R1 Streetfighter på Blocket?

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Har för mig att just den där var uppe för diskussion för ett tag sen här på forumet. Med tanke på att R1 1999 har cirkus 150 hästar original så är 200 hästar på bakhjulet rena fantasier, sålänge där inte sitter en turbo på den.
Den hojen som var uppe för diskussion då sades ha chippats till hästarna och box och vad det nu var för allt vagt och felaktigt.
 

Larse

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2009
Ort
Hofors
Hoj
Gsxr 600 K7 stunt
Har för mig att just den där var uppe för diskussion för ett tag sen här på forumet. Med tanke på att R1 1999 har cirkus 150 hästar original så är 200 hästar på bakhjulet rena fantasier, sålänge där inte sitter en turbo på den.
Den hojen som var uppe för diskussion då sades ha chippats till hästarna och box och vad det nu var för allt vagt och felaktigt.
Med andra kammar, förgasare, helsystem och redig portning av toppen med större ventiler borde de väl gå att närma sig dom hästarna, meeen kanske inte är så trevligt att åka gata med den då.. :crash
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Med andra kammar, förgasare, helsystem och redig portning av toppen med större ventiler borde de väl gå att närma sig dom hästarna, meeen kanske inte är så trevligt att åka gata med den då.. :crash

Få upp effekten sådär 70 hästar med det? (eller ~40%) ... Jag tvivlar milt på det.
 

Renga

Ny medlem
Gick med
15 Apr 2004
Ort
STHLM
Hoj
Hojlös...
Fick tag på han som byggde om den till streetfighter, han köpte den av en som kört banracing med den.
Enligt han fanns då inga modifieringar i motorn, men det ska enligt nuvarande ägare sitta en powercommander på nu...
Jag e skeptisk nuvarande ägare har haft den en vecka och den e avställd sedan Augusti förra året.
 
Last edited:

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Ort
Mörarp
Hoj
R1 2016
Fick tag på han som byggde om den till streetfighter, han köpte den av en som kört banracing med den.
Enligt han fanns då inga modifieringar i motorn, men det ska sitta en powercommander nu tydligan.
Jag e skeptisk nuvarande ägare har haft den en vecka och den e avställd sedan Augusti förra året.

powercommander lär det iaf inte sitta på den, då 1998-2001 har förgasare & inte insprut
 

Biber

Ny medlem
Gick med
31 Oct 2013
Ort
Linköping
Hoj
Street Triple R -13
Hela annonsen luktar ju fisshy fisshy. Namn "r1" och inget postnummer angivet, bara stad. Moddad båge med fantasisiffror. Jag hade backat för länge sedan, men det kanske bara är jag :p
 
Nyheter
En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Top