Jo du har helt rätt i det. Man ska väl egentligen skita i vad andra tycker och tänker är bäst. Det rätta är ju vad man själv väljer att köpa. Det som jag tror passar mig bäst är en 625/660. Först trodde jag inte att jag ens skulle kolla på dom hojarna.. men så kan det gå. Jag håller utkik på...
Jag vill busa runt inne i stan men såklart också kunna använda den för att pendla korta sträckor. Kommer aldrig någonsin köra på motorväg. Kommer heller inte köra fort. Och då menar jag att det inte kommer hända att jag maxar 180 eller vad dom gör på raksträckor. Jag vill bara att det ska vara...
Jag har en fråga om nån vet nåt om yamaha wr450 om den kanske är nåt att ha för att köra på gata? Har hört att den ska vara väldigt driftsäker. En sån kanske är roligare att ha då den väger mindre än en lc4. En 450 är ju perfekt för att busa med inne i stan iaf. Eller vad säger ni? :)
Har inte...
Om jag nu skulle köpa en riktigt motard som husaberg 650 och den behövs renoveras. Vad är det man byter? Och vad brukar en renovering kosta? Om man nu ska renovera efter 100 timmar blir väl det ganska ofta? 100 timmar går väl väldigt fort? Det verkar vara väldigt dyrt och det har jag inte råd...
Då förstår jag. Men vad ska man välja för nån hoj då? Har hört att yamaha WR450 ska vara en bra och pålitlig motard. Men det känns som att en 450 är för lite cc. Vill ju kunna köra på 80 vägar utan att bli idiot för att det varvar för mycket :P:P:P
Tycker det är skit svårt att välja... Har ju tid nu över vintern att tänka men. Men husaberg 650 är inget att kolla på eller? Känns som folk överdriver med just husaberg. Ser folk skriva att dom går sönder hela tiden så har dom inte ens haft en sån hoj. Tror det bara är att den har dåligt rykte...
Äsh sparka på bara ;)
Jag vill ju kunna använda hojen till att åka vanligt också. Inte bara leka. Men det kanske är för mycket underhåll på husaberg. Vill hålla på att köra på bakhjulet mer sakta än snabbt :D Men ifall jag vill åka till stan vill man ju kunna göra det utan att känna att man...