Svetsare, Daytona 675 -10 och Daytona 675 -06.
Svetsare, Daytona 675 -10 och Daytona 675 -06.
You are not ugly, your facial features are just arranged poorly.
Bilmekaniker / Diagnostekniker. Ca 25papp brutto. (skäms ej för att prata om min lön, även om jag tyckt den kunde varit bättre)
Kör R1 -98, försäkrad på mig själv. (halv f. 2500kr året) :-) 26år gammal.
Senast redigerat av Xeizz den 2012-12-29 klockan 11:55.
Däckmontör. Åker med en r1 -98. Trafikförsäkrad på mig, betalar ca 750kr i månaden och är 21 år
Lager/Administration/Hjälpmedelstekniker.
Kör CBR900RR Fireblade -96 Halvförsäkrad o betalar ca 3000:-/helår.
38 år o haft mc-kort i 16 år.
Nätverkstekniker (IT), 31 år.
Blackbird -97 (ca 5k hel/hel)
XJ 900 -85 (ca 1800 hel/hel)
Samt letar efter en grushoj att leka med.
"...den förnedring det innebär att lämna in sin motor till en auktoriserad reparatör är svår att klä i ord. Det är ett kvitto på att man inte klarar av att hålla sitt hushåll rullande på egen hand..."
Undersköterska anställd inom kommun. Puttrar omkring på min fösta hoj (tog kortet nu i höstas)
kawasaki Gpx 600 blir förhoppningsvis någon lite roligare hoj till våren, får avyttra en utav mina bilar![]()
Servicetekniker (Brandlarm) 33år, styrlappen sen april -11
Aprilia Tuono RSV1000R....runt 3 papp hel/hel (märkesförsäkring via Svedea och SPG)
Optimeringsingenjör - GG 250
Transportledare
GSX 750 -98
Studerande
Honda cbr600f2 -91
Electrolux kylskåp/frys
Get a LIFE, get a BIKE
2008-2010 -07 Yamaha YBR 125
2010-> -91 Honda cbr600f2 (25kW)
Nagelteknolog, Husqvarna Rödmyra.
Det finns bara en som skriver kärleksbrev till Banarne.
ABB ingenjör med en Bandit 1200 och en B-King![]()
Analmassör
Husaberg 570, KTM 610 SXS, KTM 450SXS, KTM 660 Rally och ett gäng andra moppar som inte producerats i Matighofen.
Husqvarna kyl/frys och spis.
Fått hjälp av mig? Donera en slant till SOS Barnbyar.
Analmassör....låter..hmm..annorlunda?
Är själv Processoperatör pappersbruk- Honda Fireblade 929...
Kurva : Det behagsfullaste avståndet mellan två punkter
Mae West
Jag är tradarchaffis.
Kör just nu:
Aprilia RSV4r -2010
Aprilia Tuono V4r -2011
MV Agusta Brutale 675 -2013
Hur fan kan det vara så billigt? Jag är liksom du 26 år. Tyckte det lät sjukt billigt med 2500/år för halvförsäkring så jag började söka på blocket och hittade en r1-98 där man ser nummerplåten.
Kollade på TryggHansas (TryggHansa har alltid varit billigt för mig, inte alltid billigast men ändå billigt) sida vad försäkringen skulle kosta om den stod på mig.
Halv skulle gå på drygt 18700/år... Har haft lappen sen 05...![]()
Ride to live, live to ride
Feel the flames burn inside
and though you know
You ride to hide
You ride to live to ride
Useless_Scum
Brölade fint ur röret sen kan jag lova och röken och eldslågorna var mycket efftektfullt!! Du är min idol Olof
Cbr600RR 03a fullt fungerande men snart i delar för Turbo bygge.
CBR1000RR 04a i delar för genomgång.
ARBETSLÖS.
Svartjobbare.
Pokerspelare.
Senast redigerat av Ferspeedboy den 2012-12-31 klockan 07:43.
Teknikchef - Suzuki GSX 1400 -02 (för er som bryr er så kostar försäkringen 2100:- per år)
Yrke och båge?
Jag skulle hellre se tråden "Flickvän och båge", dvs hur snygg tjej man får av olika hojtyper. (För visst ger hojar brudar?)
One on't cross beams gone owt askew on treddle.
Plåtgynekolog ! Suzuki gsxr 1100 Turbodragbike -88, Suzuki M1800R -09,Suzuki Gixxer 1000 k6 .
Elektriker med en Kawasaki ZX10R -11![]()
Maskiningenjör och beredskapsbefäl på pappersbruk. Gammel Mille-R som åker släp mellan banan och garaget.
Halv f hos Folksam. Hojen är 25kw reggad. Var inga problem att försäkra den som 25kw hos dem. :-) redan åkt av en gång med den (hojen gick att rädda) och var absolut inga problem eller frågetecken om att det var 25kw och jag har A-obegränsat körkort. Fick ersättning för kläder osv och de nämnde inte ens om effekten när jag fick ersättningen :-) haft den försäkrad på detta sättet i över ett år nu :-)
Ps. Jag ringde och försäkrade hojen. Och ifrågasatte även detta med ursprungseffekt osv. Men handläggaren sa att är den reggad på 25kw så försäkrade han den på 25kw. Var inga problem tydligen sa han. :-)
Senast redigerat av Xeizz den 2012-12-31 klockan 10:13.
Personalchef kör en Honda Fireblade 2009 Repsol![]()
Senast redigerat av Marcus_A den 2012-12-31 klockan 11:00. Anledning: Stavar som en kratta
Man får massor av cheyer om man inte berättar att man kör motorcykel. Säger man att garaget ens är större än lägenheten så springer de snabbt.Konstigt nog tycker de inte en öhlinsgaffel är ett fullgott substitut för chartersemester heller. Otacksamma jäklar de där kvinnorna...
Ett tips är att skaffa chey som tjänar bättre än en själv så får man behålla en stor del av lönen till inköp av livets guldeloxerade nödvändigheter..
Har ingen för tillfället men otroligt snygg sambo![]()
Medicinsk sekreterare - Honda Fireblade 2010.![]()
På tal om det där med yrken....
|
Kan du tänka dig gå på en RR-tävling i Sverige? | |
|
|
|
|