Visa RSS-flöde

GUE

1. Undergången är nära!

Jag vill absolut inte skrämma upp någon, men upptäckte just att min kalender tar slut 31 december!
    Kategorier
    Okategoriserat
  2. Brottas i morotslandet....

En tidig morgon sommaren 2016 satt jag där, en morgonpigg medelålders man vid mitt köksbord och drack mitt kaffe innan jag skulle iväg till mitt förbannade jobb. Jag tittade ut genom fönstret och funderade på vad dagen skulle bära i sitt sköte? Jag tänkte på mina gamla drömmar?
    Rockstjärna eller racerförare blev jag aldrig, men jag hade fått ett rätt så bra liv i alla fall.
    Lite tråkigt kanske.

Jag kastade en blick ut genom fönstret och såg en svartmuskig ...

Uppdaterad 2018-05-13 klockan 21:26 av GUE

Kategorier
    Okategoriserat
    Bifogade miniatyrer Bifogade miniatyrer Klicka på bilden för en större version

Namn:	a.jpg
Visningar:	33
Storlek:	35,8 KB
Id:	443489   Klicka på bilden för en större version

Namn:	aa.jpg
Visningar:	38
Storlek:	725,6 KB
Id:	443490  

3. Blodpuddingens hemlighet / varför hojkort?

Det är många, många som hör av sig just nu och undrar hur det kan komma sig att jag tagit mc-kort som 50-åring.
    Nä, ingen alls faktiskt. Ingen varken här eller i den verkliga världen har frågat varför jag väntat så länge.

Det har hela mitt liv varit naturligt att jag skulle köra mc. Jag är uppfödd på tvåhjulingar.

Jag minns första gången jag cyklade helt av egen förmåga. Det var sommaren 1974. Jag skulle börja första klass och det vore ...
    Kategorier
    Okategoriserat

Namn:	blod.jpg
Visningar:	40
Storlek:	132,4 KB
Id:	442292   Klicka på bilden för en större version

Namn:	blogg.jpeg
Visningar:	43
Storlek:	659,7 KB
Id:	442293  

4. Jag lät klippa mig häromdagen

Från att ofrivilligt ha sett ut som en väluppfostrad gosse på 1800-talet ser jag nu ut som en apa, den där jämna, spröda pälsen där alla hårstrån är exakt lika långa.
    Det har hänt flera gånger nu att folk sagt "har du klippt dig?", jag har svarat "ja, visst ser jag ut som en apa?" och sedan mötts av tystnad och den där blicken som säger "ja, gud, det gör han verkligen, men är det elakt att säga ja?"
    Av den anledningen kommer jag hur ...
    Kategorier
    Okategoriserat

Namn:	dsc01997_29319099.jpg
Visningar:	59
Storlek:	25,9 KB
Id:	440213  

Du visar tydligt din brist på förståelse om vad som pågår i världen just nu. Du verkar mer vara en del av problemet än lösningen. Poliskvinna kanske fått nog [...]

Liweba
Vill du annonsera ovan? Klicka här