Anmälan till premiären på Sviestad

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Nu är det hög tid att anmäla sig till SEC premiären på Sviestad! I nuläget har bara 9 lag anmält sig, och inte en enda i Sprint!
 

Magnus A

Medlem
Gick med
29 Nov 2007
Ort
Norrköping
Hoj
ZX10R
Se till att anmäla er så det blir av. Alltid samma visa under vintern då alla ska tävla och köpa nytt osv men när dagen D kommer haglar ursäkterna. Just den dagen ska jag klippa häcken med grannen alt mitt husdjur är sjuk..
Tråkigt om premiären blir inställd pga för få anmälda när intresset var så stort?
Det är billig racing för oss amatörer.
Anmäl er nu :)
 
Last edited:

enrosabil

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2012
Ort
Stockholm
Hoj
En massa gammalt mög.
För min del är det som vanligt: Intresset finns - pengarna gör det inte. Inte som det ser ut nu iaf.
 

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
Hörde rykten om eventuell inställning av endurance't, men Humlan och Bergsman har gjort ett gott jobb och racet blir av som jag tolkat det. :tummenupp

Endurancet blir av men Sprint inställt enligt svemos hemsida. Hoppas på många anmälda till resterande tävlingar som jag tänkte köra:)
 

bg

"Probably the best Bear in the world"
Gick med
9 Jan 2005
Ort
Västkusten
Hoj
BMW S1000RR (BG-edition)
Hej endurancerävar!

Fantastiskt kul att det finns en enduranceserie igen. Mer racing för pengarna går inte att hitta!!!:rock

Jag gjorde ett försök att anmäla ett endurancelag till Sviestad genom Svemos TA-sida i natt men det stupade på att jag nekades gå vidare eftersom jag fick en varning om att laget innehöll för få medlemmar trots att jag registrerat mig själv och en nyfunnen endurancebroder. Beror det på att min tilltänkte lagmedlem inte hunnit lösa ut sin licens för året ännu eller att jag registrerade honom som gästförare (men ändå sökt in honom med licensnummer och allt)?

Ytterligare en fråga: Går det att betala på plats med kort eller cash för oss som satt ihop ett lag i all hast och som inte riktigt vet hur, vad eller med vem mer vi ska åka med ännu (men köra endurance vill vi ju inte missa så klart:kär)?

MVH Björn
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Hej endurancerävar!

Fantastiskt kul att det finns en enduranceserie igen. Mer racing för pengarna går inte att hitta!!!:rock

Jag gjorde ett försök att anmäla ett endurancelag till Sviestad genom Svemos TA-sida i natt men det stupade på att jag nekades gå vidare eftersom jag fick en varning om att laget innehöll för få medlemmar trots att jag registrerat mig själv och en nyfunnen endurancebroder. Beror det på att min tilltänkte lagmedlem inte hunnit lösa ut sin licens för året ännu eller att jag registrerade honom som gästförare (men ändå sökt in honom med licensnummer och allt)?

Ytterligare en fråga: Går det att betala på plats med kort eller cash för oss som satt ihop ett lag i all hast och som inte riktigt vet hur, vad eller med vem mer vi ska åka med ännu (men köra endurance vill vi ju inte missa så klart:kär)?

MVH Björn

Ge mig uppgifter så lägger jag in ditt lag med dig som lagledare. Därefter kan du lägga in dina medlemmar. Enklast så.
Maila till "humlan@endurancecupen.se" med lagnamn, önskat startnummer, lagledare, telefonnummer,
 

bg

"Probably the best Bear in the world"
Gick med
9 Jan 2005
Ort
Västkusten
Hoj
BMW S1000RR (BG-edition)
Ge mig uppgifter så lägger jag in ditt lag med dig som lagledare. Därefter kan du lägga in dina medlemmar. Enklast så.
Maila till "humlan@endurancecupen.se" med lagnamn, önskat startnummer, lagledare, telefonnummer,

Tack Stefan!
Du är en klippa!!!:Bugar
Jag mailar direkt
/Björn
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top