Högfartsbana Norrköping?

JonasR1

Gött mos i motorn, Röjmon
Gick med
18 Oct 2006
Hoj
Yamaha YZF R1 -03
Är det någon som vet var man kan träna högfartsbana i stan. Var ute och kollade på Arkösundsvägen vid flygplatsen, men där var konorna borta och det satt förbudsskyltar som hänvisade till hamnen istället. Var någonstans i hamnen i så fall?

Är det någon som vet var man kan träna högfartsbana i stan. Var ute och kollade på Arkösundsvägen vid flygplatsen, men där var konorna borta och det satt förbudsskyltar som hänvisade till hamnen istället. Var någonstans i hamnen i så fall?

Finns det högfartsbanor som är uppställda för allmänheten att besöka och träna på?

Jag hade velat veta om det fanns någon sådan i Värnamotrakten?!

Finns det högfartsbanor som är uppställda för allmänheten att besöka och träna på?

Jag hade velat veta om det fanns någon sådan i Värnamotrakten?!

Nej jag vet inte, men där jag tränar med körskolan kan man komma in även efter "skoltid" har varit där då och då har konor och allting varit kvar. Men när jag var där igår så var konorna borta och några slags förbudskyltar var uppsatta.

Men man kan fortfarande komma in och sätta upp egna konor om man skulle vilja för det finns markeringar i backen, men det kanske inte är så populärt med tanke på attskyltarna kommit upp.

Nyheter
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Back