Att förstå sig på kvinnor eller Inverterad logaritmisk logik™

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemmestorps Eke
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Detta är ett ämne som efter enkäter och intervjuer med män och kvinnor har lett till följande slutsats.

Sammanfattat av Dr Mr K

Inverterad logaritmisk logik™

1. Försök inte att förstå dig på henne, det finns ingen logik.
2. När du tror du förstår så har du ändå fel
3. Vill du behålla en kvinna ska du vara ett svin
4. Vill du dumpa så visa omtanke så drar dom
5. Du ska inte ljuga med ljuger kvinnan vill hon bara inte säga sanningen
6. Dina pengar är hennes och hennes skulder är dina
7. Fittans makt är obegriplig. Dom vill oxo knulla men inte bara för att du vill
8. Kompissex är bara en inkörsport i förhållandet
9. Man kan vara KK men det MÅSTE leda vidare
10. "Jag vill inte längre vara KK för jag känner mig billig .......... men jag kan ge dig en BJ"
11. Det är inte ok att du träffar en ny tjej när det tagit slut men hon skryter gärna om sin nya kille
12. Hon har aldrig varit otrogen, men vet att alla män är det
13. När du tror att du gör rätt så ska du göra tvärtom ......kanske...
14. När hennes pengar tar slut pga oförutsedda utgifter såsom hyra, el, tel så måste du skjuta till det som saknas, du har ju pengar (fastän ni inte bor tillsammans)
15. Frågor som "Älskar du mig?" kommer antingen när man har stånd och inget blod i hjärnan eller när man bråkar.
16. Om hon är ledsen så är det garanterat ditt fel, givetvis berättar hon aldrig varför, då måste du försöka lista ut vad som är fel
17. Du kommer aldrig att lista ut vad du gjorde för fel, istället så gör du det hela värre med din okänsliga manlighet
18. Tjänar du lite extrapengar på sidan så är det såklart era gemensamma
19. Svartsjuka är bra
20. Svartsjuka är det finaste sättet att visa att man älskar någon
21. Kramar du om en annan tjej eller ler mot henne så har du givetvis varit otrogen med henne minst 10ggr
22. Ett bra förhållande bygger på att kvinnan äger mannen och bestämmer allt, det blir bäst så
23. Kvinnan har rätt att snoka i din mobil, mail & dator, är du ärlig har du inget att dölja, hon behöver dock inte visa något eftersom hon inte har något att dölja
24. Om du av misstag skulle se ett mail eller sms av en annan kille till henne så är du ett as för att du snokar
25. gamla skulder mot tidigare pojkvänner regleras av den nya finaniären, annars blir det ingen fitta
26. Om du inte löser hennes ekonomiska problem så älskar du inte henne
27. Om en kvinna gör fel så läggs automatiskt hela skulden på mannen
28. Planerad ekonomi innebär att det gäller för kvinnan att sätta sprätt på pengarna innan dom tar slut
29. Att "göra" saker innefattar aldrig dina vänner utan betyder en promenad i skogen eller en dag i trädgården
30. Mannen fungerar som en back-up när det kärvar i ekonomin, mannen är en slags räntefri bank som man beatalar tillbaka till om man har lust
31. Gör man slut raderas alla skulder
32. Även om hon inte har en krona så kommer hon att säga "Varför gör vi aldrig något roligt?"
33. Bli inte förvånad om hon pratar om att boka jordenruntresor trots att det inte finns pengar till hyra eller mat
34. Har hon inga pengar så har hon ändå pengar att röka
35. Även om det inte finns pengar till mat så handlar man en Bag-In-Box för sista slanten. Man måste ju unna sig något är slagordet
36. 5 paket cigg & två dunkar vin i veckan är existensminimum enligt socialstyrelsen
37. I jämnställdhetens namn ska du diska, tvätta, städa och laga mat. Däremot är allt som har med snickra och bilar "karlgöra", så det ska du också göra.

Jag kommer fylla på efterhand flera lysande exempel på Inverterad logaritmisk logik™ tillkommer.

/Dr Mr K
 
Last edited:

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemmestorps Eke
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
gamle skrev:
*ASG* Fan MrK inte viste jag att du va så klok :hihi :hihi och har så mycket livserfarenhet :lol
Jag har ju faktiskt gjort intervjuer med andra män och kvinnor som är äldre än mig bland annat ....... :näsblod
 

Torbjörn Gartsjö

Radical Riders
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Trelleborg
Hoj
Honda Pan European
Jag har alltid sagt att kvinnor är alians, ingen vet var de kommer ifrån och ingen vet varför de är här. Och den stora frågan är: Är de onda eller goda??
 

stiffmaster

roligast på ett hjul
Gick med
12 Jan 2004
Ort
utanför lund
Hoj
honda crf450 motard-04 och yama 426-02a
ja ni det ni säger känner man ju tyvärr det e helt rätt det ni säger hehe :tummenupp
 

Robz

Guest
Vad nu'rå... har du fått bekymmer med det quinliga könet igen?? Håll dig till dina pojkvänner då :7peta , och låt oss som förstår sig på vara ifred :rolleyes:

/20år med samma brud (dock får jag inte handla ny hoj :mad: )
 

xyx

Darwin Kernel Version 11.0.0
Gick med
11 Nov 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Thruxton, röd!
Robz skrev:
Vad nu'rå... har du fått bekymmer med det quinliga könet igen?? Håll dig till dina pojkvänner då :7peta , och låt oss som förstår sig på vara ifred :rolleyes:

/20år med samma brud (dock får jag inte handla ny hoj :mad: )

Men hon svalde inköpet av den där bilen du tuffar runt i?
:D
 

Nappe

be your self
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Vollsjö
Hoj
ninja special med extra mos
Fick inte heller handla ny hoj

Därför köppte jag en begagnad :D
 

*Superlight*

Aldrig mer ett BERIK skinnställ!!!
Gick med
24 Jun 2004
Ort
sKåNe
Hoj
Ducati 985SL, 854R, 1098 CORSA
Robz skrev:
Vad nu'rå... har du fått bekymmer med det quinliga könet igen?? Håll dig till dina pojkvänner då :7peta , och låt oss som förstår sig på vara ifred :rolleyes:

/20år med samma brud (dock får jag inte handla ny hoj :mad: )


Nappe skrev:
Fick inte heller handla ny hoj

Därför köppte jag en begagnad :D


Menar ni att ni måste fråga om lov... :va :gnissla :rofl
 

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemmestorps Eke
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Robz skrev:
Vad nu'rå... har du fått bekymmer med det quinliga könet igen?? Håll dig till dina pojkvänner då :7peta , och låt oss som förstår sig på vara ifred :rolleyes:

/20år med samma brud (dock får jag inte handla ny hoj :mad: )
Nappe skrev:
Fick inte heller handla ny hoj

Därför köppte jag en begagnad :D
Whipped är vad ni är.......
http://www.imdb.com/title/tt0174336/
Tagline: Never underestimate the power of a woman.

.... en film om er .... jag har sett den......
 

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Flyinge
Hoj
CBR929CBR600R6
*Superlight* skrev:
Ajajaaaj, :eek: vet du till och med vad det kallas, de e ju allvarligt Alex, det är första steget in i fördärvet :mattias :fakta
Ha ha jag toffel...
Inte en chans jag tofflar mig bara för mina flickor i garaget.. eller om flickan e i garaget :lol
 

Easy_Mike

Återfallsknutte
Gick med
16 Apr 2005
Ort
Göteborg
Hoj
-00, Suzuki GSX750
@MR K...
Damn..det stämmer ju förfan till 99%....det här borde du doktorera i :D


Ang köpa nya hojar och fråga om lov.....tja....
hade jag varit själv (singel) så hade jag haft nyaste hojen alltid.
MEN har man flickvän/sambo ocg då även barn (som i mtt fall) då är det nog till att ransaka sin ekonomi.Nu fungerar ju detta fenomén så att om du är hojkåt.så ser du bara fördelarna(man blundar för det negativa).
Det är då kärringjäveln träder in och ger dig en bitchslap så du kvicknar till så att säga..."Näfan..det hade nog varit väl dyrt den där nya R1:an med allt extra"

MÄRKVÄL att detta fenomen funkar åt andra hållet oxå...OM kärringfan springer som en kåt honkatt runt ett par byxor tex..kläm då ur dig ngt fyndigt typ " jaja köp du dom byxorna...lycka till "
det där sista lyckatill kommer att skapa så vilda funderingar så hon glömmer affären...

GIVETVIS BLIR DET JU DITT FEL......Men det hade det ju blivit ändå när pengarna var slut. "ja men om du inte hade köpt nya dvd-r skivor så hade vi haft pengar kvar nu ju"

/mina 5 spänn....9 år med samma kärringjävel
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top