Visa RSS-flöde

Vilken jävla smäll

Utskrivning, öppet hus och grillfest

Betygsätt det här inlägget
WOO-FUCKING-HOO!!!

Jag blir utskriven på fredag, och eftersom att jag i vanlig ordning inte har något på torsdag tar jag tidig helg, och packar min skit i mitt rum på sjukhuset idag och sen sover jag fan aldrig någonsin mer en natt på sjukhus! Är så jääävla glad idag, rent jävla lycka bara pumpar runt i kroppen. Weeeh!*

www.youtube.com/watch?v=yjk6HSIphnQ

Och när jag berättade det för sambon blev hon ÄNNU gladare, och skrev här på sporthoj att vi minsann ska ha öppet hus för bikers som har vägarna förbi, med fika och sånt i helgen, det tycker jag låter som en alldeles utmärkt idé, så är nån sugen på att få en bit hembakt, lite kaffe och en pratstund längs de mysiga hojvägarna så är det bara att svänga in hos oss.*

Sedan har jag tänkt ha en grillfest för att fira utskrivningen sedan i februari, så den ska också avverkas, det blir den 2:a maj, man får ta med eget att grilla och dricka, och vill man sova över kan en luftmadrass vara bra med, vi har gott om plats för sådana. Alla är välkomna.

Nu ska jag ta farväl av min fantastiska utsikt över byggarbetsplatsen, med de taktfasta pålkranarna som ordnat så fint att jag fått väckning vid halv sju varenda dag, och av mitt fruktansvärt inspirerande rum.*

*

*

Uppdaterad 2015-07-03 klockan 10:18 av Ulvhamne

Taggar: Ingen Lägg till/redigera taggar
Kategorier

Kommentarer

Hittar man inte oxalsyra på ICA funkar även citronsyra i lite större mängd.

andersbrink
Vill du annonsera ovan? Klicka här