Tråden för stötande skämt

irish

Full gas spar tid
Gick med
21 Jul 2008
Ort
Pinegrove, Scania
Hoj
Husqvarna FE501, Skramlaha R1
...
cc13d841e23162e52a0d26c43bbb3cbd.jpg
 

team toker

Gudomlig sporthojare
Gick med
21 Aug 2007
Ort
på landet långt i söder
Hoj
alldeles för många
Muhammed till läkaren: ”Varje gång jag har sex med svensk tjej får jag ont i ögonen”
– Ja, säger läkaren, du är nog känslig mot pepparspray..

Thai-tjejen fick den så hårt bakifrån att hon träffade sänggaveln och förstörde framtänderna.
Mannen: ”Jag är ledsen, jag ska kompensera dig!”
Hon svarade: ”Äsch, det är ju bara mjölktänderna”

Varför kunde Adolf Hitler aldrig ta körkort? Han gasade för mycket.

Det var en gång en svensk, en norsk och en dansk som var ute och gick på en till synes obebodd ö. Plötsligt hoppade det fram ett gäng kannibaliska infödingar som tog männen tillfånga. Svensken hörde att infödingarna planerade att äta upp dem, så att frågade om det inte fanns någonting de kunde göra för att slippa undan. En av kannibalerna svarade: ”hämta 100 frukter av en och samma sort, så ska vi äta dem istället för er”. Männen sprang iväg ut i djungeln och snart kom svensken tillbaka med 100 vindruvor. Kannibalerna skrattade högt och sa ”dra ner byxorna så ska vi nu köra upp alla vindruvor i röven på dig”. Sagt och gjort, svensken mottog under smärtfulla former vindruva för vindruva, medan kannibalerna räknade högt. När det bara var en enda vindruva kvar brast svensken ut i skratt. Kannibalerna tittade frågande på varandra och sa ”varför skrattar du när du bara har en vindruva kvar?”. Svensken svarade kvickt: ”dansken kommer med kokosnötter”.
 

zoda

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Sep 2014
Ort
Ja
Hoj
Ok
Muhammed till läkaren: ”Varje gång jag har sex med svensk tjej får jag ont i ögonen”
– Ja, säger läkaren, du är nog känslig mot pepparspray..

Thai-tjejen fick den så hårt bakifrån att hon träffade sänggaveln och förstörde framtänderna.
Mannen: ”Jag är ledsen, jag ska kompensera dig!”
Hon svarade: ”Äsch, det är ju bara mjölktänderna”

Varför kunde Adolf Hitler aldrig ta körkort? Han gasade för mycket.

Det var en gång en svensk, en norsk och en dansk som var ute och gick på en till synes obebodd ö. Plötsligt hoppade det fram ett gäng kannibaliska infödingar som tog männen tillfånga. Svensken hörde att infödingarna planerade att äta upp dem, så att frågade om det inte fanns någonting de kunde göra för att slippa undan. En av kannibalerna svarade: ”hämta 100 frukter av en och samma sort, så ska vi äta dem istället för er”. Männen sprang iväg ut i djungeln och snart kom svensken tillbaka med 100 vindruvor. Kannibalerna skrattade högt och sa ”dra ner byxorna så ska vi nu köra upp alla vindruvor i röven på dig”. Sagt och gjort, svensken mottog under smärtfulla former vindruva för vindruva, medan kannibalerna räknade högt. När det bara var en enda vindruva kvar brast svensken ut i skratt. Kannibalerna tittade frågande på varandra och sa ”varför skrattar du när du bara har en vindruva kvar?”. Svensken svarade kvickt: ”dansken kommer med kokosnötter”.

Vad hände med norsken?
 

zoda

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Sep 2014
Ort
Ja
Hoj
Ok
Last edited:

J-mark

Långsammare
Gick med
20 Mar 2006
Ort
Hjortshög
Hoj
Giant, Canyon, Motobecane & en Nimbus
Fan vad skönt med den här tråden, behöver den efter att ha läst "Sverige idag" etc
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top