MC i Kungälv

RobbanGBG

Medlem
Gick med
26 Oct 2015
Ort
Göteborg
Hoj
-53, Matchless G80S; -13 Suzuki Gladius
Bor inte i Kungälv men min hoj och handledare finns där... Körde ut en sväng ut till Rörtången igår. Roliga vägar, skojigare än att smyga runt i Rollsbo i alla fall :) Mötte ett på andra motorcyklister på vår färd i vårsolen också så det är visst fler som håller med.
 

kralzzon

Ny medlem
Gick med
11 Feb 2016
Ort
Kungälv
Hoj
Suzuki GSX-S 1000 2015
Alltid roligare med lite goa kurviga vägar! :) Hade varit roligt att dra ihop ett gäng och köra lite samåkningar framöver när det blir lite varmare. Någon som är sugen?:banana
 

Z82

Ny medlem
Gick med
17 Jul 2015
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati Monster 821 2015
Jag är på bor själv i Gbg borde inte va så svårt att ta sig till Kungälv. Hoppas ni skriver var ni träffas och när..
 

tcg

Expensive bad habbits
Gick med
5 Feb 2008
Ort
Sverige
Hoj
ZX-10R -16, Tidigare hojar: ZX-10R -15, ZX-10R -08, ZX-10R -05, ZX-10R -04 x2, ZX-9R -98
När jag bodde på Orust körde jag till GP i Göteborg för att köra med folk på lördagar.
Nu bor jag i Göteborg och kör gärna till Kungälv och hakar på lite körningar.
Skulle vara kul att träffa lite SHare igen! :yoparty

Några veckor till så är nya hojen inkörd.
Aldrig ägt en helt ny hoj innan så tänkte det är lika bra att köra in den som Kawa vill. Sen kan jag haka på er dårar. :banana
 

kralzzon

Ny medlem
Gick med
11 Feb 2016
Ort
Kungälv
Hoj
Suzuki GSX-S 1000 2015
Hade varit grymt roligt att köra ihop! Enklast är nog om ni har Facebook att gå med i "MC Kungälv"! Lite enklare att kommunicera samt att man alltid är "aktiv"! :rock

Så får ni informationen snabbare när vi är ute och kör! :banana
 

tcg

Expensive bad habbits
Gick med
5 Feb 2008
Ort
Sverige
Hoj
ZX-10R -16, Tidigare hojar: ZX-10R -15, ZX-10R -08, ZX-10R -05, ZX-10R -04 x2, ZX-9R -98
MC Kungälv?
mc kungälv.PNG
 

tcg

Expensive bad habbits
Gick med
5 Feb 2008
Ort
Sverige
Hoj
ZX-10R -16, Tidigare hojar: ZX-10R -15, ZX-10R -08, ZX-10R -05, ZX-10R -04 x2, ZX-9R -98
Kolla under "Grupper"! Annars får du skicka namn till mig på PM. Så kan jag adda! :)

Den syns inte under grupper heller.
Kan du göra gruppen synlig istället så fler hittar den? Roligare om vi är fler hojåkare. :banana

EDIT: Nu var jag lite snabb. Sökte nu igen och hittade en sluten grupp. Ansökte om att bli medlem. :)
 
Last edited:

kralzzon

Ny medlem
Gick med
11 Feb 2016
Ort
Kungälv
Hoj
Suzuki GSX-S 1000 2015
Yes det gör det! Den ligger vid "rikets sal" i Kungälv. Sök på Utmarksvägen 5 så ligger det i närheten. Uppmärkt på deras parkering utanför "rikets sal".
 

RobbanGBG

Medlem
Gick med
26 Oct 2015
Ort
Göteborg
Hoj
-53, Matchless G80S; -13 Suzuki Gladius
Aha, rikets sal säger du. Tack gode gud för det! :D Eller är det Jehova man borde tacka i det här fallet :Bugar
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top