Norra Roadracing Sällskapet

ThomasS

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Timrå
Hoj
zx10r
Jag har varit vilsen, men har nu återfått sansen. Jag letar alltså återigen efter en racehoj. Motarden blir med stor sannolikhet såld imorgon, och innan våren vill jag ha en superstock 600 ståendes i garaget.

Har DU en till salu?

Och jaa, även andra typer av bandags- och tisdagskvällsleksaker är av intresse.

Jag har lösningen som kan få dig lycklig igen:tummenupp
 

ThomasS

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Timrå
Hoj
zx10r
Har noterat det, men man vill ju som medveten konsument kolla alla möjligheter innan man slår till. Går ZX'en bra annars? 55'or nu? Kör du fortfarande helt utan dämpning ;o)

Tror att du provade den innan jag monterade VP bakdämparen som jag köpte i slutet på juli förra året så den är lite fastare nu, men fortfarande rätt mjukt ställd på komp och retur.

Om du vill får du prova den en träning för att se om det är något för dig?
 

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Umeås utmarker
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Jag har varit vilsen, men har nu återfått sansen. Jag letar alltså återigen efter en racehoj. Motarden blir med stor sannolikhet såld imorgon, och innan våren vill jag ha en superstock 600 ståendes i garaget.

Har DU en till salu?

Och jaa, även andra typer av bandags- och tisdagskvällsleksaker är av intresse.
Härligt, bort med retarden bara!
Jo jag råkar veta var det finns en superstock till salu nämligen i mitt garage! He e bara å köp!
 

FOCI

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2006
Ort
Sundsvall
Hoj
ZX-12R-00 GSX-R600-04
Drag

JAAA jag vet att fel forum men JAG VANN TSDS Scandinavian Finals 2008 och TSDS Scandinavian Serie 2008 Street Bike :yoparty
 

Bifogat

  • DSC00323.jpg
    DSC00323.jpg
    120.4 KB · Visningar: 95

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Umeås utmarker
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Vad fick ni för väder? Jag hade tänkt komma men hojen trilskas med att starta så det blev till att vara hemma.

Någon som är sugen att hyra banan på fredag, vädret ser bra ut och det räcker med att vi blir 8-10 pers för att det skall vara billigt.
 

ThomasS

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Timrå
Hoj
zx10r
Vad fick ni för väder? Jag hade tänkt komma men hojen trilskas med att starta så det blev till att vara hemma.

Någon som är sugen att hyra banan på fredag, vädret ser bra ut och det räcker med att vi blir 8-10 pers för att det skall vara billigt.

Det var torrt förutom en blöt fläck i chikanen som även den torkade upp innan kl 19:00.

Skulle gärna vara med på en heldag, men tyvärr har jag planerat in att vara bakfull på fredag då vi ska ut med jobbet på torsdag.
 

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Ort
Sundsvall/Kovland
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
Vad fick ni för väder? Jag hade tänkt komma men hojen trilskas med att starta så det blev till att vara hemma.

Någon som är sugen att hyra banan på fredag, vädret ser bra ut och det räcker med att vi blir 8-10 pers för att det skall vara billigt.

Ska försöka få ledigt både hemifrån och arb. Vore ju kanon om det blir av, lite spontanbokningar i år kollar runt med flera, prova och korsposta i flera trådar. Vi hörs, sms:a eller hör av dej om det blir av. 070 3384317:)
 

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
BMW S1000RR -2015
Återigen helt overkligt med Mittsverigebanan. Hemma så spöregnade det men jag tänkte.. äh va faan, ingen kommer ihåg en fegis och åkte upp, nåt varv kan man väl lägga i alla fall och när man kommer upp till banan är det solsken. Man tittar sig runtomkring så är det mörka moln överallt men soligt och uppsprickande på banan :tummenupp Man upphör aldrig att förvåna sig.

Kul också att hudikborna kom upp och tittade till oss, det var länge sen.

Lite banåkning på Fredag skadar aldrig. Jag skall kolla hur jobbfronten ser ut.

GRATTIS förresten ThomasS och 750-R till vinsten av STCC bijetter :yoparty
 

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Umeås utmarker
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Finns det några som är intresserade av att köra bana nu på fredag den 22:a?

Två men finns det fortfarnade, det 1:a är att banan skall vara ledig vilket den verkar enl. bokningsschemat på banans hemsida, det andra är att jag får min hoj att starta med elstarten. Detta borde också fixa sig då jag får hjälp med detta ikväll.

Denna körning blir isf till självkostnadspris, vi delar mao på kostnaden. Blir vi 10 pers så kostar den 480 kr för en hel dags körning. Blir vi 20 pers kostar det 240 spänn. Tanken är öppen depå där Ni kan köra när det passar er bäst. Vädret verkar bli kanon på fredag.

1. RJ
2.
3.
 

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Umeås utmarker
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Här går det undan! :tummenupp

1. RJ
2. Christine
3. Christine kompis 1
4. Christine kompis 2
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top