Visa RSS-flöde

Alla blogginlägg

1. Så började det

av , 2010-06-19 klockan 22:20 (Bakom styret med Munken #84)
    För en inte allt för lång tid sedan tänkte jag sluta köra hoj. Så här i efterhand hör jag hur dumt det låter. Jag trodde att ett bra jobb skulle kunna fylla tomrummet som försäljningen av min älskade supermotard skapade.

När våren 2010 började närma sig kände jag mig ledsen. Väldigt ledsen. En vis person sa en gång till mig att det gäller bara att komma fram till varför man är ledsen och sedan gör någonting åt det hela.

Det var verkligen ...
    Kategorier
    Okategoriserat
  2. Posering 1a

av , 2010-06-19 klockan 04:30 (Toymans. Blogg startad 21/02 2008 Dagbok och minnen)
    Lördag 19 juli: 10204

In action: Mitt Italienska fullblod anno 1991, jag man årsmodell 1949. MC-Nytt på besök med proffsfotograf i April 2009. Som jag känner. Man ska synas i trafiken. Tänk om alla i Suberbike VM körde svarta hojar och dito kläder! Toyman

Fotograf: Lars Lundberg. http://www.larslundberg.se/

...
    Kategorier
    Okategoriserat
  3. Min...

av , 2010-06-18 klockan 19:50 (Toymans. Blogg startad 21/02 2008 Dagbok och minnen)
    Fredag 18 juni: 10142

Min Italienska skönhet, plåtad förra året utav proffsfotograf Lars Lundberg.

Fotograf: Lars Lundberg. http://www.larslundberg.se/

Kategorier
    Okategoriserat
  4. Skiva..

av , 2010-06-18 klockan 04:49 (Toymans. Blogg startad 21/02 2008 Dagbok och minnen)
    Fredag 18 maj. 10056

Igår vart de hoj till jobbet ochså. Lagom temp eller kanske lite kallt för skinnställ när jag körde hem vid sjutiden. Lätt underställ och Daineseskinn på nakenhoj, baaahhhh var är sommarvärmen så en får svettas bort lite bilringsfett!

Hur som helst i postlådan låg skivan ifrån fotograf Lars Lundberg, korten togs på uppdrag utav MC-nytt april 2009. Mr Henning ifrån MC-nytt var nere för att kika på RD500 och Ducati 851an. Lite ...
    Kategorier
    Okategoriserat
  5. Enda changsen

av , 2010-06-17 klockan 06:20 (Toymans. Blogg startad 21/02 2008 Dagbok och minnen)
    Torsdag 17 juni: 9927

Enda changsen köra hoj nu är till och från jobbet, Men det är rätt skönt. Ingen Lygnern runt vart de tid till igår. Men en runda om Gottskär. Havet låg spegelblankt. Lite folk tidigt i farten, det verkade mest vara hantverkare i byggbranschen.

Svängde in om Gräppås Golfkrog, hoppades brorsan skulle vara där och då fått sniket till mig lite kaffe, de enda som var på golfbanan var gänget som fixar gräset. Väg 158 blev det in ...
    Kategorier
    Okategoriserat

Det var nått sånt jag letade efter Så långt det går utan att behöva bära hojen. För jag räknar nog tyvärr inte med att kunna ta mig över finska [...]

Wiseguy
Vill du annonsera ovan? Klicka här