Stunta med R.SS.mc

BornForTheRoad

Kör så det ryker..........
Gick med
12 Apr 2003
Ort
Fagga
Hoj
Katana 1168 och minimoto
Åsell skrev:
Ska bli kul att se!, Oldman eller var det Demolition Man.... :D :D


Åsell!!!! Vi får väll åka runt på våra blyslädar och burna sönder lite däck istället, medans gammel gubben och dom andra leker på slangen.... hihi :tomten
 

Oldman

Guest
Burna sönder

BornForTheRoad skrev:
Åsell!!!! Vi får väll åka runt på våra blyslädar och burna sönder lite däck istället, medans gammel gubben och dom andra leker på slangen.... hihi :tomten

lite däck BornForTheRoad!!!! det hör väll till stunt eller???? Gammel gubbe hmm man tar nästan åt sig hihi Föresten man kan påminna dig och Åsell när ni har uppnått mogen ålder haha hihi,kör ni volvokombi med hund och åker custom med gubbgänget på plattan tro? MVH Oldman :hihi :tomten .
 

Åsell

Flathead Fucker MC
Gick med
3 Nov 2003
Ort
Timrå
Hoj
Katana pastell edition*Flathead-38
BornForTheRoad skrev:
Åsell!!!! Vi får väll åka runt på våra blyslädar och burna sönder lite däck istället, medans gammel gubben och dom andra leker på slangen.... hihi :tomten

Det låter Kanon :yoparty ....Vi får väl göra vårt bästa att upprätthålla Katana mystiken....Nu när Gammel man har gått och blivit Wheelie fanatiker och nästan allt Raggarblod har runnit ur han... :D :D
 

Åsell

Flathead Fucker MC
Gick med
3 Nov 2003
Ort
Timrå
Hoj
Katana pastell edition*Flathead-38
Oldman skrev:
kör ni volvokombi med hund och åker custom med gubbgänget på plattan tro? MVH Oldman :hihi :tomten .

Fan vilka kraft ord du tar till!!!, Tror att det är dax att besöka din postlåda snart.... :D :D :hihi :hihi
 

Oldman

Guest
Hmmm besök mig

Åsell skrev:
Fan vilka kraft ord du tar till!!!, Tror att det är dax att besöka din postlåda snart.... :D :D :hihi :hihi

heller när jag är hemma!! det bli så himmla trångt i våran brevlåda? Föresten ta gärna med fru Åsell när du (ni ) kommer MVH Oldman :tomten .
 

BornForTheRoad

Kör så det ryker..........
Gick med
12 Apr 2003
Ort
Fagga
Hoj
Katana 1168 och minimoto
Oldman skrev:
lite däck BornForTheRoad!!!! det hör väll till stunt eller???? Gammel gubbe hmm man tar nästan åt sig hihi Föresten man kan påminna dig och Åsell när ni har uppnått mogen ålder haha hihi,kör ni volvokombi med hund och åker custom med gubbgänget på plattan tro? MVH Oldman :hihi :tomten .


Kombi???? Du vet väll att jag åker jetta "cupe"... hihi Själv tyckte jag att gammel gubben låter bra :hihi ... eller om ngt år så blir det gammel farfar eller nått... :hihi /////////////// :tomten
 

lillen81

försöker lära mig
Gick med
2 Aug 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
numer en fireblade -00
Oldman skrev:
Oldman Succes Ante och Legenden började fundera i dessa banor om att bilda en stuntklubb!!! Det första vi tog upp, var att vi inte ska moralpredika för varandra vad som är rätt eller fel. :mad:

Det gäller även val av ett klubbnamn, Antes förslag på namn S.T.H. mc stunt division ( Kanon ) :tummenupp

Abloys Förslag Street stunt ( Bra ) . :tungan

Får jag vara med oxå ? :rolleyes: längtar just nu till sommaren så det skriker om det .. :( jaja blir ju inte mindre sugen när man ser oldmans bygge ......
 

Nursen

Våga vägra kåpa!
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
S3 -04
Får man modifiera ett förslag som redan presenterats så tycker jag att dessa två förslag är riktigt bra:

Mid Sweden Stunt Division
Sundsvall Stunt Division

Men något annat spår kan man ju välja om man inte vill fixera sig vid en viss geografisk plats:
Timber Coast Stunt Division / Timber Coast Stunters
Sawmill Stunters kan ju vara en smula olämpligt (och inte så bra heller, SS)
Squire Stunt Society
Mid-Country MC (MCMC)
Sundsvall MC (SMC, hehe)

Jaja, kul att spåna... Ha det!

/Nursen
 

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Blev inspirerad av Live to ride filmen.

Så till sommaren ska jag prova att stå baklänges på fotpinnarna och sen hoppa jämnfota upp till tanken, väl uppe på tanken blir det en sträckt bakåtvolt med halv skruv ner i sittande :banana Få jag va med er då?
 

Oldman

Guest
Blev inspirerad av

Abloy skrev:
Blev inspirerad av Live to ride filmen.

Så till sommaren ska jag prova att stå baklänges på fotpinnarna och sen hoppa jämnfota upp till tanken, väl uppe på tanken blir det en sträckt bakåtvolt med halv skruv ner i sittande :banana Få jag va med er då?

Live to ride filmen. Hmmm Abloy ficksar du detta är du given, inte bar given du blir bossen också Abloy.

Hur går det med ditt bygge? Du bygger väll inte om R1 an till en putsmaskin !.

MVH Oldman :tomten .
 

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Oldman skrev:
Live to ride filmen. Hmmm Abloy ficksar du detta är du given, inte bar given du blir bossen också Abloy.

Hur går det med ditt bygge? Du bygger väll inte om R1 an till en putsmaskin !.

MVH Oldman :tomten .

Du behöver inte vara orolig för att jag kommer med en posörmaskin till våren. Har stylat rettan med gaffatejp och ljudämparpasta så jag är redo för nya bravader och så länge jag kommer att harva runt på mittsverige så får orginaldelarna ligga, om de inte behövs för att fortsatt satsning då förståss :hihi

Sen om jag ska sätta tricket som jag beskrev ovan så finns det absolut ingen mening med att ha en snygg hoj.
 

Oldman

Guest
Posörmaskin!!!

Abloy skrev:
Du behöver inte vara orolig för att jag kommer med en posörmaskin till våren. Har stylat rettan med gaffatejp och ljudämparpasta så jag är redo för nya bravader och så länge jag kommer att harva runt på mittsverige så får orginaldelarna ligga, om de inte behövs för att fortsatt satsning då förståss :hihi

Sen om jag ska sätta tricket som jag beskrev ovan så finns det absolut ingen mening med att ha en snygg hoj.

Perfekt Abloy!!! Allting blir såååå mycket roligare.

MVH Oldman :tomten .
 

Holger

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
VTR 1000 Firestorm
jag kan posera för er allihop till sommaren eftersom min än så länge är i fint skick............
 

Oldman

Guest
Posera!!!!

Legenden skrev:
*S* Då e vi två ÄN så länge!! :hihi :martialar

Hmmmm okej! det får räcka med två hojar, eran uppgift blir att filma och ha kamran på tanken. En perfekt uppgift för Legenden och Holger :lol :tomten .
 

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Holger skrev:
kan inte filma dig men tank cam när du alltid är 2:a.....................
:D :tummenupp


Eller så har kanske Oldman hittat ett nytt intresse, ornitologi, och vill att du hjälper honom att filmar pippifåglar som flyger högt i det blå. :yoparty

God Jul på er alla :tomten
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top