Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

SmacK

Sparar på framdäcket!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Ready to RACE!
jag Är också sugen på att åka om de blir bättre väder. runt 18:00 ?

De blåser friskt ida hehe
 

Küngen1

8 Superbike
Gick med
7 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
BMW S1000RR
SmacK skrev:
jag Är också sugen på att åka om de blir bättre väder. runt 18:00 ?

De blåser friskt ida hehe

Lite vind har ju ingen dött av. Jag är på idag men det blir ju mörkt redan klockan 20 så jag sticker ut nu. ring mig gärna om ni träffas, och vart någonstans, gp eller?
 

wheelie82

Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr!
Gick med
16 Jul 2005
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 950 Adventure 2005 Husaberg FS650 2004
addegbg skrev:
Lite vind har ju ingen dött av. Jag är på idag men det blir ju mörkt redan klockan 20 så jag sticker ut nu. ring mig gärna om ni träffas, och vart någonstans, gp eller?

Tja jag såg dig igår vid GP, jag var där utan hoj men med tjejen istället.. Ångrade mig djupt, var så sugen trots halv storm :tungan Hänger på nån annan gång!! :rolleyes:
 

Bombis

Ny medlem
Gick med
19 Jun 2005
Ort
Göteborg/Mölndal
Hoj
Nu: Honda CBR 1000RR - Fireblade (2006), GRC kopia (minimotor) Förr: KTM 625 -04'a, RD 350
Ser ut att bli kanonväder på fredag. Någon som har lust att mötas upp vid GP 17.30 (senare om folk inte kan) och åka ut till någon rolig raksträcka (Torslanda eller Angeredsrakan eller om någon vet bättre) och öva på wheelie och stoppies? :Rockbanan
 

BMW

Ny medlem
Gick med
23 Aug 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Söker ny
Såg inte att du skrivit igår... Mycket att göra.. Ska kanske träna idag men vet inte riktigt än... Annars kan vi köra en slang vid typ sex???
 

wheelie82

Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr!
Gick med
16 Jul 2005
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 950 Adventure 2005 Husaberg FS650 2004
Bombis skrev:
Ser ut att bli kanonväder på fredag. Någon som har lust att mötas upp vid GP 17.30 (senare om folk inte kan) och åka ut till någon rolig raksträcka (Torslanda eller Angeredsrakan eller om någon vet bättre) och öva på wheelie och stoppies? :Rockbanan

Hade gäärna hängt på men ska jobba då.. Illa. Nybliven motardåkare i gbg förresten, skulle var kul o hänga på nån dag o göra stan mer osäker än den redan är.. :yoparty
 

Küngen1

8 Superbike
Gick med
7 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
BMW S1000RR
Bombis skrev:
Ser ut att bli kanonväder på fredag. Någon som har lust att mötas upp vid GP 17.30 (senare om folk inte kan) och åka ut till någon rolig raksträcka (Torslanda eller Angeredsrakan eller om någon vet bättre) och öva på wheelie och stoppies? :Rockbanan

Japp jag är på imorgon, gärna tidigare om ni vill. Jag är också nybliven motard ägare som kan behöva öva lite... :)

wheelie82 skrev:
Tja jag såg dig igår vid GP, jag var där utan hoj men med tjejen istället.. Ångrade mig djupt, var så sugen trots halv storm :tungan Hänger på nån annan gång!! :rolleyes:

Okej, kom gärna fram och hälsa nästa gång :fyllisar
 

Bombis

Ny medlem
Gick med
19 Jun 2005
Ort
Göteborg/Mölndal
Hoj
Nu: Honda CBR 1000RR - Fireblade (2006), GRC kopia (minimotor) Förr: KTM 625 -04'a, RD 350
Undrar vart alla andra slappisar är någonstans :va Jag ser till och med solen stråla nu. Det är inte dags för att gå i ide än, några veckor köra till sedan får ni göra det :fatta! :trött :D
 

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Ort
Skitidedu
Hoj
KTM 790 Duke
Bombis skrev:
Undrar vart alla andra slappisar är någonstans :va Jag ser till och med solen stråla nu. Det är inte dags för att gå i ide än, några veckor köra till sedan får ni göra det :fatta! :trött :D

Om vi har tur och tomtarna på loften dansar soldansen så har vi en Duke nästa vecka............

Håll tummarna!!!!!!!!! :tummenupp
 

wheelie82

Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr!
Gick med
16 Jul 2005
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 950 Adventure 2005 Husaberg FS650 2004
Nåt åka idag eller imorgon? Hinner nog med en sväng innan jag byter topplockspackning.. :va Förresten, någon som har en momentnyckel att låna ut?
 

Küngen1

8 Superbike
Gick med
7 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
BMW S1000RR
wheelie82 skrev:
Nåt åka idag eller imorgon? Hinner nog med en sväng innan jag byter topplockspackning.. :va Förresten, någon som har en momentnyckel att låna ut?

Jepp, jag sticker nog ut en sväng idag. imorgon jag bakfull.
 

wheelie82

Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr!
Gick med
16 Jul 2005
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 950 Adventure 2005 Husaberg FS650 2004
addegbg skrev:
Jepp, jag sticker nog ut en sväng idag. imorgon jag bakfull.
Okaj, närdå? Jag drar ut nu iallafall, ska o hämta ett par grejer o sen blire en sväng. 0731-523603 Inte för risken är stor att man hör den men.. :tungan
 

BMW

Ny medlem
Gick med
23 Aug 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Söker ny
Om vädret tillåter vad sägs om en tur på Torsdag kväll... Samlas vid Statoil Munkebäck???
 

SmacK

Sparar på framdäcket!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Ready to RACE!
Är vädret bra på torsdag är jag på.

Ikväll är de årets viktigaste Match så idag ställer jag moppen! @ Winamp: IFK Göteborg - Änglarna Från Götet [IFK Göteborg] [02:01/03:29m/128Kbps/44KHz]
 

JonaZ

Finsmakare
Gick med
6 Jul 2005
Ort
Mölndal
Hoj
2003 Suzuki GSX-R 1000
e på på torsdag om vädret e bra???vilken tid prar vi om isf???ska nämligen jobba 21.30??
 
Nyheter
Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Bike kör nya MV Agusta Enduro Veloce

Första bilden på senaste MV...

Top