Yamaha fzs fazer 600 -01 insugsgummi?

victuhh

Sporthojsnörd
Gick med
4 Mar 2015
Ort
Kalmar
Hoj
VFR 800 07 // DRZ 400S
Hej! Har nyss köpt mig första bågen och insugsgummina är lite slitna vilket jag förstått är ett vanligt problem. Ringt yamaha-återförsäljare som berättade att de skulle gå på lite över 3000:- att beställa ett gäng såna vilket jag tyckte var lite väl mycket, dessutom hade jag sett sådana på ebay, trodde jag.

Ebay:
http://www.ebay.com/itm/Ansaugstutz...83?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item5633be1627

Här! Är det dessa? Google translate talar om att Ansaugstutzen = inloppslop.

Kanske är omöjligt att säga, isåfall kanske ni vet var jag kan få tag i ett par så kanske jag kan spara in några slantar, annars får jag helt enkelt bita i det sura äpplet.

Tackar och bugar :)
 

andersbrink

hasenfrasen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
hedesunda
Hoj
5
Valet är inte speciellt svårt dvs att välja mellan 850 kronor eller 3000 kronor. Du har råd att köpa fel typ av insugsgummin, två gånger. Vad du betalar 2200 kronor extra för i Sverige är lagerlokaler, hyllvärme, löner, fikabröd och pensionsfonder.
 
Last edited:

G-L

Ny medlem
Gick med
16 Aug 2006
Ort
Karlstad
Hoj
Guzzi 1200 Stelvio NTX -12
Är du säker på att gummina läcker då? Ful utsida kan mycket väl dölja fullt fungerande insida.
Om maskinen går bra kan du gott vänta tills du av annan orsak behöver demontera alternativt testar du med startgas om du har något läckande gummi.
 
Nyheter
Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Top