Samåkning i Lund

Solid snake

Guest
tjo kör ni något? var ett tag sen man surfa in här...själv har jag lyckats lägga nästan hela 100 mil på hojen iår :)

kanske skulle försökt fixa nån helgkörning ala typen heldag till typ båsta eller nåt?

äre nåt intresse för det? nån som har pejl på lite roliga vägar e helt oupdatterad just nu känner jag...
Jag kan ju hela SVT utantill och den går ju till Båstad, men min hoj har orkat med att rasa nu också så det blir inte kört nån längre sträcka på minst 1 månad...

Fast runt Höör och uppåt/till höger finns det fler roliga vägar, sånna vägar där det kvittar var du kör för det svänger som fan ändå.
 

majoon

wee waa woo waa
Gick med
26 Apr 2005
Ort
Göteborg
Hoj
honda cbr 600rr
Jag kan ju hela SVT utantill och den går ju till Båstad, men min hoj har orkat med att rasa nu också så det blir inte kört nån längre sträcka på minst 1 månad...

Fast runt Höör och uppåt/till höger finns det fler roliga vägar, sånna vägar där det kvittar var du kör för det svänger som fan ändå.

jo finns ju så sjukt fina vägar om man bara kommer iväg litegrann!

varför har du sån osis me dina hojar, vad har nu hänt me bågen...har du inte kvar din motard?
 

Solid snake

Guest
jo finns ju så sjukt fina vägar om man bara kommer iväg litegrann!

varför har du sån osis me dina hojar, vad har nu hänt me bågen...har du inte kvar din motard?
Motarden är kvar, men den är ute på annons så den kör jag helst inte med.

CBR'en har dödat ett vevstakslager, tror jag för det låter bara vid belastning.

Förra CBR'en köpte jag ju rasad, men efter renovering sa en ventil upp sig så gick den bara på 3.

525an gick i 14 timmar sen vart den stendöd, fast den river jag faktiskt nu i brist på annat.

Det roligaste är ju att både 525an och min nya CBR körde jag lugnt när de började jävlas, man kanske ska köra som in i helvete med hojarna för att de ska hålla?
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
någon som vill köra imorgon?:)
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Hehe du har jo skrevet lang tid efter mig, jeg er frisk:tummenupp

Hvad tid?

det gäller att hålla ögonen öppna jämt och ständigt:tummenupp kanon!:)

tja du... när passar dig bäst? jag är ledig hela dagen men gick nyss upp så lite frukost kanske vore på sin plats först...:D men nån gång i eftermiddag klanske? någon som vet hur vädret blir idag förresten?:va ser rätt vitt ut på himlen här...
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
nu tänkte jag mer eller mindre bege mig ut, tänkte köra till staffanstorp och tanka på ok eller vad det nu är för en mack där i korsningen och sen försöka hitta lite fina kurviga vägar att smiska därifrån. om någon känner för att hänga på så kan vi ju mötas där om ca en halvtimme, annars får jag köra själv:)
 

majoon

wee waa woo waa
Gick med
26 Apr 2005
Ort
Göteborg
Hoj
honda cbr 600rr
Motarden är kvar, men den är ute på annons så den kör jag helst inte med.

CBR'en har dödat ett vevstakslager, tror jag för det låter bara vid belastning.

Förra CBR'en köpte jag ju rasad, men efter renovering sa en ventil upp sig så gick den bara på 3.

525an gick i 14 timmar sen vart den stendöd, fast den river jag faktiskt nu i brist på annat.

Det roligaste är ju att både 525an och min nya CBR körde jag lugnt när de började jävlas, man kanske ska köra som in i helvete med hojarna för att de ska hålla?

dax o lägga ner för dig me kanske eller?
 

majoon

wee waa woo waa
Gick med
26 Apr 2005
Ort
Göteborg
Hoj
honda cbr 600rr
Rätt sugen, men enduron behåller jag nog iaf för den är roligast att köra med.

Och jag vet ju vad som är fel på den nu, kolven hade spruckit.


aj fifan...man lessnar när det jävlas...ska faktiskt ut o köra lite här i hbg idag...man behöver nog pausa lite ibland för o få upp suget..men blir nog chill tempo :)

hoppas det löser sig me hojen..dax du får lite flyt me dina hojar!
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Lite lite action här och ett jävla skitväder idag! :mad:
 

tarm

fu
Gick med
29 Apr 2008
Ort
Växjö
Hoj
vtr1000f
Ja, men jag sitter fast ändå. Lämnar ungarna kl 3 tidigast.

Tja... Att jag ska ut och köra snart utesluter inte en runda senare idag. Jag kollar tråden flera gånger igen under dagen, så hojta om du vill köra!

Kanske fler som vill hänga med? (Fast regnar det så blir det datorspel och film för min del istället. :tummenner)
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top