Swedie har provat köra F1

Inte F1-motor? Vad är det för någon motor då? Jag trodde att det var en varvtalsbegränsad F1-motor.

om dessa bilar skall ha sina F1 maskiner så är de V10 3000cc maskiner som gäller bara nyare F1or med V8or med bra mycker mer än 550Hk, när min kompis Daniel från forumet F1bb.com körde där nere så nämde han att det var Ford v8 race spisar men inga F1 spisar, just för att de ska ha längre livslängd. Har för mig att de står på deras hemsida också.

om dessa bilar skall ha sina F1 maskiner så är de V10 3000cc maskiner som gäller bara nyare F1or med V8or med bra mycker mer än 550Hk, när min kompis Daniel från forumet F1bb.com körde där nere så nämde han att det var Ford v8 race spisar men inga F1 spisar, just för att de ska ha längre livslängd. Har för mig att de står på deras hemsida också.
Ja, det med V8 slog mig också. Trodde att det kanske var någon äldre F1-V8, innan de gick till V10, men såg sedan att det var väldigt länge sedan de körde med V8:or.

ska man vara petig så är det V8, V8Turbo, V10Turbo, vissa med V12 (tex Ferrari) V10 väldigt väldigt länge med max 3000cc å nu är det V8 igen :)

hur som så är det otroliga bilar, vare sig om de är en gammal sur gräsklippare till F1 maskin :) iom deras konstruktion teknik å att de är så lätta så de fort med vikken motor som hällst nästan :)

Last edited:
Är det bara jag som inte kan se filmerna? Hör ljudet men ser inget. Har precis formaterat datorn men installerade K-lite 3.01 Standard precis som inte hjälpte ett dugg.. Någon som vet ett bra codec-paket så man slipper leta överallt efter alla möjliga?

Fett som satan att prova F1 men det är väl knappast MC-relaterat :tungan

Är det bara jag som inte kan se filmerna? Hör ljudet men ser inget. Har precis formaterat datorn men installerade K-lite 3.01 Standard precis som inte hjälpte ett dugg.. Någon som vet ett bra codec-paket så man slipper leta överallt efter alla möjliga?

Nope same here:/

F1 och F1...

De där bilen hade när den tävlade en V10:a, 7-växlad låda och varvade långt förbi 12 000 varv. Det är säkert häftigt nog som det är, men bilen är ett slött härke i jämförelse med vad den var då.

Om man bara läser komentarerna låter det som du haft jäävligt tråkigt...

Synd att du spenderade så mkt pengar! :gråta :öl

F1 och F1...

De där bilen hade när den tävlade en V10:a, 7-växlad låda och varvade långt förbi 12 000 varv. Det är säkert häftigt nog som det är, men bilen är ett slött härke i jämförelse med vad den var då.

to slow man, redan info:at om det ;)

Om man bara läser komentarerna låter det som du haft jäävligt tråkigt...

Synd att du spenderade så mkt pengar! :gråta :öl

de tror jag inte han har haft jävla drag ändå i bilen tackvare den låga vikten, feta vingarna å de mysiga greppet 4slicks ger honom. :corn

Last edited:
Fan va skoj de låter, nästan sugen testa själv. Men priset va lite väl högt :(.
Fast man kanske ska unna sig nått sånt innan man låser in sig på högskolan igen.

Fan va skoj de låter, nästan sugen testa själv. Men priset va lite väl högt :(.
Fast man kanske ska unna sig nått sånt innan man låser in sig på högskolan igen.

ja för efter studierna lever du för att dega av CSN lånet :tungan

Dra helvete ditt as =P *Super ironi*

fan va sotis jag e....... hoppas dom inte försvinner o är kvar i ett par år tilll jag bara ska göra det ngn gång. =P

Guld

Jag körde guldprogrammet förra året.
Det var det bland det fetaste jag gjort.
Prova ni också, man lever bara en gång.

Nyheter
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Back