Jag är ny medlem från Umeå - Säger hej!

vhasi

Stenhård MC
Gick med
13 Mar 2009
Ort
Järfälla
Hoj
Kawasaki Z750R -12
Tjenare, alla lokala galningar.

Nyregistrerad, boende i centrala stan. Tänkte bara kolla om detta forum var något att hänga på.
 

Ouroboros

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
Ducati 1198 -09. Yamaha R1-Touch Of Evil Edition
Tjena och välkommen. Ja du lär inte bli den enda som hänger... ;)
 

Hårdrockförfaan

Livet är rätt coolt ändå
Gick med
13 Mar 2010
Ort
Umeå
Hoj
GSF 600 Tjyv
Ny på många sätt och vis

Tjena!
Jag är visserligen inte medlem hos er (ännu), men det beror en liten del på att jag är ny på forumet, ny i Umeregionen och ny på bågen. Trots det vill jag hälsa och göra mig till känna :hej

Har skuttat omkring lite på forumet och har fått en bra känsla av er, kanske man till och med dyker upp på klubben nån gång och spanar?


Ha de gött så länge! :rock
 

Ouroboros

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
Ducati 1198 -09. Yamaha R1-Touch Of Evil Edition
Tjena tjena!

Välkommen till Umeå och Sporthoj för jag väl börja med att säga då :tummenupp

Ja för faan, kom förbi nån dag/kväll och surra med oss.
Med anledning av ditt nick så tror jag vi kommer att komma väldigt bra överens :yoparty :D

Snart blir det väl lite mer liv i luckan då asfalten kommer fram i rasande fart från under snön och isen :Bugar
 

Hårdrockförfaan

Livet är rätt coolt ändå
Gick med
13 Mar 2010
Ort
Umeå
Hoj
GSF 600 Tjyv
Jag tackar och bockar. :tummenupp

En kvick fråga bara - vilken firma kan man åka till med en Suzuki för en genomgång? :va Jag litar inte riktigt på mina egna kunskaper, så erkänt duktigt folk skulle vara trevligt.
 

Markus.Å

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2010
Ort
Umeå
Hoj
Suzuki Gsxr1000 K1
Blivande medlem men hojlös ÄN...

Hej på er!

blivande medlem men är hojlös än.
Prövade lyckan i söndags men det blev ingen affär då. Har mailat på en Suzuki TL1000r som är på annons här på SH men får ju inget svar. Ingen som vet av nån TL1000r eller ZX12r till salu? Stället hänger i bilen och pengar finns så det sitter bara i att hitta rätt objekt
JAG ÄR SUGEN PÅ ATT GASA!!!!!!!!!!!!:yoparty
 
Last edited:

Markus.Å

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2010
Ort
Umeå
Hoj
Suzuki Gsxr1000 K1
zx12r östersund

Det va den jag åkte 80mil i onödan för. Det är nog inget större fel på hojen men han som säljer den lovade att det bara va repor på vänstersidan och resten av hojen skulle va bra skick...men icket: de va Plast som va lös + plast som va limmad + skruvar som va borta+frambromsen högg och vibrerade som en gammal 240 och motorn ryckte till ordentligt 4-5ggr när jag körde...
Men ändå kunde han inte diskutera priset när han utgett fel skick (han va inte varit ärlig om alla defekter mot mig) Han hade den ute för 40´skr och gick ner till 35´skr innan jag skulle hämta den... nu har han sänkt priset på annonsen till 35´skr hehehe, lustig kille, hade han varit villig att diskutera ner priset lite hade jag köpt den men 35´skr får han inte av mig när han skötte det så illa!

TACK FÖR ERBJUDANDET :tummenupp

PS ringde på en zx12r i uppsala men hoppas ändå på att shiznit ska ringa mig om TL1000R i Umeå DS


Tjena! välkommen

Finns en i ö-sund ZX12R

Kan hämta hit den åt dig om du vill ;)
 
Gick med
4 Sep 2009
Ort
Umeå
Hoj
Triumph Street Triple R 2012 - Touch Of Klistermärke Edition
Hej allihopa!
Jag är medlem fr.o.m. förra veckan. Jag har träffat en helt bunt av er på onsdagskörningarna och sommarfesten.

OBS! Mitt "nick" har ingenting med min körstil att göra, jag blev kallad så på gymnasiet när vi spelade ett mc-spel på håltimmarna. :)
 

denniseriksson

Ny medlem
Gick med
16 May 2009
Ort
umeå
Hoj
KTM 990 SM
tja!

ny kille i umeå. någon som är sugen på köra en sväng ikväll/imorn? hojta gärna till.

annars syns på onsdag!
 

Ouroboros

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
Ducati 1198 -09. Yamaha R1-Touch Of Evil Edition
Det här skulle jag ha sett tidigare då jag gick i valet och kvalet på att köra lite ikväll. Blev en öl istället.

Eventuellt kan det bli en sväng på dan i morrn lördag :)
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top