Motorcyklisterna skall bort från vägarna

Precis samma sak undrar jag också, om personen sagt så. Faktum är nämligen att moderaterna har värnat motorsport och motorfrågor så länge jag kan minnas.

Jag har pratat med min riksdagsledamot (m) och hon säger att det inte finns någon moderat ide om att några motorcyklar ska bort. Hon kämpar också för att motorcyklisternas trafiksäkerhetsbehov tillgodoses vid planering och byggnation av vägar (t ex mitträcken).

Jag skall se till att hon pratar med den där Gabriella :mad:

vafan!?:va
jag slutar aldrig köra hoj! lyckas de mot förmodan förbjuda oss mc-åkare så kör jag iallafall och må gud vara den jävel som försöker stoppa mig nådig! håller med han som citerade (med viss ändring) braveheart. bikers, förenen eder!:yoparty

det var ett jävla snack om Braveheart då :va

Tycker att vi helt enkelt kan lösa problemet som de gjorde i den nämda filmen; 300.000 motorcyklister utrustade med kedjor, fatbar-styren etc. mot Gabriella och alla andra idioter som vill förbjuda motorcyklar. :gnissla

håller med han som citerade (med viss ändring) braveheart. bikers, förenen eder!:yoparty

Den fungerar den med:tummenupp

det var ett jävla snack om Braveheart då :va

Tycker att vi helt enkelt kan lösa problemet som de gjorde i den nämda filmen; 300.000 motorcyklister utrustade med kedjor, fatbar-styren etc. mot Gabriella och alla andra idioter som vill förbjuda motorcyklar. :gnissla

Ville bara få få ord att säga mycket, ang citatet ur braveheart.

Last edited:
låtom oss driva det här med braveheart till sin gräns och göra som mini säger:tummenupp

Heh. Fan vad kul det skulle va om Gabriella läste tråden nu och polisanmälde er allihop för förolämpning(jo, det är ett brott).

Dessutom sa hon väl själv att hon inte vill förbjuda ngt? Det är väl bara samma dravvel om att höja försäkringspremierna, och det är väl fan bara att flytta om det blir för extremt. Man bangar inte Italien. "Ciao Bella!"

isåfall anmäler vi henne för diskriminering, förtal, ärekränkning och en massa annat, gränserna mellan brott och lagligt är väldigt luddiga:gnissla
allt hon har sagt kan komma att användas emot henne:tummenupp
förresten kan hon aldrig i livet bevisa att det är vi som har skrivit sakerna i fråga;)

Någon som är förvånad?

Tänk riktigt jävla hårt på en äkta moderat, vilken bild dyker upp i huvudet?

1. Din blekfeta, skittråkiga granne som inte gör någonting roligt vad du vet?
2. En MC-åkare?

Jag har pratat med min riksdagsledamot (m) och hon säger att det inte finns någon moderat ide om att några motorcyklar ska bort. Hon kämpar också för att motorcyklisternas trafiksäkerhetsbehov tillgodoses vid planering och byggnation av vägar (t ex mitträcken).

Jag skall se till att hon pratar med den där Gabriella :mad:

Tack för det! Ärligt talat har jag inte blivit tvivlande. Att "förbjuda" strider så radikalt mot moderat politik. Det är helt enkelt inte rimligt att moderaterna vill förbjuda. Såvida (nu skojar jag lite) inte Fredrik och Göran träffats i smyg och klippt & klistrat i varandras manifest!

Någon som är förvånad?

Tänk riktigt jävla hårt på en äkta moderat, vilken bild dyker upp i huvudet?

1. Din blekfeta, skittråkiga granne som inte gör någonting roligt vad du vet?
2. En MC-åkare?

Jag tänker på 2, en MC-åkare. Beskrivning 1 passar bättre på en socialdemokrat.

Jag minns nått år när blackrace vart inställt då åkte alla in i stan och körde krypfart och skapade trafikkaos helt lagligt. Kanske någon protest i den stilen är på plats ;)

Det skall du säga, som inte ens får till korrekta svenska tecken i ditt inlägg?

Att du sitter vid en dator med utländskt tangentbord är ingen giltig ursäkt, våra svenska tecken skriver man enkelt ändå. Jag har inget danskt tangentbord, men jag kan ändå skriva Æ, æ, Ø och ø. Lika lätt är det att skriva tyskans Ü, ü och ß.
Om du nu inte idts lära dig tangentbordskoderna, gör åtminstone en korrekt internationell transkription av de svenska specialtecknen. Å=AA, å=aa, Ä=AE, ä=ae, Ö=OE, ö=oe.:huvet

Oh, det var en bitsk gammal skata..

Naja.. Du har kommit till ratt stalle.. Det finns manga hormonstinna fjun har som kan ge dig det du behover for att bli som folk igen.

Nyheter
Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Gotland Ring Bike Week 2026

Packa hojen, damma av hjälm...

Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!