Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nu fick jag en massa skäll av regeringenEfter en liten diskussion enades "vi" om att du ska provköra och känna efter vad som passar dig bäst.

Tyckte bara att det var lite att ta i och börja svära och f-n bara för att killen ställde en fråga..
Och varför i helvetet skulle hojens utsida nödvändigtvis ha med motorns skick att göra![]()
Håller helt och hållet med. Men vad hade det med mitt inlägg att göra..?
Tyckte bara att det var lite att ta i och börja svära och f-n bara för att killen ställde en fråga..
Det er tuft!![]()
Ok, förlåt.
Därför att jag i min enfald tror att en hoj som är välskött och fin på utsidan är välskött i motorn också. Bryr man sig om utsidan borde man ju sköta service och sånt bra också.![]()

Skaffa flickvän OCH VÄNJ DIG!haha du fick inte ens tycka själv![]()

:
)Frågan är vad man menar med oförsiktig körning? Kör man sporthoj så varvar man ju gärna en hel del med ökat slitage som följd antar jag. Även om man inte går över röda markeringen.
En tourer borde ju helt klart hålla längre med tanke på körstilen man har med dem.
Offtopic, hur kör man slut en växellåda (antar då att man använder kopplingen både vid ner- och uppväxling), eller rättare sagt hur ska man köra för att inte skada växellådan?![]()
Tack för alla tips och råd![]()
Service is the key word... Har dessvärre märkt att många man pratar med som säljer sina hojjar "råkat" tappa sina serviceböcker och servat själva! Nån självservad hoj blir det inte, om jag nu inte råkar känna killen ifråga
Jag hör vad ni säger och kan väl sträcka mig upp till 3000 mil då![]()
Ska provköra en ER-6F imorgon så vi får väl se....
Thanx
//Lelle
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
|
|
Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”
Harley‑Davidson drar igång ... |
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|