Tråden för stötande skämt

Absinthe

Ny medlem
Gick med
26 Jun 2005
Ort
Umeå
Hoj
bikeless
Det är här vi samlar dem :):arsele

fyll på :7peta




Sune kommer in på herrmuggen. Där vid pissholken står en neger och skakar och rister av bara helvete.
Sune tycker det är skandalöst, så han skriker:
- Va, fan, står du där och RUNKAR??!!
Negern tittar förvånat över axeln:
- Runkar? Inte fan heller! Men det är så förbannat kallt vatten där nere i holken!

------------------------------

Efter att fru Jackson hade förlöst deras son frågade pappa Michael doktorn:
- Hur länge dröjer det innan vi kan ha sex?
- Du får nog vänta tills han är fem, sex år!

---------------------------------

- Hur känner du igen en kosovoalban som är ute och cyklar?
- Nej.
- Han har en cykel på ryggen också!
 

Absinthe

Ny medlem
Gick med
26 Jun 2005
Ort
Umeå
Hoj
bikeless
En jude och en Norrlänning satt tilsammans i bastun. Plötsligt tittade juden ner på Norrlänningens apparat och sa:
- Jag ser att du också år omskuren.
Norrlänningen svarade:
- I norrland kallar vi det slitage.
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
En blondin är ute och susar i sin lilla sportbil och blir stoppad av polisen som oxå är en blondin och blir ombedd att visa sitt körkort. Fartsyndaren letar mer och mer desperat i sin handväska. Poliskvinnan tipsar henne om att det är en liten fyrkantig sak med en bild av henne på.
-"Här är det!" utbrister blondinen när hon hittar sin lilla sminkspegel i väskan och räcker över den till polisen.
Polisen tittar på den och svarar -"Ni kan åka igen. Jag ber om ursäkt, jag såg inte att ni också var polis."
 

Absinthe

Ny medlem
Gick med
26 Jun 2005
Ort
Umeå
Hoj
bikeless
K-Man skrev:
En blondin är ute och susar i sin lilla sportbil och blir stoppad av polisen som oxå är en blondin och blir ombedd att visa sitt körkort. Fartsyndaren letar mer och mer desperat i sin handväska. Poliskvinnan tipsar henne om att det är en liten fyrkantig sak med en bild av henne på.
-"Här är det!" utbrister blondinen när hon hittar sin lilla sminkspegel i väskan och räcker över den till polisen.
Polisen tittar på den och svarar -"Ni kan åka igen. Jag ber om ursäkt, jag såg inte att ni också var polis."



HAHAHA funny :tungan
 

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Piteå
Hoj
GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
- Vad säger man till en kvinna som har ett blåöga
- inget, hon har redan blivit tillsagd
 

Jonathan

Guest
R1 Uffe skrev:
- Vad säger man till en kvinna som har ett blåöga
- inget, hon har redan blivit tillsagd


- Hur tar man lättast livet av en norrlänning?

- Man håller ett torrt kex framför munnen på honom och frågar om han har en skoter
 

morlock

1080p till folket!
Gick med
7 Oct 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Hojlös =/
Stötta er på denna;

Det var två älgar som var ute och flög. Då sa den ena:
"Du har en bulle i ögat!"
"Va? svarade den andra.
"Du har en bulle i ögat!"
"Va?"
"Du har en bulle i ögat."
"Va, jag hör inte för jag har en bulle i ögat."

---------------------------------------------------------------------------------
Två galna män hade lite tråkigt och bestämde sig för frågesport.

- Säg ett tal mellan 1 och 10.
- Grön!
- Nä det går inte, det är amerika.

-------------------------------------------------------
En anka går in i en bar och frågar bartendern: "Har du bröd?"
Bartendern: "Nej."
Ankan: "Har du bröd?"
Bartendern: "Nej."
Ankan: "Har du bröd?"
Bartendern: "Nej, vi har inget bröd"
Ankan: "Har du bröd?"
Bartendern: "Nej vi har inget jävla bröd här!"
Ankan: "Har du bröd?"
Bartendern: "Nej! Är du döv eller? Vi har inget jävla bröd här! Frågar du om jag har bröd en gång till så spikar jag fast din jävla näbb i bardisken din irriterande jävel!"
Ankan: "Har du spik?"
Bartendern: "Nej."
Ankan: "Har du bröd?"

-------------------------------------------------------------
- Hur får man plats med 23 pers i en 20-mannaubåt? - Ja utöver de 20 inbyggda platserna finns även Tor, Peder och Per i Skåpet.
 

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Ort
Västervik
Hoj
nietjunie
morlock skrev:
Stötta er på denna;

---------------------------------------------------------------------------------
Två galna män hade lite tråkigt och bestämde sig för frågesport.

- Säg ett tal mellan 1 och 10.
- Grön!
- Nä det går inte, det är amerika.

-------------------------------------------------------


:va

:rofl
 

KalleNorton

Avliden medlem
Gick med
2 Jan 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Hayabusa turbo, 25kw
Vad är det för skillnad mellan en överkörd neger och en överkörd hare? Det är bromsspår framför haren.


Varför har somaliabarn så smala armar och ben, men så stora magar? För mycket mat och för lite arbete.

Edit: Vad är det som blinkar rött i ett mörkt rum? En neger som runkar.
 
Last edited:

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Ort
Skåne
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Vad sa norrmannen när han blev skjten mitt i pannan?

-Det var nära ögat.


(fan vilket dåligt skämt)
 

ZwaniZ

Ät Ostbågar
Gick med
1 Sep 2005
Ort
Laholm
Hoj
z1000 -03, Suzuki k50
Vad är det bästa med att knulla en ko i ena näsborren?

Man blir slickad på pungen samtidigt :tummenupp
 

niklas_

Ny medlem
Gick med
2 Jun 2005
Ort
lägenhet
Hoj
blank
Det var två tvillingar, Per och Erik. Per var ägare till en gammal eländig båt.
Nu råkade det sig att Eriks fru dog samma dag som Pers båt sjönk. Några dagar senare så mötte en gammal snäll tant Per och misstog honom för Erik och sa:

"Jag är hemskt ledsen att höra om din förlust, det måste kännas förfärligt."

Per som trodde att hon pratade om hans båt svarade:
"Nja, faktum är att jag är ganska glad att slippa henne, hon var genomrutten
från första början. Underdelen var alldeles sönderriven och hon luktade som en gammal död fisk. Hon läckte hela tiden och hade en stor spricka baktill och ett präktigt stort hål framtill också.
Varje gång jag använde henne så blev hålet bara större och
hon började läcka ännu mer. Jag antar att det som till sist gjorde slut på henne var när jag hyrde ut henne till fyra killar som ville ut och ha lite kul.

Jag varnade dem att hon var i ganska dåligt skick men de ville ha henne ändå. De idioterna försökte alla att komma in i henne på samma gång så hon sprack upp i mitten. Men vad gör det, det är väl bara att börja kolla annonserna om man ska hitta en ny.
 

Jax

O-('-'Q)
Gick med
9 Jan 2004
Ort
Växjö
Hoj
Student?
Hur dödar man 200 flugor i en smäll?

Man slår en spade i en Somaliers ansikte...

eehehe he*
 

rimag

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
.
Hoj
.
Vad är det som är långt, mörkt och smutsigt?

- kön till socialen.
 

morlock

1080p till folket!
Gick med
7 Oct 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Hojlös =/
Får se om jag minns denna korrekt. kan bli lång... beroende på hur mycket jag minns. (reserverar mig för stavfel då jag inte orkar korrekturläsa.):va

------------

En arbetslös kille, kallar honom kurt, steg ur sängen en dag och bryggde lite kaffe. Medans han väntar på att kaffet ska rinna ner läser han i tidningen där han hittar ett jobberbjudande. Scoutledare? Ja vafan, kan bli roligt.

Kurt sticker iväg till scouthögkvarteret och får veta att han första uppdrag blir att ta med sig en grupp om 5st ut på en 2dagars camping. Väl ute i skogen föreslar Kurt att de ska grilla korv och sedan bege sig inåt skåogen.
Hela gruppen ger sig iväg efter grillandet och vandrar en bra stund tills de kommer fram till en bro.
-Vad ska vi gör nu?, frågar den ena av de fem.
Bygg en bro säger kurt.
När bron är färdigbyggd frågar en annan vad de ska göra härnäst? gå över brob säger Kurt vilket gruppen gör. Halvvägs över bron går den sönder och alla fem gröngölingar ramlar ner i och dör.

kurt har misslyckats med sitt uppdrag och är vållande till 5 personers död. Kurt blir dömd till döden och elektriska stolen.

Väl i den elektriska stolen frågar bödeln om han har några sista önskemål. Njae säger kurt varpå bödeln slår till brytaren och grillar Kurt i 2 minuter.
När 2 minuter har gått slår bödeln ifrån brytaren, Kurt ruskar på sig och kliver ur stolen. Eftersom Kurt överlevde stolen blir han en fri man och kan således åka.

Kurt beställer hem en Hawaii och går sedan och lägger sig.
På morgonen dagen därpå kliver kurt upp, kokar lite kaffe och läser platsannonserna. Man söker en scoutledare?! Kurt söker tjänsten.

Som första uppdrag blir Kurt ombedd att ta med sig 20 gröngölingar ut på fält i 2 dagar. De grillar lite korv och efter ett par timmar frågar en av killarna vad de bör hitta på härnäst?

Vi går en svång i skogen föreslår Kurt.
Sagt och gjort, hela skocken marscherar en två timmar tills de kommer fram till en å.

-Vad gör vi nu?
-Vi bygger en bro!
-Vilken bra idé!
Bron byggs med ett rasande tempo och sedan går alla 20 över bron efter Kurts inrådan. Mitt på bron går den sönder samtliga 20 ramlar ner och bryter nacken.

Kurt dras inför rätta där han fälls för vållande till andras (!) död. Domen blir elektriska stolen och datumet för detta sätts 2 dagar senare. Snabba bud.
Bödeln slår till brytaren efter sedvanliga rutiner och Kurt blir grillad i 2 minuter.

När 2 minuter har gått slår bödeln av störmmen till stolen och Kurt kan ruska på sig lite och sedan åka hem...

Bödeln och dommaren med vittnen skakar förbryllat på huvudet...

Kurt äter en tallrik ärtsoppa och lutar ikull öga för kvällen.

På morgonen hasar sig Kurt ur sänge och blandat till lite oboj samtdigt som han läser sundsvallarn. "Scoutledare sökes!", Va bra! tänker Kurt.

200 gröngölingar ska tas ut på fältövning och Kurt blir ledare för skocken.
De grillar korv och bygger en bro.
200 mannar går över, och det säger ju sig självt, en lite skitbro håller inte för 200 pers. Alla ramlar ner och dör.

Kurt inför rätta, dommaren dömmer kurt till döden dagen därpå. Elektriska stolen skall användas. :fatta!
Dommaren känner vid det här laget till Kurt och funderar väldigt mycket på vad det är som försigår.
Även så bödeln anar ugglor i mossen så han grillar Kurt lite extra länge den här gången. 10 minuter!

Efter 10 minuter slår bödeln ifrån brytaren och Kurt kliver ut stolen och åker hem... och äter en kebab.

Morgonen därpå har Kurt slut på kaffe så han åker ner till ICA för att handla och ser då på anslagstablav att de sökes en scoutledare, välbetalt dessutom. va bra!

När Kurt anländer till den förmodade blivande arbetsplatsen så möts han av både bödeln och dommaren. Dessa tänker följa Kurts dag när han tar med sig 500 gröngölingar ut i skogen på lite korvgrillning. Inte Kurt emot.

Efter att alla 500 + dommaren och bödeln är mätta och belåtna beger de sig vidare in i skogen. Ganska snart kommer de fram till ett vattendrag som kräver någon form av broanordning för att ta sig över. Sagt och gjort; De 500 bygger och går över.

Av en händelse brakar bron av den sammanlagda vikten och alla 500 dör.
Dommaren och bödeln är nu vittnen till händelsen och håller Kurt ansvarig för detta. Rättegången blir kort och Kurt grillas i 20 minuter i den elektriska stolen.

Efter 20 minuter kliver kurt upp som om inget har hänt. Nu är dommarn och bödeln heligt irriterad på denna man och kräver en förklaring.
-Ja jo, jag är en dålig ledare säger Kurt.



Var den tillräckligt låg`? :va
 

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Ort
Öset
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
morlock skrev:
Det är det som är halva poängen... :lol
Jag har sett en betydligt kortare variant där det inte bara handlar om scouter hela tiden. :va


Stålmannen var ute och flög en dag när han plötsligt såg Kattkvinnan ligga naken på ett tak och tillfredsställa sig själv. Det var ju en frestelse som var alldeles för svår att motstå. Så han flög ner, körde ett nummer och flög vidare på ett så snabbt vis som bara han kan. När det hela är över och stålis har flugit vidare så säger Kattkvinnan:
- Vad var det som hände?
- Jag vet inte, sa den osynlige mannen, men det sved som faan i röven.
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top