Dagens Blocket! (mc-relaterat)

laidback

En fin avföring är bästa huvudkudden!
Gick med
19 Dec 2010
Ort
Nyköping
Hoj
En massa röd-vita, nu med blå inslag. Går även att skymta något helrött.
"W"
Jag trodde att den skulle gå direkt, men folk kanske har sansat sig. En kompis pratade om att sälja sin, men vi får väl se om han får betalt som han hoppas.
Kanske är det höst/vinter även för RD-köpare?
 

laidback

En fin avföring är bästa huvudkudden!
Gick med
19 Dec 2010
Ort
Nyköping
Hoj
En massa röd-vita, nu med blå inslag. Går även att skymta något helrött.
Eller bud? Skulle inte förvåna mig om han dragit igång budgivning på 350n.
Så kan det vara, lockpriserna har nått Blocket! Annars tycker jag att 35 är ett schysst höstpris. Jag gav 40 för min för elva månader sen och var ganska nöjd med det - blåst eller inte. :)
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
Så kan det vara, lockpriserna har nått Blocket! Annars tycker jag att 35 är ett schysst höstpris. Jag gav 40 för min för elva månader sen och var ganska nöjd med det - blåst eller inte. :)

Ja, det verkade billigt om den är så fin som den ser ut på bild. Därav gissade jag på att det är någon som kör lockpris och budgivning.

Kan ju vara pga vintern som priset är bra också men folk som jagar den där sortens hojar tror jag inte är så påverkade av säsongen.

Jag gav 6500 för min 350 men då är skicket därefter också.
 

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Ort
S T H L M
Hoj
Sålt alla....
Så kan det vara, lockpriserna har nått Blocket! Annars tycker jag att 35 är ett schysst höstpris. Jag gav 40 för min för elva månader sen och var ganska nöjd med det - blåst eller inte. :)

Är den fin+ så lär den gå för femtio

Eller en fin Majdag lönehelg sextiofem
 

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Ort
S T H L M
Hoj
Sålt alla....
Ändå sjukt långt ifrån en Savage?
 

Bifogat

  • E7EA23F8-450E-494E-B513-B1EA5376B9BB.png
    E7EA23F8-450E-494E-B513-B1EA5376B9BB.png
    4.8 MB · Visningar: 74

laidback

En fin avföring är bästa huvudkudden!
Gick med
19 Dec 2010
Ort
Nyköping
Hoj
En massa röd-vita, nu med blå inslag. Går även att skymta något helrött.
Är den fin+ så lär den gå för femtio

Eller en fin Majdag lönehelg sextiofem
2018 fanns det en 350 -84 till salu för 40.000 som bara hade gått 500 mil, såg ut som ny! Då tyckte jag att priset var i överkant. Tyvärr (eller "tyvärr") låg det samtidigt ute en IT 465, ruskigt nog orenoverad och också i så gott som nyskick.
Jag gjorde ett snabbt överslag - hur många RD respektive IT kan det finnas i världen i samma skick? Jag nöp IT:n. :kär
 

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Ort
S T H L M
Hoj
Sålt alla....
2018 fanns det en 350 -84 till salu för 40.000 som bara hade gått 500 mil, såg ut som ny! Då tyckte jag att priset var i överkant. Tyvärr (eller "tyvärr") låg det samtidigt ute en IT 465, ruskigt nog orenoverad och också i så gott som nyskick.
Jag gjorde ett snabbt överslag - hur många RD respektive IT kan det finnas i världen i samma skick? Jag nöp IT:n. :kär
Helt rätt, går 10 st RD på varje IT
 

notrightrider

I see you...
Gick med
17 Sep 2012
Ort
Halland
Hoj
Pick a number.
2018 fanns det en 350 -84 till salu för 40.000 som bara hade gått 500 mil, såg ut som ny! Då tyckte jag att priset var i överkant. Tyvärr (eller "tyvärr") låg det samtidigt ute en IT 465, ruskigt nog orenoverad och också i så gott som nyskick.
Jag gjorde ett snabbt överslag - hur många RD respektive IT kan det finnas i världen i samma skick? Jag nöp IT:n. :kär


IT 465.
En sådan totalt omöjlig hoj.

Älskar!
 

BrooklynS

Buy quality, cry once
Gick med
26 Mar 2014
Ort
Luleå
Hoj
Bara fräna hojar

Jag spontanköpte en gång en Citroënpadda i Emmaboda i början av februari, körde ned, winschade på och körde hem. Snökaos i Mellansverige men Xantian trivdes i den oplogade vänsterfilen med bilsläpet bakom. Enda gången det var lite nervöst var 2+1 norrgående vid Hudik när jag körde om plogbilen (och kön bakom) som höll 50.

Åk och hämta!
 
Nyheter
En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Top