Stenungsundstråden

SUKKI

Ny medlem
Gick med
27 May 2004
Ort
västkusten
Hoj
suzuki gsxr
Ja då var första bankörningen av klarad i år :tummenupp

Med ett lyckat resulat på mätaren och i bagaget :hihi

Tack för en trevlig dag! :yoparty
Förutom att man är lite mör efter ca:40mil på hojen :lol

synd att det gick som det gjorde för vissa men som tur blev det bara materiella skador så det är å ligga i till nästa bankörning :huvet
 
Last edited:

Theking

Ny medlem
Gick med
15 May 2006
Ort
Kungälv
Hoj
gsxr
SUKKI skrev:
2161712 Ja då var första bankörningen av klarad i år :tummenupp

Med ett lyckat resulat på mätaren och i bagaget :hihi

Tack för en trevlig dag! :yoparty
Förutom att man är lite mör efter ca:40mil på hojen :lol

synd att det gick som det gjorde för visa men som tur blev det bara matrela skador så det är å ligga i till nästa bankörning :huvet

Synd att fler från vår lilla ort inte vågar åka med och ha kul :7peta



Kan tänka mig att fler från vår lilla ort skulle åkt med om dom inte var rädda för att vara i vägen när du vurpar i vanlig ordning!! Muhahahaha
 

abbanovitch

Medlem
Gick med
20 Mar 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
Aprilia RSV4R -10, Honda CBR600RR-10 SBKONE RACE, KTM 690 Enduro R -09
Theking skrev:
2162253 Kan tänka mig att fler från vår lilla ort skulle åkt med om dom inte var rädda för att vara i vägen när du vurpar i vanlig ordning!! Muhahahaha

:eek: :eek:

Vänta nu hade jag inte....*springer till skafferiet och kollar*
Jojomänsan...Hhmm...2 å 40......*pling*
sådär ja......

:corn

Nu e de bara å vänta....... :wiggle
 
Last edited:

Broms

Bromsar mig förbi på outsidern
Gick med
17 May 2005
Ort
Stenungsund
Hoj
Gsx-r 750 06´
Någon här som är sugen på att köra en kvällskörning på Falkenberg Måndag 22 Maj 17.00-20.00 eller :confused:
 

mjakobs

KRASCHSIDERS:-)
Gick med
13 Apr 2005
Ort
Ödsmål
Hoj
GSXR 1000 rr-k3
Broms skrev:
2162682 Någon här som är sugen på att köra en kvällskörning på Falkenberg Måndag 22 Maj 17.00-20.00 eller :confused:

INTE JAG IALLA FALL :hihi :hihi :hihi :hihi :hihi :hihi :hihi
 

Bifogat

  • 2006 032.jpg
    2006 032.jpg
    93.2 KB · Visningar: 75

freding

en Outsider...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
RC8R
Theking skrev:
2162253 Kan tänka mig att fler från vår lilla ort skulle åkt med om dom inte var rädda för att vara i vägen när du vurpar i vanlig ordning!! Muhahahaha

Fan Sukki...nån gröngöling som vet mer än vi...din hoj såg i allra högsta grad hel ut när vi åkte hem :va
 

cecilia-cicci

Ny medlem
Gick med
17 May 2006
Ort
Lerum-Tollered
Hoj
På gång...
Är nu äntligen medlem!!

Vill bara passa på att tacka så mycket för en helt fantastisk dag på Anderstorp (bättre sent än aldrig) Det var helt klart en av de bästa upplevelser jag varit med om. Är så himla glad att jag fick åka med Er! Extra mycket tack till Sandra för lånet av hjälm, ryggskydd, stövlar o handskar, Martin för lånet av skinnställ, Rickard för att du ställde upp o lånade ut hojen till Fredrik o så avslutningsvis dig Fredrik för att du lät mig åka med ute på banan. Det finns inte ord för hur kul det var!! Ett kanon gôtt gäng - allihopa inkl respektive...
OUTSIDER RULES ;)
 

freding

en Outsider...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
RC8R
maximus skrev:
2171250 Hej Hej.... å välkommen.... :tummenupp " Insider" HA Ha den var bra :D :tungan


:corn
Nosense var faktiskt först...

cecilia-cicci skrev:
2172098 Är nu äntligen medlem!!

Vill bara passa på att tacka så mycket för en helt fantastisk dag på Anderstorp (bättre sent än aldrig) Det var helt klart en av de bästa upplevelser jag varit med om. Är så himla glad att jag fick åka med Er! Extra mycket tack till Sandra för lånet av hjälm, ryggskydd, stövlar o handskar, Martin för lånet av skinnställ, Rickard för att du ställde upp o lånade ut hojen till Fredrik o så avslutningsvis dig Fredrik för att du lät mig åka med ute på banan. Det finns inte ord för hur kul det var!! Ett kanon gôtt gäng - allihopa inkl respektive...
OUTSIDER RULES ;)
närsomhelst igen hjärtat :pannkyss
 

Winrick

ZZZzzzZZZzzz
Gick med
21 Jul 2005
Ort
Stenungsund
Hoj
merida
cecilia-cicci skrev:
2172098 Är nu äntligen medlem!!

Vill bara passa på att tacka så mycket för en helt fantastisk dag på Anderstorp (bättre sent än aldrig) Det var helt klart en av de bästa upplevelser jag varit med om. Är så himla glad att jag fick åka med Er! Extra mycket tack till Sandra för lånet av hjälm, ryggskydd, stövlar o handskar, Martin för lånet av skinnställ, Rickard för att du ställde upp o lånade ut hojen till Fredrik o så avslutningsvis dig Fredrik för att du lät mig åka med ute på banan. Det finns inte ord för hur kul det var!! Ett kanon gôtt gäng - allihopa inkl respektive...
OUTSIDER RULES ;)


:yoparty VÄLKOMMEN !!!

snart e du ute på banan själv.. ta inte efter martin för mycket bara :hihi

:tummenupp
 

cecilia-cicci

Ny medlem
Gick med
17 May 2006
Ort
Lerum-Tollered
Hoj
På gång...
Tack!

Winrick skrev:
2173072 :yoparty VÄLKOMMEN !!!

snart e du ute på banan själv.. ta inte efter martin för mycket bara :hihi

:tummenupp

Tack för välkomnadet Rickard :)

I dagarna bär det iväg till BIKE för att inhandla ställ, hjälm mm. Sitter oxå o letar annonser på hojar.... Så förhoppningsvis är jag snart ute o kör :D Martin har ju visat hur man INTE ska göra, det är nog så viktigt att veta det :tungan
 

Broms

Bromsar mig förbi på outsidern
Gick med
17 May 2005
Ort
Stenungsund
Hoj
Gsx-r 750 06´
cecilia-cicci skrev:
2172098 Är nu äntligen medlem!!

Vill bara passa på att tacka så mycket för en helt fantastisk dag på Anderstorp (bättre sent än aldrig) Det var helt klart en av de bästa upplevelser jag varit med om. Är så himla glad att jag fick åka med Er! Extra mycket tack till Sandra för lånet av hjälm, ryggskydd, stövlar o handskar, Martin för lånet av skinnställ, Rickard för att du ställde upp o lånade ut hojen till Fredrik o så avslutningsvis dig Fredrik för att du lät mig åka med ute på banan. Det finns inte ord för hur kul det var!! Ett kanon gôtt gäng - allihopa inkl respektive...
OUTSIDER RULES ;)

Välkommen :hej alltid kul när en ny blivande mcfantiker skådar dagen ljus, speciellt när det är en tjej. Det behövs det fler av på vägarna. Hoppas att du snart är med ute på vägarna och kör...
 

cecilia-cicci

Ny medlem
Gick med
17 May 2006
Ort
Lerum-Tollered
Hoj
På gång...
Tack till dig med!

Broms skrev:
2173219 Välkommen :hej alltid kul när en ny blivande mcfantiker skådar dagen ljus, speciellt när det är en tjej. Det behövs det fler av på vägarna. Hoppas att du snart är med ute på vägarna och kör...

Kul att bli så väl välkomnad!!! Å så är jag av rätt kön med :tuttar :hihi :tungan Ja, jag hoppas verkligen att jag snart är med ute igen. Om inte annat så kanske det finns nån som har plats där bak.... :yoparty
 

SUKKI

Ny medlem
Gick med
27 May 2004
Ort
västkusten
Hoj
suzuki gsxr
cecilia-cicci skrev:
2173865 Kul att bli så väl välkomnad!!! Å så är jag av rätt kön med :tuttar :hihi :tungan Ja, jag hoppas verkligen att jag snart är med ute igen. Om inte annat så kanske det finns nån som har plats där bak.... :yoparty

Hej å välkommen! :yoparty
Kul att vi påverkat dig på ett så bra sätt!
Det är ju bra för våran image!! :lol
 

Arons Mc

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2004
Ort
uddevalla
Hoj
suzuki
De e roligt att se att ni lever i bygden :)
ser att ni har gasat på Anderstorp å de e inte helt fel å även fått känna på lite markkänning :D Var själv ute å luftade hojen, men nu läcker ena packbåxen :( så ja får trampa istället :yoparty ha de gott så syns vi på vägarna längre fram
 

cecilia-cicci

Ny medlem
Gick med
17 May 2006
Ort
Lerum-Tollered
Hoj
På gång...
Härligt bemötande!!

SUKKI skrev:
2174446 Hej å välkommen! :yoparty
Kul att vi påverkat dig på ett så bra sätt!
Det är ju bra för våran image!! :lol

Tack Willy för välkomnandet! :D Kan man bli annat än påverkad på ett bra sätt när man umgås med såna goa outsiders som er??? :tungan :yoparty :tummenupp Nää det tror jag inte är möjligt!
Bra för eran image....Det var positivt att höra *ler* :banana :hihi
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top