Köp en T-shirt och hjälp mig läxa upp snorvalpar!!!!

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
TJOHO!!!
Köp en rolig T-shirt och stöd gamlots strid mot ungtupparna! Målet är att bättra 6:e platsen i SM från i fjol. Dessutom hägrar en start i Qatariska Supersport-klassen vid Superbike VM i Qatar! Och det MÅSTE man väl köra om man får chansen! Eller?
Denna ADHD-tischa (jag gör saker snabbt och fel) med kärleksfullt rättade felaktigheter kostar precis vad ni tycker att den är värd, dock gärna något mer än 100 kr annars går jag back.
Alla storlekar finns: 10 år, S, M, L, XL, XXL
Pengar kan skickas med Swish till 0709752562. Märk med namn, adress och storlek.
Eller banköverföring till Varbergs Sparbank Clr: 83881 Konto: 39110531. PM:a namn, adress och storlek
TJOHO!!!!!
#22 Mozz, er dyxlektriske vän på rässerbanårna!!!!
 

Bifogat

  • Fram.jpg
    Fram.jpg
    674.4 KB · Visningar: 200
  • IMG_1561.jpg
    IMG_1561.jpg
    1.7 MB · Visningar: 161

El Duderino

Och vad har vi lärt oss av det här?
Gick med
24 Mar 2014
Ort
Östhammar
Hoj
Superduke 990 -07
Swishade över degen och ett litet sms tidigare... Klart man ska ha en Mozz-tischa!!! :fakta:fakta:fakta
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Som medlem i The Intergalactic Mozz Fan Club och en stolt bärare av Mozztishor, så har jag nu beställt årets upplaga.

Skickar Pm med uppgifter

Fredrik, du ingår ju i gruppen TROGNA fans så du kanske har något önskemål, någon personlig touch på en redan personlig dyslexi-tröja???

Så här kan det se ut….

- - - Updated - - -

Betalade med Swish och skickade ett pm med uppgifterna :)

:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp

- - - Updated - - -

Swishade över degen och ett litet sms tidigare... Klart man ska ha en Mozz-tischa!!! :fakta:fakta:fakta

TJOHO!!!
 

Bifogat

  • Stöner.jpg
    Stöner.jpg
    915.7 KB · Visningar: 80
  • Moz.jpg
    Moz.jpg
    745.5 KB · Visningar: 82

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Ort
Halland
Hoj
YZF-R1
Jag väntar med spänning på den Tischan som jag köpt - Blir det en sådan special-Tischa med "Moz for prissident" ???? eller något annat spännande. Är den signerad "To Henke with Love" och Mr Mozz autograf ?. Är som ett barn på julafton.................När är "det kvällen" - Jag vill ha min hjulklapp Nuuuuuuuuuu. Orkar inte vänta längre, klockan står still !!!!! - När kommer mitt Tischa-paket. Varje timme är som ett dygn juh. Åhhhhhhhhhhhhhh. Det är ren tortyr.
 
Last edited:

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Yezz, då har man beställt ett ex av årets upplaga av Mozz Tischan, ska bäras med stolthet. :yoparty
Drog uppgifter via PM.
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Och DÄR gick en batch iväg på posten! Sorry att det tog några dagar men det finns ett liv utanför racingen/media/modeskapandet.... :)
 

Bifogat

  • Bild 2015-05-27 kl. 07.51.jpg
    Bild 2015-05-27 kl. 07.51.jpg
    179.3 KB · Visningar: 91

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Förresten, jag heter John:D

Nu blev det jobbigt! :huvetDet är några här på forumet som ALLTID är lika positiva, och på något sätt har jag uppenbarligen fipplat ihop Semper Idem och Fredrik Ekl… TROLIGEN för att ALLTID är lika positiva till #22 Mozz framfart och upptåg:krama.
Så, JOHN, KUL att just du JOHN väljer att lägga dina surt förvärvade slantar å en Mozz-tischa. Tack JOHN!!!
:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Jag väntar med spänning på den Tischan som jag köpt - Blir det en sådan special-Tischa med "Moz for prissident" ???? eller något annat spännande. Är den signerad "To Henke with Love" och Mr Mozz autograf ?. Är som ett barn på julafton.................När är "det kvällen" - Jag vill ha min hjulklapp Nuuuuuuuuuu. Orkar inte vänta längre, klockan står still !!!!! - När kommer mitt Tischa-paket. Varje timme är som ett dygn juh. Åhhhhhhhhhhhhhh. Det är ren tortyr.

Det här känns nästan läskigt!!!! Såååå stora förväntningar är ju svårt att leva upp till!!!!!:skrämd
 

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Ort
10 nautiska från slottet
Hoj
Ja
Nu blev det jobbigt! :huvetDet är några här på forumet som ALLTID är lika positiva, och på något sätt har jag uppenbarligen fipplat ihop Semper Idem och Fredrik Ekl… TROLIGEN för att ALLTID är lika positiva till #22 Mozz framfart och upptåg:krama.
Så, JOHN, KUL att just du JOHN väljer att lägga dina surt förvärvade slantar å en Mozz-tischa. Tack JOHN!!!
:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp

Haha. Kan ju inte vara så lätt för dig att hålla ordning på alla dina fans. Betydligt lättare för oss, då det bara finns en Mozz.:fakta.
Jag tycker att det är kul att kunna hjälpa dig med en slant, jag kan ju inte lägga alla pengar på BG.
Mozz-tishan är en ständig följeslagare på mina resor. och man känner sig lite snabbare på vägen när man har den på sig.:)

Keep up the good work.
 

PeteR1

För gammal för att dö ung.
Gick med
30 Aug 2012
Ort
Karlstad
Hoj
600+650+800+1000x2
Jag väntar med spänning på den Tischan som jag köpt - Blir det en sådan special-Tischa med "Moz for prissident" ???? eller något annat spännande. Är den signerad "To Henke with Love" och Mr Mozz autograf ?. Är som ett barn på julafton.................När är "det kvällen" - Jag vill ha min hjulklapp Nuuuuuuuuuu. Orkar inte vänta längre, klockan står still !!!!! - När kommer mitt Tischa-paket. Varje timme är som ett dygn juh. Åhhhhhhhhhhhhhh. Det är ren tortyr.

Jag misstänker att "Prissident"-tischan är din efter ditt inlägg i första tråden. Jag vet att prick-tischan är min. Jag hoppas att vi blir ensamma om just de här specialvarianterna... :brynad
 

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Ort
Halland
Hoj
YZF-R1
Jag misstänker att "Prissident"-tischan är din efter ditt inlägg i första tråden. Jag vet att prick-tischan är min. Jag hoppas att vi blir ensamma om just de här specialvarianterna... :brynad

Jag fick The prissident edition :)

Tack vare dig faktiskt

PeteR1 for Prissident :)
 

FredrikEkl

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2012
Ort
Nyköping
Hoj
-97 CBR600, -07 CBR1000RR, -02 Transalp
Nu blev det jobbigt! :huvetDet är några här på forumet som ALLTID är lika positiva, och på något sätt har jag uppenbarligen fipplat ihop Semper Idem och Fredrik Ekl… TROLIGEN för att ALLTID är lika positiva till #22 Mozz framfart och upptåg:krama.
Så, JOHN, KUL att just du JOHN väljer att lägga dina surt förvärvade slantar å en Mozz-tischa. Tack JOHN!!!
:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp

Inom några dagar så beställer jag en tröja jag med :tummenupp då blir ordningen återställd och namnen ligger i samma skål igen =)
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top