Idag är jag förbannad därför att...

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
Nu får jag inget ljud ur ena ljudkanalen när jag ansluter hörlurarna till datorn.
Från en dag till en annan har det helt enkelt slutat funka.
Jävla bajs, nu måste jag nog köpa ny dator och det hade jag tänkt skjuta upp i 5 år till.

Har du W10? Kolla ljudinställningarna det får jag göra mest hela tiden efter att jag uppdaterade datorn efter en krasch.
 

bonde456

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jun 2010
Ort
Norrbotten
Hoj
Triumph 800xc -11
Har du inget ljud alls?
Jag var utan ljud ett längre tag innan jag googlade fram att Windows kan få för sig att ljudet är på en annan skärm...trots att ingen annan är installerad.
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Nu får jag inget ljud ur ena ljudkanalen när jag ansluter hörlurarna till datorn.
Från en dag till en annan har det helt enkelt slutat funka.
Jävla bajs, nu måste jag nog köpa ny dator och det hade jag tänkt skjuta upp i 5 år till.

Går att skjuta upp några år till med ett ljudkort. Antingen USB eller PCI.
 

L. Mäkinen

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2016
Ort
Örsundsbro
Hoj
Yamaha MT09 -21, Honda CBR1000F - 87, avverkat: olika
Åklagaren verkar inte dela din uppfattning om vad som hände.

Det verkar vara denna kvinna det handlar om och hon har även den här gången klippt och klistrat sina bevis.
Jag går på vad gubbslemmet själv har sagt. Inte våldtäkt, men långt förbi gränsen för ofredande.
 

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Ort
Umeå
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Går att skjuta upp några år till med ett ljudkort. Antingen USB eller PCI.
Har ett halvdussin USB-ljudkort som ligger och skräpar i gömmorna, fast det gick naturligtvis inte hitta ett enda ett när jag sökte.
Det blev till att inhandla ett par BT-hörlurar istället.
 

andersbrink

hasenfrasen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
hedesunda
Hoj
5
Den som orkar läsa in sig i ämnet Lambertz den senaste månaden vet också att det misstänks finnas en ny "Doris" i farten där det är satt i system att spela in eskapader på video och försöker mjölka annat än snablar. Lambertz är den tredje på kort tid som blivit avförd utredning anmäld av en och samma Q. Det finns offentliga dokument att enkelt ta del av om man är intresserad av vad som egentligen hände/händer. Att en änkling till gubbe kan bli kåt av en ung fräsching, så himla otippat. Det inspelade och sparade klippet som först presenterades som "bevis" blev anti-bevis när NFC lyckades återskapa hela filmen från den fabriksåterställda telefonen - som blev GL's räddning.

Det jag själv är förbannad över är att media click-bait'ar trots djupare kunskap i ämnen de belyser. Pengar framför integritet.
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Idag kan jag konstatera att UPS eller OOOPS som dom kallas ibland verkligen gör skäl för sitt namn! Jag hade beställt lite förgasardelar på Ebay, som olyckligtvis gick med UPS. Tydligen så är det svårt att leverera ett par membran till min adress, så istället blir försändelsen skickad tillbaks till Tyskland, och sen har dom tydligen mage att kräva returfrakt av den som har skickat prylarna till mig bara för att UPS har underlåtit att göra sitt jobb!!:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet Hur jeffla inkompetent kan någon bli? Det är ju för fan sämre än Postnord!:huvet:finger
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Idag kan jag konstatera att UPS eller OOOPS som dom kallas ibland verkligen gör skäl för sitt namn! Jag hade beställt lite förgasardelar på Ebay, som olyckligtvis gick med UPS. Tydligen så är det svårt att leverera ett par membran till min adress, så istället blir försändelsen skickad tillbaks till Tyskland, och sen har dom tydligen mage att kräva returfrakt av den som har skickat prylarna till mig bara för att UPS har underlåtit att göra sitt jobb!!:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet Hur jeffla inkompetent kan någon bli? Det är ju för fan sämre än Postnord!:huvet:finger
Världens svåraste jobb - här är en grej, kör den hit, slå ej sönder den.
Just mer invecklat än epidemiolog, händelsevis.

De två nötterna verkar helt omöjliga att knäcka.
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Världens svåraste jobb - här är en grej, kör den hit, slå ej sönder den.
Just mer invecklat än epidemiolog, händelsevis.

De två nötterna verkar helt omöjliga att knäcka.
Jag borde ha förstått att det skulle gå åt pärskvittje när dom skickar grejerna från Hamburg VIA HANNOVER!!! :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet
 

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Ort
Umeå
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Har du W10? Kolla ljudinställningarna det får jag göra mest hela tiden efter att jag uppdaterade datorn efter en krasch.
Japp det är W10. Vet inte om den uppdaterat något, men jag kan inte hitta något fel i inställningarna och jag har de senaste drivrutinerna.
 

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Ort
Utanför Sötälje
Hoj
Engelska sporthojar
Idag kan jag konstatera att UPS eller OOOPS som dom kallas ibland verkligen gör skäl för sitt namn! Jag hade beställt lite förgasardelar på Ebay, som olyckligtvis gick med UPS. Tydligen så är det svårt att leverera ett par membran till min adress, så istället blir försändelsen skickad tillbaks till Tyskland, och sen har dom tydligen mage att kräva returfrakt av den som har skickat prylarna till mig bara för att UPS har underlåtit att göra sitt jobb!!:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet Hur jeffla inkompetent kan någon bli? Det är ju för fan sämre än Postnord!:huvet:finger

Ja, UPS har jag också dålig erfarenhet av...
Men alla amerikavänner får se det positiva i att ingen vinst fastnar i Sverige... :tummenupp
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
Vad är det här för jävla skit?
Varför tillåter Spotify, som jag betalar för, inte vissa låtar/album/artister?...
Nine Inch Nails vid det här tillfället...

spotify_skit.JPG
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
Ingen VPN.

Strulade på datorn, det gick bra på mobilen, och när jag kom hem igen nu så funkar det fint på datorn också 0_o

Antar att jag får vara nöjd med det hehe
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Webbsidor som har en 1689 sidor lång cookie-waiver man skall godkänna, och sedan laddar ner halva telefonminnet fullt med kakor, men bannemig inte kan cashea vad jag valt för språk.
Piss.
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top