Bilder på era husdjur.

uncletom

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Mar 2020
Ort
Paradiset söder om stan
Hoj
Inte sommar än!
Vår mycket bestämda och gulliga princessa Jessica från Vallentuna.

IMG_1744 kopia.jpg


Mimer den väldige, dessvärre gick han till historien endast 15 år gammal för ett par år sedan. Han levde hårt och intensivt, festande och frossande var hans grej.

Mimer playboy.jpg


.. sedan har vi en till någonstans, man ser oftast bara skuggan av honom. Kallad 'Oddvin den vilde', lyssnar även till Odde, ingen vet hans riktiga namn. En före detta lösdrivare, fostrad och upplärd i gruvbyarna kring malmberget. Efter några misslyckade affärer fångad och försvunnen, upphittad i ett soprum i en ihoptejpad kartong. Här försöker han sno kameran under en fotografering av Jessica.

Oddwin Intruder.jpg
 
Gick med
29 Apr 2009
Ort
SUV country
Hoj
RD07A
Inte jag men ungjäv.. syskonbarnen kastar väl i lite vad som helst, sett han dyka litegrann men försöker undvika det för jag tror att det med att hålla andan fungerar sådär. Nu var det 3 hundar dom här dagarna så det blir ju lite race om vartannat förstås, en kallsup här o där så dom hostar o harklar. Koolt att se när dom simmar ikapp för fort går det, testa även med flytväst vilket han verka gilla ändå.
 

JoeBar

Medlem
Gick med
3 Jun 2011
Ort
Norrfjärden
Hoj
Suzuki GSXR 600 -99 & SV650s -00 | Kawasaki z1000 -82
Det är definitivt inte bästa bilden på våra katter...men men att få in båda på en ruta och dom dessutom ligger stilla ? jag borde åkt och köpt en trisslott!

IMG_20210704_092418-01.jpeg
 
Gick med
29 Apr 2009
Ort
SUV country
Hoj
RD07A
Hal jävel.

20210801-133639.jpg
 
Gick med
29 Apr 2009
Ort
SUV country
Hoj
RD07A
Någon soprot tar med sig löptikar till stallet så Milton med draggen blir vimsig.. orka.

Häromdagen när jag satt och studera youtube eller något annat viktigt hörde jag hästhovsklapper och gick ut för att se om det var sambon. Milton hade sin position ute på altanen som vanligt, brukar vilja ligga där o pejla av området här uppifrån berget så han sätter sig upp o glor på mig som står o glor. Bedömer att hästarna är någon annanstans och går in igen.

*telefonhelvetet*

-Hej, vet du var Milton är?
-Jo han är ute på alt.. vadå är han i stallet?
-Haha ja.
-Hundjävel, då var det ni som klappra förbi?
-Ja fast jag såg han aldrig så han måste smugit efter,först när jag klivit av och var påväg att packa ihop som jag såg han.
-Mm..

Blir ändå ett par km längs gata, snår och ridvägför att lyckas så inte helt nöjd.

Igår stod jag o laga mat och tyckte mig ha koll på han, mitt inne i avancerade rullader ringer telefonen igen.

-Hej nu är han här igen.
-Men det var väl då självaste..

Någon på cykel hade kommit förbi stallet en stund efter o frågat efter en stor svart hund som sprungit blixtsnabbt i bestämd riktning och inte stannat för något.

Usel hundägare man är då.

Nu jävlar kan ingenting gå fel.

20210814-123043.jpg


20210814-125332.jpg


20210814-131736.jpg
 

gundj

Snygggubbe
Gick med
3 Sep 2019
Ort
-
Hoj
Ducati 900SSie, Multi 1000S DS, 1098S, Suzuki GSX1100EF -84 & Yamaha SR500 - 91
Vi har ofta en debatt om vem som sitter var.
 

Bifogat

  • 20191019_182252.jpg
    20191019_182252.jpg
    2.6 MB · Visningar: 19
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top