Visa RSS-flöde

BW´s hemlighus

1. Tack och hej för gott!

Eftersom Swedie har beslutat att jag ska permanentbannas så tackar jag nu för de 6 åren som jag på gott och ont har tillbringat här på SH.

Jag har kört med hundratals trevliga människor här från SH och fått en del av mina bästa vänner via detta forum! Några vänner har också avlidit under åren som gått och det har varit många tårar vid tangentbordet.

Jag har också fått en del fiender/ovänner som inte har uppskattat min raka dialog och det är ...
    Kategorier
    Okategoriserat
  2. Folk har ingen humor..

.. och kan inte bjuda på sig själva.

Hotar man med att repa någons tank nästa onsdag för att man skickar iväg ett bögskämt? Ja tydligen...

Kategorier
    Okategoriserat
  3. Ett år idag..

..sedan min hojvän Mårten dog framför ögonen på mig..

En tung dag, inte haft lust att köra hoj de senaste dagarna, känner mig inte inspirerad alls..

Kram Mårten, tänker på dig ofta, det ska du veta!
    Kategorier
    Okategoriserat
  4. Kattgården färdig :-)

Äntligen är kissarnas hus med tillhörande rastgård färdigt :-)

Är rätt stolt över mitt bygge där jag gjort allt själv förutom golv, tak och reglar.

På insidan har de ett mysigt rum med olika kuddar, hyllor etc. och sen kan de gå ut via kattluckan i den inhägnade rastgården. Går under arbetsnamnet Bordellen Eternellen;-) Min avelshanne ska få göka där:-)

Ska hitta på mera roliga saker för dem att leka med och klättra på framöver! ...
    Kategorier
    Okategoriserat
  5. ..

..sååå många hk, sååå lite hjärna

Kategorier
    Okategoriserat
Sidan 1 av 6 123456 SistaSista

Ca. 2cm lägre. Är lite smalare också med mindre fyllning. För mig med 30" innerbenslängd blev det klar skillnad.

Hixman
Vill du annonsera ovan? Klicka här