Hemsidor för biljetter till MotoGP?

RG500-Johannes

Telefonstolpe vs Johannes 1-0
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RG500 "Aim and squirt" + Aprilia SXV550 "Slide and burn"
Vi är ett gäng som funderar på att dra till ngt MotoGP i år, förmodligen Valencia eller Brno.

Har någon något tips på hemsidor där man kan fixa biljetter samt hotell etc?

/J
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Säg vad ni kommer fram till för slutpris på hela resan.

Sedan finns det tydligen en arrangör här i Sverige som just anordnar resor till MotoGP-tävlingar. Kostar runt 2500kr totalt!
 

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
MotoGP.com

Tälta istället, det är roligare att hänga på tältplatsen. Om man pallar med det.

Kan rekommendera Sachsenring, hyfsat nära, fin bana precis vid tältplatsen, mycket party, billigast(?). Sjukt bra drag på kvällar och dagar, man ser banan som ligger lägre än tältplatsen, kul bana att titta på.
 

Peder Rosberg

It places the lotion in the basket
Gick med
19 Aug 2004
Ort
Falkenberg
Hoj
En något modifierad Yamaha TRX 850. Ein st Kronreif und Trunkenpolz, Mattighofen 520 EXC/SM. 1/3 Suzuki Gsxr 1000 banhoj
Emmi skrev:
MotoGP.com

Tälta istället, det är roligare att hänga på tältplatsen. Om man pallar med det.

Kan rekommendera Sachsenring, hyfsat nära, fin bana precis vid tältplatsen, mycket party, billigast(?). Sjukt bra drag på kvällar och dagar, man ser banan som ligger lägre än tältplatsen, kul bana att titta på.


Exaktemundo!! Sachsenring kan jag rekomendera, har redan inhandlat biljett,bussresa och hotel genom Rydens buss, till det facila priset av 2950 svenska riksdaler, Kommer inte ihåg telnr, men kan ta reda på det ifall någon e intresserad...
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Peder Rosberg skrev:
Exaktemundo!! Sachsenring kan jag rekomendera, har redan inhandlat biljett,bussresa och hotel genom Rydens buss, till det facila priset av 2950 svenska riksdaler, Kommer inte ihåg telnr, men kan ta reda på det ifall någon e intresserad...
Kolla upp det är du snäll! Vill åka jag med.
 

MikkE

Guest
Peder Rosberg skrev:
Exaktemundo!! Sachsenring kan jag rekomendera, har redan inhandlat biljett,bussresa och hotel genom Rydens buss, till det facila priset av 2950 svenska riksdaler, Kommer inte ihåg telnr, men kan ta reda på det ifall någon e intresserad...
Häftigt! Under hur lång tid är resan. 3 dagar, 4 dagar? mer mindre?
 

Peder Rosberg

It places the lotion in the basket
Gick med
19 Aug 2004
Ort
Falkenberg
Hoj
En något modifierad Yamaha TRX 850. Ein st Kronreif und Trunkenpolz, Mattighofen 520 EXC/SM. 1/3 Suzuki Gsxr 1000 banhoj
Bussresa från Helsingborg, Två hotellnätter, inträde två dagar med läktarplats,tidsträning lördag/ tävling söndag ev tyska pro sbk som kör sist beroende på
när färjan går hem..
Johan Ryden 0705827811
Rydens buss 0492 80049
Lycka till å hoppas att det finns biljetter kvar :tummenupp

Tror att det skall vara läktare t7 t8 eller t9 så att man ser storbildstvn

http://www.sachsenring-circuit.com/
 
Last edited:

Peder Rosberg

It places the lotion in the basket
Gick med
19 Aug 2004
Ort
Falkenberg
Hoj
En något modifierad Yamaha TRX 850. Ein st Kronreif und Trunkenpolz, Mattighofen 520 EXC/SM. 1/3 Suzuki Gsxr 1000 banhoj

Mögel

Hillbilly
Gick med
11 Jun 2005
Ort
I skogen
Hoj
1x Yamaha, 3x Honda, och en Kina
Lyfter lite då jag och polaren är sugna på att åka till Tyskland någon som vet vart man hittar camping/tält plats och vad det kostar?
 

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Ort
Ja
Hoj
.
Nu är jag iof gammal och bekväm av mig men i Tyskland finns det absolut ingen anledning att inte bo på ett trevligt gasthaus med ölservering i bottenplan. Visst får man köra någon mil från banan om man skall hitta ledigt med så här kort varsel men hellre det än att bo i tält med 50 000 tyskar som är asfulla och varvar VW motorer hela natten...
 

Mögel

Hillbilly
Gick med
11 Jun 2005
Ort
I skogen
Hoj
1x Yamaha, 3x Honda, och en Kina
Nu är jag iof gammal och bekväm av mig men i Tyskland finns det absolut ingen anledning att inte bo på ett trevligt gasthaus med ölservering i bottenplan. Visst får man köra någon mil från banan om man skall hitta ledigt med så här kort varsel men hellre det än att bo i tält med 50 000 tyskar som är asfulla och varvar VW motorer hela natten...

Det är ju lite av grejen att hänga med alla Rossi fans :) jag hittade bara galna priser på ca5000 med boende tänkte att tältplats borde vara billigare.
 

_joon

Ny medlem
Gick med
1 May 2008
Ort
Tanumshede
Hoj
Yamaha R1
Hej!
Är det någon som vet hur det ser ut med att köpa biljetter utanför banan?
Råkar vara i Japan på söndag och tänkte åka upp och se på motogp men alla biljetter är ju slut.

mvh
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top