Ska man vara orolig för USA?

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Så, eftersom att alla USAs små skamliga hemligheter, invasioner och traktatsbrott hela tiden dras upp i alla möjliga trådar tänkte jag att det var dags att starta den här tråden. Personligen har jag en lång rad med saker som jag inte gillar med USA, som att de lönnmördade folkvalda i Sydamerika, som att de grundade karteller i Sydamerika, som att de startade invasionen av Kuba och sedan vände sina allierade ryggen och så vidare, så nu kan vi parata om allt sånt här istället för tjäbbel om att USA minsann är elakare än ${DICTATORSHIP}.

Så, det senaste ämnet som föreslogs var USAs invasion av Mexiko, ska vi börja där?

Last edited:
Vi får heller inte glömma, att denne av MAGA så avgudade ledare, har tid även med andra viktiga frågor. 😵‍💫

Har ni glömt Epstein ännu? 🤔

Bifogat

• Screenshot_20250712-191124.png
    Screenshot_20250712-191124.png
    399.6 KB · Visningar: 30
Jag vet en till som BRUKAR skriva vissa ORD i sina tweets MED versaler..

Jag minns dock inte vad han heter

View attachment 518234

View attachment 518235

Det kan förekomma i viss, främst amerikansk, avtalstext ska man väl tillstå men Trump har ju helt missat poängen och kontexten om han tror det ska skrivas in i kommunikation.

Varför en massa arga män på forumet skriver så är däremot höljt i dunkel.

Det kan förekomma i viss, främst amerikansk, avtalstext ska man väl tillstå men Trump har ju helt missat poängen och kontexten om han tror det ska skrivas in i kommunikation.

Varför en massa arga män på forumet skriver så är däremot höljt i dunkel.

Dom kanske är lika korkade som arga trump?

New merch för MAGA morons! 😅

Även om jag ser allt flera FAFO när dom bränner sina gamla kepsar.
Tydligen gick gränsen, för några iaf, vid att vara bästis med en pedofil och tappa bort listan på vilka som förgripit sig på dessa över 1000 barn.

Bifogat

• Screenshot_20250714-122901.png
    Screenshot_20250714-122901.png
    889.4 KB · Visningar: 7

Det är ont om fönster att ramla ut genom i fängelse, men kan säkert få lite hjälp hon med.
Ja, tänkte samma sak. 😳
"Självmord" och ett bevis på oskuld i form av en släppt video som saknar någon minut...
Gissar att hon "säkrat" listan på något sätt?

Hon skulle väl in och träffas HD nu/snart?
Bäst för gubb-sur vore väl om dom släpper henne och han betalar en slant från mutcrypton för att kunna slarva bort en lista till.

Om jag var Musk skulle jag betala bra för listan och publicera den.
Han är ju inte partibunden och det skulle kanske vara en bra start för hans nya parti att ge de andra två en riktigt "pungspark" (pun intended)? 🤔

Back