Efterlysa stulna MC

Status
Ej öppen för fler svar.

Tie-Fighter

Moderator - Stulet
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 650 GS
Lite tips till er som tyvärr fått era hojar stulna

Ring Polisen, anmäl stölden, uppge så mycket info som möjligt
Ring dina hojpolare, alla som kan spana lite ute på stan ökar chansen att du hittar din hoj igen
Ring ditt försäkringsbolag, igen och igen och igen.
Skriv ett inlägg här på Stulet forumet, lägg upp så mycket info du vågar..
Efterlys hojen på http://www.stulnafordon.se
Ut och leta själv!

Läs de andra stickysarna här på forumet..
 
Last edited:

namlös

Ny medlem
Gick med
1 Jul 2005
Ort
Landskrona
Hoj
Allt möligt
PMR skrev:
Lägg ner den där attityden va!

La ni märket till rubriken förresten? "Stulna??" De där två sista tecknen betyder frågetecken.

Bara för det är Landskrona, behöver inte allt va stulet , eller hur ? :kocko
 

Funker Vogt

Blackbird wannabe
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 650 + Yamaha XJ550 *host*
tarmen_ skrev:
Satans slynor måste allt som kommer från landskrona vara stulet eller ?
den gula skitmoppen på bilden är hur ärlig som helst så jag fattar inte vad ni snackar om ...om ni nu tvunget ska ta en massa foto på moppar och säga att dom är stulna så kan ni väll fan fota dom stulna mopparna istället för dom ärliga :kocko

Skall vi ta och kyla ned oss lite? Någon ser en moped som han/hon fattar misstanke om att den är stulen, och frågar sen snällt på nätet (observerar frågar, inte påstår) att mopeden på bilden kan vara stulen.

Istället för att sitta och bli toksura över det så kan ni väl vara glada av att det finns ett intresse att hålla tjuvar borta från eran moped och från andra motorcyklar. Att det är ni ärliga ägare som sitter på den kan ni säga med ett inlägg utan att bli sura. Hade någon tagit kort på mig på min hoj om de trodde att jag var tjyv så skulle jag bara finna det trevligt att folk är omtänksamma (och sen undra hur jag i helskotta kunde se maffia ut :3freak ). Sen om de har fel eller inte kommer ju jag inte lida utav. Men hade min hoj varit stulen så hade det varit en annan femma.
 

Bellman

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2004
Ort
Skåne
Hoj
Ninja
HAHAHA låter som adnan med sina feta GANGSTER kompisar äntligen fattat att det stavas sporthoj.com!! :arsele
 

yonsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
2004, Triumph Thruxton
namlös skrev:
Fan vad fin bild det är på mig där.
Men tyvärr är den inte stulen
Vilken fjant är det som har " spanat " på oss å tagit den bilden ?
Fint att du OCH "kompisen" i inlägget under båda fixade kontorna idag :va
 

namlös

Ny medlem
Gick med
1 Jul 2005
Ort
Landskrona
Hoj
Allt möligt
Funker Vogt skrev:
Skall vi ta och kyla ned oss lite? Någon ser en moped som han/hon fattar misstanke om att den är stulen, och frågar sen snällt på nätet (observerar frågar, inte påstår) att mopeden på bilden kan vara stulen.

Istället för att sitta och bli toksura över det så kan ni väl vara glada av att det finns ett intresse att hålla tjuvar borta från eran moped och från andra motorcyklar. Att det är ni ärliga ägare som sitter på den kan ni säga med ett inlägg utan att bli sura. Hade någon tagit kort på mig på min hoj om de trodde att jag var tjyv så skulle jag bara finna det trevligt att folk är omtänksamma (och sen undra hur jag i helskotta kunde se maffia ut :3freak ). Sen om de har fel eller inte kommer ju jag inte lida utav. Men hade min hoj varit stulen så hade det varit en annan femma.


Du har faktiskt rätt killen.
Men mopeden är inte stulen.
Det är jag & min polare som kör..
Men varför har nån just fotat DEN moppe & lakt utt den här ? :3freak
 

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Ort
Örebro
Hoj
zx7r
yonsson skrev:
Fint att du OCH "kompisen" i inlägget under båda fixade kontorna idag :va
tänkte på det också. båda kör yamaha och bor på samma ställe. 1 är inte ärlig med sin ålde och den ena kör en Neos vilket är en 50cc skoter.
 

Funker Vogt

Blackbird wannabe
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 650 + Yamaha XJ550 *host*
namlös skrev:
Du har faktiskt rätt killen.
Men mopeden är inte stulen.
Det är jag & min polare som kör..
Men varför har nån just fotat DEN moppe & lakt utt den här ? :3freak

För att han trodde att den var stulen och av vänlig omtanke frågade om det här? Är det så svårt att förstå? Var glada att folk bryr sig och hetsa inte upp dig över det.
 

yonsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
2004, Triumph Thruxton
Oj då mr_neos joinade oxå idag. :va
Låter ju väldigt troligt att det är en slump :rolleyes:

Edit: Jag menade alltså att "Landskrona", "mr_neos" och "namnlös" alla är reggade idag.
 
Last edited:

Ducati for life

Guest
mr_neos skrev:
en yamaha neos så sug kuk din lilla loffare som går och tar foto på mig och min polare hur moget e det din fula jävel gå inte och fota mig en gång till och föresten varför har ni fotat mig vad e det jag har gårt =?????????????????????????????????????????????????????????
:rofl

ungefär lika moget som att skriva som du gör. Sen för den delen så var det nog menat väl från början eftersom det här forumet KAN vara tilll hjälp för den personen som faktiskt fått sin hoj / moped / scooter stulen. Dessutom så råkar det vara så att det "härjar" ju en hel del tjuvpack nere i området runt Landskrona just nu och därför är alla lite extra hjälpsamma. Var glad för att du inte fått din moppe / scooter stulen i stället. Och använd det här forumet till något mer konstruktivt än att hålla på med fåniga inlägg. Så - ut o lek i sandlådan nu...äh bara skoja. Ta det lugnt i trafiken och ha en skön sommar. :fyllisar
 

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Ort
Örebro
Hoj
zx7r
Skulle uppskattas om någon Admin kunde ränsa lite här så det kan återgå till den seriösa tråden det var från början. Finns folk som uppskattar denna typ av hjälp. Jagsjälv hade varit väldigt taksam till de som försökte hjälpa mig på något sätt om min hoj vart stulen.
 

Krippa

Ny medlem
Gick med
6 Jun 2003
Ort
Sollentuna
Hoj
Speed Triple 955 -05
mr_neos skrev:
en yamaha neos så sug kuk din lilla loffare som går och tar foto på mig och min polare hur moget e det din fula jävel gå inte och fota mig en gång till och föresten varför har ni fotat mig vad e det jag har gårt =?????????????????????????????????????????????????????????
:rofl

Ojsan, de verkar finnas hårda killar i landskrona....
 

bivven

Ligger mot betalning!
Gick med
17 Oct 2004
Ort
Örebro
Hoj
två ben och inga hjul kvar
Moderator! rensa lite moppefuckon!
börjar spåra ur lite...

mvh
/bivven
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top