Visa RSS-flöde

Mest populära bloggarna

1. Det monumentala fiaskot Del 2

av , 2016-02-06 klockan 18:00 (FARTRÄDD JAGAR 300-SPÖKET!)
    Vi går in och käkar frukost, 05:30 går vi på våra pass, jag kör ut bakvägen och åker längs firman när jag plötsligt ser chefen köra in från andra hållet. Vad i helvete gör han på kontoret så här tidigt? Han brukar rulla in vid 7-tiden och ställa sig och tjuvröka mellan bussarna trots att rökning är förbjuden på hela området men han tror ingen ser honom. Jag saktar ner och ser honom tvärnita i hörn 4, han går ut och stirrar på vårt sladdspår i snön. Han vet att det ...

Uppdaterad 2016-03-12 klockan 18:53 av Gearbox

Kategorier
    Okategoriserat
    Bifogade miniatyrer Bifogade miniatyrer Klicka på bilden för en större version

Namn:	Loud.jpg
Visningar:	315
Storlek:	999,8 KB
Id:	427105  
  2. Kan du verkligen gå ner i vikt med att promenera?

av , 2017-02-28 klockan 16:31 (Nicklas Ståhl)
    Att motionera eller lyfta tunga vikter är ett sätt att gå ner i vikt på. En helt normal promenad gör i själva verket samma jobb, något som allt för många glömmer bort. Den tid det tar kanske är lite längre. Men det är inte i närheten av lika ansträngande. Du kommer märka hur avslappnande det är och du får tid åt dina tankar. Det gäller bara att komma in i det och njuta. Gå i naturen om du har möjligheten att göra det. En promenad i centrum kan även vara trevligt, om det inte är för mycket ...
    Kategorier
    Okategoriserat
  3. Hur man går ner i vikt fort

av , 2016-08-25 klockan 09:37 (Elin Skogholm)
    Man blir inte endast smal av att gå ner i vikt, det finns en del andra belöningar. Vad man tänker på är att man borde känna sig mindre tung. En normal fysisk syssla bör upplevas väldigt mycket enklare att genomföra. Din hälsa bör vara fantastiskt mycket bättre samt bli en glad själ. Det finns en rad olika positiva effekter på din hälsa vilket man kanske inte jämt har i tankarna. Mental ohälsa och fler skador är vanligt om du besitter problem gällande din vikt. Men du behöver ...
    Kategorier
    Okategoriserat

Det blir mindre och mindre regn enligt yr.no. När jag kollade första gången så tror jag det skulle bli 3,4mm på söndagseftermiddagen. När jag kollade igår(?) [...]

Comeback
Vill du annonsera ovan? Klicka här