Stenungsundstråden

Broms

Bromsar mig förbi på outsidern
Gick med
17 May 2005
Ort
Stenungsund
Hoj
Gsx-r 750 06´
Kan Tyvärr inte, min hoj står på bike väntar på en ny bromsskiva:huvet :4skrika
 

maximus

Har ömsat skinn
Gick med
20 Apr 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
RSV Factory snart RSV4
Hoppades på en sväng

Satt hela dagen idag och väntade på det uppsprickande vädret som Tone :tuttar lovade för i eftermiddag :mad: :mad: . Men det sket ju sig . Faan vad hösten suger :gråta
 

nosense

MilleOnAir
Gick med
10 Jul 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
Tuono 1100rr
maximus skrev:
Satt hela dagen idag och väntade på det uppsprickande vädret som Tone :tuttar lovade för i eftermiddag :mad: :mad: . Men det sket ju sig . Faan vad hösten suger :gråta

Vi får hoppas på helgen, synd att däcken går på övertid bara
:huvet
 

Winrick

ZZZzzzZZZzzz
Gick med
21 Jul 2005
Ort
Stenungsund
Hoj
merida
Köra!!!

I helgen hoppas jag att det blir uppehåll.. :)

Nu måste man bara ut å åka!! :tummenupp

:7peta Nu drar vi i gång nått Riktigt kul Gubbar!!
:tummenupp :tummenupp

:hihi
 

maximus

Har ömsat skinn
Gick med
20 Apr 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
RSV Factory snart RSV4
Ev sista svängen

Det blev ju en kanonsväng på sisådär 35 mil . bitvis med Arons från U-Valla :tummenupp
24 grader i Håverud 25 sept E inte så pjåkigt :yoparty :Bugar .
Winrick, Broms och Freding... Ni hördes tydligt över nejden när ni övade bakslangskonster på spekerödsrakan. :hihi :hihi
Tyvärr får nog hojen gå i ide nu :( . Men det kommer ju en vår :D
 

Broms

Bromsar mig förbi på outsidern
Gick med
17 May 2005
Ort
Stenungsund
Hoj
Gsx-r 750 06´
Ja det blev ju en go sväng med ett gött väder :Rockbanan .
Det var andra som också hörde när Winrick och Freding övade bakslangskonster, bla en farbror som var påväg ut till vägen för å :ajjabajja så vi fick flytta lite på oss :rolleyes: .
Winrick avslutade med att bränna upp däcket innan hojen gick i ide. Det uppskattade iallafall jag och Freding :yoparty :Bugar

Jag hoppas att det blir någon mer tur innan jag låter hojen gå i ide :hoppa
 

freding

en Outsider...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
RC8R
maximus skrev:
Det blev ju en kanonsväng på sisådär 35 mil . bitvis med Arons från U-Valla :tummenupp
24 grader i Håverud 25 sept E inte så pjåkigt :yoparty :Bugar .
Winrick, Broms och Freding... Ni hördes tydligt över nejden när ni övade bakslangskonster på spekerödsrakan. :hihi :hihi
Tyvärr får nog hojen gå i ide nu :( . Men det kommer ju en vår :D
Ja de va några som fler som hörde de, tyvärr tyckte de inte att de lät som musik, fastän vi sjöng så högt :Rockbanan Hoppas på hyfsat väder till helgen :tomten
 

maximus

Har ömsat skinn
Gick med
20 Apr 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
RSV Factory snart RSV4
freding skrev:
Ja de va några som fler som hörde de, tyvärr tyckte de inte att de lät som musik, fastän vi sjöng så högt :Rockbanan Hoppas på hyfsat väder till helgen :tomten

Konstiga människor :va . Ljudet av en sporthoj på fullvarv är ju en sexuell upplevelse för trummhinnorna:Bugar . Och gratis show fick han ju me :hihi :hihi
 

Winrick

ZZZzzzZZZzzz
Gick med
21 Jul 2005
Ort
Stenungsund
Hoj
merida
:tummenupp

tjenna Gubbar! :)

Hopp då är hojen inställd.... med punka på bakdäcket :va fattar inte varför bara :hihi och frambromsar som e slut. Så nu e d bara att fixa iordning den till nästa säsong.

:D Sista helgen blev en toppen helg!! :D bra väder å sköna vägar. lördagen var det lite rejs mot en jävligt snabb Clio V6 sport, å söndagen var riktigt riktigt bra! :banana Fick ju höra lite smatter med :lol

Hoppas på mer mil och sound blandning, å framför allt mer bankörning för min del kommande säsong!!! :)

(Blev filmen bra, Maximus??) Mina kortisar blev rätt lyckade faktiskt... kul å ha under vinter när det blir riktigt tungt!

Ni som forfarande kör :Bugar ... Kör så d ryker!! :tummenupp

Kram :pannkyss
 
Last edited:

freding

en Outsider...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
RC8R
Var ute i förrigår i regnet, Martin Jonas å Broms var med å trotsade vädret. Blött var det, men det stoppade inte Jonas från att knäpuckskrapa :rofl eller mig å Martin från bakhjulsåka, å Broms körde Suzuki... de e bra de oxå ser ni :)


E de bra väder imorn, så e de 10:00 på Bilia som gäller!!! Fulltankade, kissade, druckna :rolleyes: och mätta :)
 

maximus

Har ömsat skinn
Gick med
20 Apr 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
RSV Factory snart RSV4
Film

Winrick skrev:
:tummenupp


(Blev filmen bra, Maximus??) Mina kortisar blev rätt lyckade faktiskt... kul å ha under vinter när det blir riktigt tungt!

Ni som forfarande kör :Bugar ... Kör så d ryker!! :tummenupp

Kram :pannkyss

Japp den blev helt ok faktiskt :hihi . Som sagt.. Nått att titta på när abstinensen slår till i Februari ha ha... Hare gött.
 

freding

en Outsider...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
RC8R
Fin säsongsavslutning (eventuellt) idag. Åkte kl. 11:00 och kom hem 19:45 :) Speciellt roligt att Villy "stolpe ut" Sukki var med på lånad hoj, tack till Nosense. Fin bakhjulsåka bjöds det oxå på :fyllisar
 

Broms

Bromsar mig förbi på outsidern
Gick med
17 May 2005
Ort
Stenungsund
Hoj
Gsx-r 750 06´
Japp det var nog säsongsavslutning (eventuellt). Gött med lite bakhjulsåka så här på avslutningen. Börjar att få ganska bra häng på första växeln, så vi får väl växla upp till andra nästa säsong. Nu är det väl bara att ställa in hojen, och plocka fram alla bilder och filmklipp som vi tagit i sommar. Så att man har något att göra i vinter :öl
 

abbanovitch

Medlem
Gick med
20 Mar 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
Aprilia RSV4R -10, Honda CBR600RR-10 SBKONE RACE, KTM 690 Enduro R -09
Fan...va avis jag blir :gnissla
Men man måste ju jobba ibland :huvet

Kul att du fick dig en tur Willy.....vintern hade blivit lång annars :tummenupp
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top