V-Gurra vs Oscar på Anderstorp

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
V-Gurra skrev:
Men Hallå! :kocko
Vad är det du väntar på att jag ska svara på, GSXR1100R lille??

Skaffa dig ett liv så länge så kommer jag att visa vart skåpet ska stå när det är dags...

//VG
Han, liksom jag vill veta om du har roadracinglicens eller möjlighet att ta detta. Jag kan ordna ett alternativ, men skulle undvika massor av jobb om du har rr-licens. Dessutom skulle jag uppskatta om du svarar på frågan om tid och datum passar :tummenupp
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Nr:18 skrev:
Han, liksom jag vill veta om du har roadracinglicens eller möjlighet att ta detta. Jag kan ordna ett alternativ, men skulle undvika massor av jobb om du har rr-licens. Dessutom skulle jag uppskatta om du svarar på frågan om tid och datum passar :tummenupp
Hallå! Försvann du igen? :va
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
V-Gurra skrev:
Men Hallå! :kocko
Vad är det du väntar på att jag ska svara på, GSXR1100R lille??

Skaffa dig ett liv så länge så kommer jag att visa vart skåpet ska stå när det är dags...

//VG
Då frågar vi dig ännu en gång.

1. Har du RR licens
2. Har du MC
3. Är du ett Troll
4. Var ska skåpet stå, du får inte ställa skåp på banan
5. Vänligen bekräfta tid och plats
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Bollox skrev:
Det här KAN inte vara sant. :huvet Är det så svårt att svara på 5 enkla frågor? :gnissla
Vänta och se, snart kommer ännu ett V-Gurra inlägg fyllt av allt utom just det vi väntar på.

Om nu V-Gurra ska våga sig på mer än att bara skriva återstår att se, Nr:18 måste få svar på sina frågor innan banan kan bokas, jag tippar dock på att allt bara är tomt snack.

Man kan inte boka banan en dag innan racet, detta måste hända omgående annars blir det inget av.
 

Bollox

Hell 'n gore
Gick med
5 May 2003
Ort
På landet
Hoj
Scott
GSXR1100R skrev:
Vänta och se, snart kommer ännu ett V-Gurra inlägg fyllt av allt utom just det vi väntar på.

Om nu V-Gurra ska våga sig på mer än att bara skriva återstår att se, Nr:18 måste få svar på sina frågor innan banan kan bokas, jag tippar dock på att allt bara är tomt snack.

Man kan inte boka banan en dag innan racet, detta måste hända omgående annars blir det inget av.

Hmm kanske skulle slå vad om att V-Gurra inte törs dyka upp istället?
Och att du har rätt i ditt påstående om svaren på frågorna? Det lär inte bli någon högoddsare iaf... :tomten
 

janoshki-jonaz

Guest
HAHA ja många goa skratt har man ju fått av denna tråden ..so far..

Vill bara säga att V-gURAN lär få ett hett motstånd.....

Vinner V-Guran ska ni slicka hans röv? står det i denna tråd på ett ställe men kan säga att OM Guran vinner så ska ja ta mig från körningen till gbg naken :tummenupp på min hoj förutom hjälm o ryggskena o skor... :yoparty

detta står jag för....

en dunderklump mot en fluga vem vinner????
bara att inse att "busan" e för tung för just denna fight....250:n e ju jäkligt fin på bana....
 

Zilversurfer

Så, in i träsket igen
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Stan
Hoj
RSV4 Factory
V-Gurra är en patestisk notorisk lögnare, med stora psykologiska besvär efter någon trauma i sin uppväxt. Jag skulle tro trauman föreligger efter V-Gurra trimmade sin Puch Dakota i den höga grad att han trodde SBK skulle vara en barnlek. Men när lekskolebarnen cyklade om honom med sina trehjulingar förlorade V-Gurra all kontroll, och verkligheten blev som en dimma. Efter den dagen, Bestämde sig V-Gurra för att ha det värsta i alla motor katogerier. Men ack, ännu en gång så blev den hemska uppväxten påmind.
 

Chii

Med begynnande auktoritetsproblem
Gick med
14 Dec 2004
Ort
Luleå
Hoj
Sååld
Skulle vi inte kunna förlägga the big showdown närmare norrland istället. Sannolikheten att gurra shows up är ju större om detta tar plats i hans hemtrakter. Så vit jag vet är han norrlänning :va står på avataren midnattsolens land och det borde ju vara norr om polcirkeln som går norr om överkalix. Kan vi inte köra på kemora då istället så får ni sightsing i norrland och får köra på en nyrenoverad bana.

Den riktiga orsaken till mitt förslag är att jag vill :corn
 
Last edited:

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
SvartR1a skrev:
Skulle vi inte kunna förlägga the big showdown närmare norrland istället. Sannolikheten att gurra shows up är ju större om detta tar plats i hans hemtrakter. Så vit jag vet är han norrlänning :va står på avataren midnattsolens land och det borde ju vara norr om polcirkeln som går norr om överkalix. Kan vi inte köra på kemora då istället så får ni sightsing i norrland och får köra på en nyrenoverad bana.

Den riktiga orsaken till mitt förslag är att jag vill :corn
Vem skulle rodda detta då, vi har ingen kontakt med banägaren i Kemora.

Jag tvivlar på att Oscar vill släpa upp sin 250R till Kemora för att göra detta, han är rätt så busy med att tävla i 250R.

Dessutom så har fortfarande inte V-Gurra svarat på vad Nr:18 frågade efter.
 

Bollox

Hell 'n gore
Gick med
5 May 2003
Ort
På landet
Hoj
Scott
SvartR1a skrev:
Skulle vi inte kunna förlägga the big showdown närmare norrland istället. Sannolikheten att gurra shows up är ju större om detta tar plats i hans hemtrakter. Så vit jag vet är han norrlänning :va står på avataren midnattsolens land och det borde ju vara norr om polcirkeln som går norr om överkalix. Kan vi inte köra på kemora då istället så får ni sightsing i norrland och får köra på en nyrenoverad bana.

Den riktiga orsaken till mitt förslag är att jag vill :corn

Kemora ligger en bra bit söder om polcirkeln... :D
 

Chii

Med begynnande auktoritetsproblem
Gick med
14 Dec 2004
Ort
Luleå
Hoj
Sååld
Bollox skrev:
Kemora ligger en bra bit söder om polcirkeln... :D

JA JA men fortfarande närmare gurra än anderstorp. Busan han kommer dra fram med 400+hk hinner ju bå i bitar innan han baxat sig halvägs genom sverige. Förresten hur vet en sörlänning som du var polcirkeln går ni vet ju inte ens vad som finns norr om stockholm :tungan
 

wol

Nu jävlar ska det hjulas
Gick med
26 Nov 2003
Ort
Gislaved
Hoj
RC30-89 Husaberg400fe-01
SvartR1a skrev:
JA JA men fortfarande närmare gurra än anderstorp. Busan han kommer dra fram med 400+hk hinner ju bå i bitar innan han baxat sig halvägs genom sverige. Förresten hur vet en sörlänning som du var polcirkeln går ni vet ju inte ens vad som finns norr om stockholm :tungan

Bollox är finn jävel faxstixt :lol
 
Nyheter
En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Top