Suzuki GSX-R1000 K5/K6-tråden

Gixer

Ny medlem
Gick med
6 Sep 2004
Ort
Braås
Hoj
Ducati 1199 Panigale Husaberg 650fs Gsx-R 1000 K5 Såld
Min står redan färdig på mc firman.... tyvärr så har dom inte fått någon reg-skylt än hoppas på att den ska komma imorgon.... e juh lite sugen nu me!!
 

ingon

Medlem
Gick med
3 May 2004
Ort
Luleå
Hoj
GSXR 1000 K5, Yamaha YZF 450
Snart är den inkörd!

Vilken maskin!!!! :banana jag bestämde mig för 3 veckor sedan att en sån ska jag ha, nu har jag en och är så grymt nöjd, betydligt bättre än R1:an! Till helgen blir det bana då får den bekänna färg! Tack till Bikestop i Linköping landets bästa handlare!!!!! :Bugar
 

gixxer_chrille

Sugen på att köra hoj igen
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Ale kommun
Hoj
Vatten hoj...SEA-DOO RXT.
ingon skrev:
Vilken maskin!!!! :banana jag bestämde mig för 3 veckor sedan att en sån ska jag ha, nu har jag en och är så grymt nöjd, betydligt bättre än R1:an! Till helgen blir det bana då får den bekänna färg! Tack till Bikestop i Linköping landets bästa handlare!!!!! :Bugar

Göttt! Men du får ändra din avatar o ändra från R1- 04 till GSXR1000 K5 istället :tummenupp
 

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Pannkakslandskapet
Hoj
En fet en!
*

Niklas M skrev:

Sänk nu inte alla stackars Suzuki ägare :rofl

Blev oxå lite förvånad att inte Suzuki låg på toppen.
Blev ZX10R och på en andra plats R1 i Masterbike om jag inte har fel.
Men för oss dödliga spelar det ingen roll,alla tre hojarna är snygga och hade inte haft något emot att äga Kawa eller Suzuki heller.
Ända fula dom gjort på Suzuki är touring blinkers i speglarna och de i kåpan inbyggda blinkers bak :( ,även det Bamse korv liknande blåset kunde bytats ut :hihi
 
Last edited:

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Ort
Linköping
Hoj
5x
R1 racer skrev:
Blev ZX10R och på en andra plats R1 i Masterbike om jag inte har fel.
R1 kom 2:a i Superbike-klassen (efter 10:an då) och tog sig därför inte till finalen. Den hade totalt sett 3:e bästa tid (efter 10:an och 999). Gixxern hade 4:e tid.
 

sandstream

Guest
R1 racer skrev:
Ända fula dom gjort på Suzuki är touring blinkers i speglarna och de i kåpan inbyggda blinkers bak :(
Ja, det är ju förjäkligt att de tänkt lite på säkerheten för den som kör hojen :rolleyes:
 

sandstream

Guest
ingon skrev:
Vilken maskin!!!! :banana jag bestämde mig för 3 veckor sedan att en sån ska jag ha, nu har jag en och är så grymt nöjd, betydligt bättre än R1:an! Till helgen blir det bana då får den bekänna färg! Tack till Bikestop i Linköping landets bästa handlare!!!!! :Bugar
Måste vara pinsamt för KGK och deras ÅF att en firma som importerar själva kan levererar deras flaggskepp tidigare till kunderna :D
 

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Pannkakslandskapet
Hoj
En fet en!
Visst!

sandstream skrev:
Ja, det är ju förjäkligt att de tänkt lite på säkerheten för den som kör hojen :rolleyes:
Jo visst är det förjäkligt :rolleyes:
Nä det är bra de har tänkt på säkerheten o på sätt o visst tänker man nog inte på de där blinkers,(även om det är lite fult :hihi
 

sandstream

Guest
R1 racer skrev:
Jo visst är det förjäkligt :rolleyes:
Nä det är bra de har tänkt på säkerheten o på sätt o visst tänker man nog inte på de där blinkers,(även om det är lite fult :hihi
Det är snyggt :fatta! ;)
 

Hockenheimring

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2004
Ort
Sjömarken
Hoj
Mellan två hojar
Gixxer K5

Kan inte riktigt förstå att man köper en i Sverige om man nu är så sugen, i Tyskland har den funnits hos handlarna sedan flera månander. Man kan också sedan ca 2 mån köpa den beg för ca 9900€???
Har själv kört den på Hockenheimring, helt ok men inte så upphetsande som alla skriver.
 

Jas-95

Grön??
Gick med
12 Sep 2003
Ort
Kings Meadow
Hoj
Såld ZX9R
Hockenheimring skrev:
Kan inte riktigt förstå att man köper en i Sverige om man nu är så sugen, i Tyskland har den funnits hos handlarna sedan flera månander. Man kan också sedan ca 2 mån köpa den beg för ca 9900€???
Har själv kört den på Hockenheimring, helt ok men inte så upphetsande som alla skriver.

Glädjedödare!
 

P@trik

#16
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vagnhärad
Hoj
race
R1 racer skrev:
Ända fula dom gjort på Suzuki är touring blinkers i speglarna

Fult eller inte låter jag va osagt, men det känns mer racing än touring med blinkers i speglarna.
Enkelt och smidigt att ta av för banan.
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
P@trik skrev:
Fult eller inte låter jag va osagt, men det känns mer racing än touring med blinkers i speglarna.
Enkelt och smidigt att ta av för banan.
Blinkers och backspeglar kan aldrig bli racing. Oavsett var eller hur de monteras. :fakta
 

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Ort
Linköping
Hoj
5x
P@trik skrev:
Fult eller inte låter jag va osagt, men det känns mer racing än touring med blinkers i speglarna.
Enkelt och smidigt att ta av för banan.
Borde det inte bli svårare att ta av när det är blinkers eller är det någon snabbkontakt på insidan?
 
Nyheter
Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Top