Det blev tydligen så att jag ska toura runt lite med en gixxer1000 tillsammans med Peter från SWT-racing teamet.
Fler som ska köra?
|
REGLER FÖR ROADRACINGFORUMET Följ eller riskera exkludering från forumet. Vi vill ha städat!
| ||
| LÄS OVAN INNAN DU DELTAR I ROADRACINGFORUMET | |||
Det blev tydligen så att jag ska toura runt lite med en gixxer1000 tillsammans med Peter från SWT-racing teamet.
Fler som ska köra?
Never underestimate the power of a large number of morons
Jag kommer att åka ihop med team silverpilen från norrland
Jodå, jag kommer göra min ban-debut för året nere på Anderstorp är det tänkt. Vi är tre stycken som kör en blå R1 för Rapdio Racing, startnr 11 tror jag vi har. Vi ses därOriginally posted by oFFkeFF
Fler som ska köra?![]()
Kör ihop med No1 i SWT-racing jag med! Jävlar vad kul det skall bli!Originally posted by oFFkeFF
Fler som ska köra?![]()
Aha, då åker vi ju samma team fast på olika cyklarOriginally posted by XENOMORF
Kör ihop med No1 i SWT-racing jag med! Jävlar vad kul det skall bli!![]()
![]()
![]()
Då höjdes ju genast prestationskraven från touring till glidaråka, er måste man ju åka ifrån![]()
Vi lovar er en fet match!!Originally posted by oFFkeFF
Aha, då åker vi ju samma team fast på olika cyklar![]()
![]()
Då höjdes ju genast prestationskraven från touring till glidaråka, er måste man ju åka ifrån![]()
Jag kan vara kaxig, jag har ju No1 i mitt team he he....
Hehe, ni kommer nog åka ifrån oss. Ska bli kul med lite motionsåkning, samt premiäråka gsxr1000-moppe man inte kört innan.Originally posted by XENOMORF
Vi lovar er en fet match!!
Jag kan vara kaxig, jag har ju No1 i mitt team he he....
Äntligen dags för lite rejsing.
Självklart skall man ställa upp och köra lite äkta mansrace.
Uppmaning till alla race intresserade hojmänniskor åk för fan ner och kolla lite race nästa.
Det finns mer road racing än fd. Synsam.
längtar efter 24 timmar![]()
![]()
Kommer att komma dit för att bistå med mina produkter till ett av teamen - Så då har ni chansen att " känna och klämma "![]()
Mvh// ZF
Under 1.32Originally posted by XENOMORF
Tider är det som gäller under dagen?![]()
Vet inte heller några hålltider, men gissar ganska tidigt.
Brukar vara träning 9-10.30, sedan rejs kl. 11.00
Besiktning med ljudmätning kl 7.30-rejsstart
Banåkningssugen? Kolla in www.fiver.se
Om du kommer under 1.50 blir jag impadOriginally posted by oFFkeFF
Under 1.32![]()
Vet inte heller några hålltider, men gissar ganska tidigt.![]()
![]()
Är du inte där på lördag? Tycker det är värt 40kg geléhallon till dig eftersom jag kommer och leker på din "planhalva" och då vågar du inte ens ställa uppOriginally posted by Nr:18
Om du kommer under 1.50 blir jag impad![]()
![]()
![]()
edit: Vet inte ens vad jag siktar på för varvtider, under 1.50 borde jag harva in om det inte regnar.
Hit med hallonen! Gott!Originally posted by oFFkeFF
Är du inte där på lördag? Tycker det är värt 40kg geléhallon till dig eftersom jag kommer och leker på din "planhalva" och då vågar du inte ens ställa upp![]()
edit: Vet inte ens vad jag siktar på för varvtider, under 1.50 borde jag harva in om det inte regnar.
Jag kommer att titta upp nån timma, men utan hoj. Domarkarriären tar tid på fredag kväll till 24.00, dessutom ska jag döma på söndagen oxå för att omedelbart efter matchen flyga till Prag med landslaget. Försök övertala min kära hustru att ERF är nödvändigt med dom förutsättningarna! Hon påstår att mina barn glömmer bort hur jag ser ut när jag är borta så mycket
![]()
Edit 1,46.6 körde jag på ERF i höstas.....Originally posted by Nr:18
Hit med hallonen! Gott!
Jag kommer att titta upp nån timma, men utan hoj. Domarkarriären tar tid på fredag kväll till 24.00, dessutom ska jag döma på söndagen oxå för att omedelbart efter matchen flyga till Prag med landslaget. Försök övertala min kära hustru att ERF är nödvändigt med dom förutsättningarna! Hon påstår att mina barn glömmer bort hur jag ser ut när jag är borta så mycket
![]()
1,46.5 räcker väl dåOriginally posted by Nr:18
Edit 1,46.6 körde jag på ERF i höstas.....![]()
![]()
Är det fler än jag som väntar med spänning på att få höra Offknuff berätta hur det var att köra Truckrace på Anderstorp? Kom till tangentbordet nu och dela med dig av dina erfarenheter!
Självklart kommer det en recension av truckracet
Provsatt hojen igår, kändes som ett slagskepp![]()
Tror recensionen blir kort. Först vurpar "senmoppe" i första kurvan. Hojen rullas tillbaka och "nöffknöff" tar över. Han kommer lite längre. I slutet på rakan, på första varvet, försöker han använda 2-3 medtävlare som bromsbelägg, och totalskrotar hojen. No(00,)1 för endast köra skrotet hem....Originally posted by oFFkeFF
Självklart kommer det en recension av truckracet
Provsatt hojen igår, kändes som ett slagskepp![]()
Någon som vågar sätta emot på att de inte krashar ut sig?![]()
Du kanske finns med på FastPicz.se - Snabba Racebilder!!
Hehe, nu har vi ju iofs två hojar, senmoppe och N001 på en hoj och jag och Peter på den andra.Originally posted by EazyLiving
Tror recensionen blir kort. Först vurpar "senmoppe" i första kurvan. Hojen rullas tillbaka och "nöffknöff" tar över. Han kommer lite längre. I slutet på rakan, på första varvet, försöker han använda 2-3 medtävlare som bromsbelägg, och totalskrotar hojen. No(00,)1 för endast köra skrotet hem....
Någon som vågar sätta emot på att de inte krashar ut sig?![]()
Senmoppe och 001 aspirerat nog hårdare på krash än jag och Peter.
Ska inte du dyka upp och agera bromskloss då![]()
Om du sponsar med ca 3.000:-, så kommer jag på momangen. Har fått förfrågan från ett par team, men tyvärr ekonomin stopp. Inte ett öre i plånboken och 2 tävlingar på nästa lön blir precis vad jag klarar av. Att få in ett endurance tillsammans med Danmark och Sviestad på en lön, är tyvärr inte möjligt.Originally posted by oFFkeFF
Hehe, nu har vi ju iofs två hojar, senmoppe och N001 på en hoj och jag och Peter på den andra.
Senmoppe och 001 aspirerat nog hårdare på krash än jag och Peter.
Ska inte du dyka upp och agera bromskloss då![]()
Ligger tyvärr på samma nivå i plånboken just nu ocksåOriginally posted by EazyLiving
Om du sponsar med ca 3.000:-, så kommer jag på momangen. Har fått förfrågan från ett par team, men tyvärr ekonomin stopp. Inte ett öre i plånboken och 2 tävlingar på nästa lön blir precis vad jag klarar av. Att få in ett endurance tillsammans med Danmark och Sviestad på en lön, är tyvärr inte möjligt.
Annan fråga, motovelocedagen på karlskoga, är det bara gatåkning eller är det en licensgrupp också?
Som det ser ut nu, så är det bara gatåkning. Men om deltagarantalet blir lågt, så kanske vi slänger in en racegrupp också. Fast inga tvitaktare då, de låter ju så illa!!Originally posted by oFFkeFF
Ligger tyvärr på samma nivå i plånboken just nu också
Annan fråga, motovelocedagen på karlskoga, är det bara gatåkning eller är det en licensgrupp också?![]()
Duger inte tvåtaktspengar alltså?Originally posted by EazyLiving
Som det ser ut nu, så är det bara gatåkning. Men om deltagarantalet blir lågt, så kanske vi slänger in en racegrupp också. Fast inga tvitaktare då, de låter ju så illa!!![]()
![]()
Trodde du gillade twinnar bättre än radfyror![]()
....Måste man inte ha licens för att få köra?? Å för att få en licens, måste man väl hålla sig väl med examinatorn?Originally posted by No1
Jag sätter i mot då min vän "Harry" och min Rottis kommer att föra en het diskustion med ngn...)))))))))))))))
No1...![]()
...Alltså, ni kommer krasha ut er, eller så blir det ingen underskrift!!![]()
Tror iofs att det är den som vurpar som får prata/kelas med rottisen, men han är nog ett bra medel för att få upp fartenOriginally posted by EazyLiving
....Måste man inte ha licens för att få köra?? Å för att få en licens, måste man väl hålla sig väl med examinatorn?![]()
...Alltså, ni kommer krasha ut er, eller så blir det ingen underskrift!!![]()
![]()
![]()
Jag säger inget så har jag inget sagt!
Så är det med det...![]()
|
Har du missat en RR-tävling för att du inte sett reklam om den? | |
|
|
|