Måste bara skriva av mig det jag såg idag. Låg bakom en FJ1200 av äldre modell med ett tvättäkta moppefucko bakom styret, på smågatorna här i området där jag bor. Han drar på lite och kommer upp i troligen ca 60-70km/h. Sen vet inte jag vad han höll på med, men troligen skulle han svänga in på en tvärgata till höger ca 40m längre fram. Han låser bakhjulet och ritar ett svart streck på närmare 20m sladdar vilt och håller samtidigt på att ramma en bil som stod och väntade på fri väg. Ingen antydan till att använda frambromsen vad jag såg. -Han gliiider in i bilen, tänkte jag. På nån sätt missade han bilen med nån halvmeter och vinkade åt bilisten....
Till grabben på hojen: Skaffa dig ett körkort för fan, då får du åtminstone lära dig att använda det där greppet på höger sida också, inte bara fotbromsen, innan du kör ihjäl dig eller nån annan bara för att du inte lärt dig hur man bromsar en MC på rätt sätt.
Törs inte tänka på hur det skulle gå för den grabben i lite högre hastighet, nu gick det ju relativt sakta.
Till grabben på hojen: Skaffa dig ett körkort för fan, då får du åtminstone lära dig att använda det där greppet på höger sida också, inte bara fotbromsen, innan du kör ihjäl dig eller nån annan bara för att du inte lärt dig hur man bromsar en MC på rätt sätt.
Törs inte tänka på hur det skulle gå för den grabben i lite högre hastighet, nu gick det ju relativt sakta.