Jobb imorgon...

Racercukel

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
Yamaha R6 -06-
Tråkigt värre, men vad har man för val? Man får vara glad att man har ett som en del säger. Men det är inte utan att Ångesten smyger sig på nu så här på Söndagskvällen :(
 

Folkezx9r

Född i motvind... OCH uppförsbacke !
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Torsås
Hoj
Superduke -06 , Peugeot Speedfight 100 cc o en fyllemoppe(som grabben snodde när han blev 15...)
En del har det bra dom..... :( . Har precis kommit till jobbet , så nu väntar 7 härliga timmar... Men när ni andra börjar imorgon , så kryper jag ner i bingen... :tungan
 

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Ort
S-holm, men med hjärtat i Hedesunda
Hoj
K1300S
Racercukel skrev:
Tråkigt värre, men vad har man för val? Man får vara glad att man har ett som en del säger. Men det är inte utan att Ångesten smyger sig på nu så här på Söndagskvällen :(

Jag kunde inte ha sagt det bättre själv! :tummenupp Fast det är väl lika bra att jobba nu när man ändå inte kan köra hoj...
 

Mögel

Hillbilly
Gick med
11 Jun 2005
Ort
I skogen
Hoj
1x Yamaha, 3x Honda, och en Kina
Racercukel skrev:
Tråkigt värre, men vad har man för val? Man får vara glad att man har ett som en del säger. Men det är inte utan att Ångesten smyger sig på nu så här på Söndagskvällen :(


Håller med..... Det är sååå tråkigt att gå upp på morgonen.... :trött


Men denna tråden ligger väl lite fel?
 

mikal

Ny medlem
Gick med
13 Jan 2006
Ort
Sverige
Hoj
.
En annan är för tillfället arbetslös så ni ska inte klaga.
Varje dag är den andra lik. UUUURTRÅKIGT.
 

Racercukel

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
Yamaha R6 -06-
Folkezx9r skrev:
En del har det bra dom..... :( . Har precis kommit till jobbet , så nu väntar 7 härliga timmar... Men när ni andra börjar imorgon , så kryper jag ner i bingen... :tungan[/QUOTE


För mindre än 1år sedan hade jag det lika bra med att få jobba natten, det är det bästa....jobbade 21-07 söndag till måndag och dom andra dagarna 23-07 sen gick jag av torsdag morgon, jobbade alltså bara fyra nätter.
 

Folkezx9r

Född i motvind... OCH uppförsbacke !
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Torsås
Hoj
Superduke -06 , Peugeot Speedfight 100 cc o en fyllemoppe(som grabben snodde när han blev 15...)
Racercukel skrev:
För mindre än 1år sedan hade jag det lika bra med att få jobba natten, det är det bästa....jobbade 21-07 söndag till måndag och dom andra dagarna 23-07 sen gick jag av torsdag morgon, jobbade alltså bara fyra nätter.

Mmm...Jag ska inte klaga. Vi jobbar visserligen 5 nätter...22.18-05.18 , men det är rätt bra..:)
 

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Ort
Skogn
Hoj
Crescent kompakt
usch å fy, själv sitter man fast i hårda norge med en halvmeter snö och skall upp å jobba 05. Varför sa jag upp mig från ett programmeringsjobb i Sverige för att köra truck på ett lager i Norge? Just ja, motorcykel =)
 

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
Tillfälligt avbrott
Racercukel skrev:
Tråkigt värre, men vad har man för val? Man får vara glad att man har ett som en del säger. Men det är inte utan att Ångesten smyger sig på nu så här på Söndagskvällen :(
Well.. har ju varit "hoj-väder" i HBG idag!!! Blev ca 10mil, det botar en del "ångest"!!
 

Mögel

Hillbilly
Gick med
11 Jun 2005
Ort
I skogen
Hoj
1x Yamaha, 3x Honda, och en Kina
mikal skrev:
En annan är för tillfället arbetslös så ni ska inte klaga.
Varje dag är den andra lik. UUUURTRÅKIGT.


Ja då är det mycke bättre att jobba..... Du går upp på morgonen du går till jobber du gör det du ska du går hem och sover du går upp på morgonen du går till jobbet du gör det du ska du går hem och sover.......osv

Det är ju tur att man inte gör samma sak varje dag iallefall... :rolleyes:
 

Jonathan

Guest
Usch så jobbigt att ha lov den kommande veckan och sova hur länge man vill.

Fy för skolan :rolleyes:
 

Klabbe85

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2006
Ort
Linköping
Hoj
YZF R1-03, Speed Triple - 98 * SÅLD, GSX-R 750-96 * SÅLD, YZF750R-93 * SÅLD
Jobbar natt 22-06. Fyra dagar i veckan från måndag(22:00) till torsdag(fredag morgon 06:00) Hur gott som helst med långa helger samt det fina ob-tillägget :)
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top