes ;)

Du kan ju följa med idag annars, kommer vara en rätt lugn runda, är för gammal för att köra fort. :gnissla
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top