Visa RSS-flöde

FrankStenhammar

Härliga dagar med hojen!

Betygsätt det här inlägget
Hej allesammans!
De senaste dagarna har bjudit på kanonväder för att åka runt med hojen, har ni också gjort det?

Kollar ut nu och det regnar, så jag är glad att jag tog vara på solskenet vi hade och unnade mig ett par rejäla turer!

Annars har det väl inte hänt så mycket som är intressant att skriva om här. Det har varit en god och tjock jul, med massor av spännande mat och filmtittande. Nyårsfirandet var ganska blygsamt, men härligt. Tycker om att ringa in året med bara de närmsta vännerna nära till hands.

Jag har också knarkat ett gäng filmer om sport, hittade en lista på bra sportfilmer och betade av några gamla favoriter. Hade redan sett alla, men kan man se Happy Gilmore och Tjuren från Bronx för många gånger?

Det korta svaret är givetvis nej. Är rätt sugen på att dra på bio nu i höstrusket med, men kikade på SFs hemsida och såg inget som riktigt lockade mig. Skulle vara Hunter Killer i så fall som är med Gary Oldman och Gerard Butler OCH Michael Nyqvist.

Rätt märkligt att det fortfarande släpps filmer med honom, han måste ha jobbat på ordentligt in i det sista…

I vilket fall ha det gott allesammans. Hoppas att regnet inte blir långvarigt så jag kan ut och rida hoj igen!
Taggar: film, mc Lägg till/redigera taggar
Kategorier
Okategoriserat

Det kallas snö, vi har det på marken några månader per år i Norrland

checkster
Handla MC-Utrustning, Kläder, Hjälmar, Stövlar, Handskar & Reservdelar på XLmoto
Köp din MC-Utrustning på XLmoto. Här finns Kläder, Stövlar, Hjälmar, Skydd & Reservdelar
Vill du annonsera ovan? Klicka här