Stunta med R.SS.mc

Oldman

Guest
Visst många meter

BornForTheRoad skrev:
Tjena gubben i lådan!! Blir man kvaliserad i klubben om man har visst många meter silvertejp på hojen eller är det ngt annat tro?? Jag får väl införskaffa en r hoj igen då... //// Kommer för bi hos dig ngn dag... :tomten

Silvertejp på min gammla Katana!!! Born For The Road vad menar du?? Du kan väll inte kleta ner min föredetting med SILVERTEJP!!!!??? :tomten .
 
Last edited:

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Är osäker på om jag är i stan den tionde, men om jag är hemma så dyker jag upp.

Tid och plats för möte:
Fedagen den 10 dec kl 19.00, på Harrys

1. Oldman
2. Ante
3. Succes
4. Legenden
5. Abloy, sponsor: Gaffa Sweden
 

BornForTheRoad

Kör så det ryker..........
Gick med
12 Apr 2003
Ort
Fagga
Hoj
Katana 1168 och minimoto
Oldman skrev:
Silvertejp på min gammla Katana!!! Born For The Road vad menar du?? Du kan väll inte kleta ner min föredetting med SILVERTEJP!!!!??? :tomten .

:hihi !!! Tänkte att jag kunde köra med minimoton efter dig.... //// :tomten
 

Tomasol

Tjohooo
Gick med
10 May 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Sxv 550 -07
Härnöante skrev:
Hej på dej insekten! Den här lilla klubben ska ju bildas för att vi ska ha skoj!Det finns inga inträdesprov, det finns inte ens ett namn ännu :mad: . Vi är ju som du vet bara en liten skara gasglada moppepojkar med rätt inställning till mc-stunt :yoparty . Jag säjer som Oldman har du "osynlige" några förslag på vad vi ska hitta på kom till Harrys den 10/12 kl 19.00 :fyllisar. Man kommer nog aldrig att behöva avlägga några prov i den klubb som kommer att bildas. Det enda viktiga provet visar sig ändå direkt man kommer ut på asfalten tillsammans, dvs om man har pannben eller om man är en Wannabe. :hihi . Nu när jag kommit på vem som gömmer sig bakom insekten så är det väl bara att komma ner och ta en öl för så pass mycket pannben har du väl kompis? :7peta.


Är också lite intresserad av det här men...... som jag ser det så är det många som vill busa och man ligger på olika nivå (tills man blir bättre) och kan då känna sig lite utanför och det känns lite fel och då tänker jag på bland annat på insektens reaktion.Om jag bara ser till mig själv så gör jag så gott jag kan med min gamla blysläde och det är inte riktigt stuntmattreal i den hojen fast jag har viljan och efter kraschen den 17 juni då jag gjorde en standingweelieonrearfootpegs med chassiwobbel i 120 km/t ner i diket och var borta från hoj åkningen 2 mån med en del skador så det har varit lite svårt att komma tillbaks och man har tappat förtroendet för hojen....... fast nu ska den bytas ut till våren mot en R1 eller Gixxer :D och det kommer att bli lättare att busa så då blir det full fart igen :yoparty

Som jag ser det ska det va ett glatt gäng som busar på olika nivå men gör det för att det är kul och onsdagar är inte en sån dag då det är väldigt blandat med kör stilar och visa kan känna sig utanför. För några år sen var fredagskvällar vigd för bus då det är lite trafik på motorvägen och massa folk på stan.En kväll med lite cruising på stan och aktiv körning runt stan :D
 
Last edited:

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
:( Kan tyvär inte komma på Fredag.
:) Ska till Vemdalen och slipa på carvingtekniken istället.

Hoppas att det dyker upp mycket folk när ni nu drar igång en liten busklubb. Finns ju några stuntdemoner som inte har regga sig här på SH än men som säkert är intresserade av lite galenskaper på två hjul, vi får väl hoppas att de orkar masa sig ner till Harrys på Fredag.

Portalparagrafen i klubbstadgarna borde blir att medlemsskap i klubben kräver registrering på SH. :banana

Så även om responsen verkar lite klen nu så här på vintern så ha förtröstan, jag vet att den blir dessto större till sommaren. Har ju visat sig förr att det alltid dyker upp folk till körningar även om intresset innan har varit klent.
 

Holger

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
VTR 1000 Firestorm
jag kanske kommer om jag har tid o orkar,sovit lite dåligt sista halv året*gäsp*

hade nog även jag nappat på en stunt klubb om jag inte var så feg bakom styret nuförtiden.........................................
 

succes

Vi är födda till att ha kul!!
Gick med
21 Mar 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Det som finns ledigt..
Härnöante skrev:
Vi blev bara tre stycken under fredagkvällen men vi hade mycket trevligt :hihi . Det var en orgie i hojsnack och öldrickande :fyllisar . Ha det gott, tjenamoss!



Det var riktigt kul :fyllisar . Visionerna börjar växa!! Nu letas det objekt för bygge av cykel. Skriv upp den 10/12 -04 Det var då allt började :Bugar


Finns det någon som läser detta inlägg och vet att det står ett lämpligt objekt för bygge av stunthoj så skicka ett PM!
Ej äldre än -96, gärna R1 eller gixxer
Max 40 bananer.
 

Oldman

Guest
Kampsport och Legenden!!!!

Måste bara nämna att Legenden Öppnar eget Företag den 14/12.

Butiken heter Kamp och tränigsproffsen , besöksadresen är Köpmagatan 34.
( TIMRÅ )
Lycka till MVH Oldman och Gixxer Anki. :tomten
 
Last edited:

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Holger skrev:
hade nog även jag nappat på en stunt klubb om jag inte var så feg bakom styret nuförtiden........................................ .

Tyckte att det såg bra ut i somras, du var ju en av de som körde lite mer seriös bakhjulåkning så klart att du ska vara med.

Success skrev:
Finns det någon som läser detta inlägg och vet att det står ett lämpligt objekt för bygge av stunthoj så skicka ett PM!
Ej äldre än -96, gärna R1 eller gixxer
Max 40 bananer.

Du har ju en fin cykel, fräckare att stunta med en ny och fin, blir ju lite mer sport av det hela då :yoparty

Härnöante skrev:
Vi blev bara tre stycken under fredagkvällen men vi hade mycket trevligt . Det var en orgie i hojsnack och öldrickande . Ha det gott, tjenamoss!

Tre personer är bättre än två och det gäller i alla lägen :hihi

Oldman skrev:
Måste bara nämna att Legenden Öppnar eget Företag den 14/12.
Butiken heter Kamp och tränigsproffsen , besöksadresen är Köpmagatan 34.

Antar att det är i Timrå, ska komma in och dra en kata i butiken om jag har vägarna förbi och lycka till med affären :tummenupp
 

Oldman

Guest
Stunt och seriös

Abloy!!! på gränsen att det är moralpredikan!! FAAN jag tror att jag tog åt mig hihi :confused: .

Det är mycket som händer nu!!! Jag kommer att lägga ut lite bilder på hojen när jag misshandlar den????!!! MVH Oldman :tomten .
 

Bifogat

  • glenn4.jpg
    glenn4.jpg
    19 KB · Visningar: 66
  • kungbild.jpg
    kungbild.jpg
    22.2 KB · Visningar: 65
  • glenn2,1.JPG
    glenn2,1.JPG
    5.2 KB · Visningar: 67

Oldman

Guest
kraftig ombyggnad

av hojjen min!!!!!!!!!!!!!
 

Bifogat

  • IMAG0048.JPG
    IMAG0048.JPG
    67.5 KB · Visningar: 83
  • IMAG0049.JPG
    IMAG0049.JPG
    71.5 KB · Visningar: 93
  • IMAG0051.JPG
    IMAG0051.JPG
    78.9 KB · Visningar: 97
  • IMAG0054.JPG
    IMAG0054.JPG
    67.7 KB · Visningar: 109
  • IMAG0056.JPG
    IMAG0056.JPG
    70.1 KB · Visningar: 99
  • IMAG0053.JPG
    IMAG0053.JPG
    82.1 KB · Visningar: 104
Last edited:

Legenden

Zai Jien!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Det som går att stunta på!
Oldman skrev:
Måste bara nämna att Legenden Öppnar eget Företag den 14/12.

Butiken heter Kamp och tränigsproffsen , besöksadresen är Köpmagatan 34.
( TIMRÅ )
Lycka till MVH Oldman och Gixxer Anki. :tomten

Man tackar så hjärtligt Oldman, Gixxer Anki och Abloy!!!
Var ju skapligt färdig efter premiären i går och i dag! Men nu e man ju igång..

Adressen är däremot:
Kamp & Träningsproffsen
Köpmangatan 43

(tangentfelsnisse va visst framme hos Oldman. Eller så va han kanske trött i fingrarna efter bankandet med storhammaren på tanken) :rofl :martialar
 

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Snyggt bankat, ser redan riktigt tuff ut. Blir det att svetsa en bur runt montorn också?
 

succes

Vi är födda till att ha kul!!
Gick med
21 Mar 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Det som finns ledigt..
Oldman skrev:
av hojjen min!!!!!!!!!!!!!


ÖKA!!!! Snart är det vår :)
Vänta bara Mr Oldman när Suxess får tag på cykel så blir det bygga av. :yoparty

Det blir kanon med ditt bygge!!
 

BornForTheRoad

Kör så det ryker..........
Gick med
12 Apr 2003
Ort
Fagga
Hoj
Katana 1168 och minimoto
Oldman skrev:
av hojjen min!!!!!!!!!!!!!

Sånt där tycker jag om!!! Mera våld på tanken Oldman... Nu har lådan på jettan brakat ihop, kom varken bakåt eller framåt. Men med lite verktyg och ett besök på skroten så är allt i sin ordning igen.. Bytte lådan igår!! :tummenupp
 

Oldman

Guest
Stunt och ett galet

D-MAN 660 skrev:
Kul att det händer grejjer i sundsvall... :tummenupp

bygge av en fräck hoj. Kul att fler upptäcker våra sida på Timrå S-vall och H-sand ,ha det D-MAN MVH Oldman :tomten .
 

Oldman

Guest
Härligt att

BornForTheRoad skrev:
Sånt där tycker jag om!!! Mera våld på tanken Oldman... Nu har lådan på jettan brakat ihop, kom varken bakåt eller framåt. Men med lite verktyg och ett besök på skroten så är allt i sin ordning igen.. Bytte lådan igår!! :tummenupp

man kan blåsa en kompis hihi haha ha det och hör av dig MVH Oldman :tomten .
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top