Var det du???

majic

Ny medlem
Gick med
29 Jul 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaka
Jag o en kompis var på Bohus o körde i lördags kväll... Vi var dock enda hojåkarna där då..

Igår eftermiddag när vi åkte lugnt och fridfullt i en vit 740 på Härskogsvägen mötte vi ,i desto olugnare tempo, herr Q med ett gäng andra hojar bakom..
Vem var det som åkte sist i gänget på en svart gixxer och gled ut fint i mötande fil framför oss ut ur en högerkurva? =P

Får man köra mc på gocart banan i bohus?
 

grozny

Vi är alla gröna, bara olika gröna.
Gick med
3 Jun 2008
Ort
Partille
Hoj
gsxr 1000 k6
Jag o en kompis var på Bohus o körde i lördags kväll... Vi var dock enda hojåkarna där då..

Igår eftermiddag när vi åkte lugnt och fridfullt i en vit 740 på Härskogsvägen mötte vi ,i desto olugnare tempo, herr Q med ett gäng andra hojar bakom..
Vem var det som åkte sist i gänget på en svart gixxer och gled ut fint i mötande fil framför oss ut ur en högerkurva? =P

hehe kan ha vart jag. Det låg en svart k7 framför mig. Vet inte vilken kurva du menar men minns inte att jag lade en baj på den vägen iaf. :D
 

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Ort
gbg
Hoj
Röd
Svart sporthoj med racekåpor med två motarder var en var ktm 690 smc tror jag i partille centrum klockan 15.00?
Du/ni?
 

boro-kawasaki

Driving black on black..
Gick med
24 Mar 2009
Ort
Göteborg
Hoj
Die eldblad maschine 1000RR
En pilot på en svart R1a (såg ut att vara en 07a) med discobaklampa med inbyggda blinkers runt 07.20 från tingstadstunneln och svängde av på olskroksmotet. Nån som känner sig träffad?
 

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Ort
Skitidedu
Hoj
KTM 790 Duke
Aprilia Mille vit/svart vid hällesåker igår vid 18-tiden... var det du?:tummenupp
Jag satt i Hondan somförsökte hänga på.
 

Grinder

Konstant trött! #69
Gick med
3 Jul 2008
Ort
Sthlm
Hoj
Gixxer 1000 Fighter
jag såg jocke fräsa förbi på söderleden förut. dåligt att du åkte på 2 hjul.

Förlåt! Dålig stil av mig! :( Men har gaddat hela armen, så hade lite ont:tungan
Fick ställa mig i duschen när jag kom hem för att få av mig tröjan:D:tummenupp
 

J.mika

Medlem
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Vespa 300 HPE Super, Yamaha Xmax300-19
Var brukar du vara och gegga?

Jag Paser, och SilverJonten vill oxå med! :tungan

Ska ut på en sväng upp till svartedalen på lördag, skriver i köra tråden senare. Kör lite överallt, väldigt mycket kring Gråbo-alingsås-lerum-kungälv...
 

Q-ster

www.q-ster.se
Gick med
6 Aug 2005
Ort
göteborg
Hoj
cbr1000rr 08(rossi edition) , cbr1000rr 08 race(monster), cbr1000rr 07'(till salu) cbr600 f4i stunt med richi!(till salu!)

Det där var konstigt! Jag kom strax efter...såg först mc'n parkerad i fel rikning mot trafiken(gul triumf) och 2 poliser som vaktade det hela...trodde först att det va någon som blev tagen för fortkörning! sedan när jag hade passerad, såg jag att den var krockad höger fram, men när jag stannade till vill polisen inte avslöjer något???? det måste vara samma som ovan!

nyfiken på sanningen nu då!:confused:
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top