Stunta med R.SS.mc

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
tar man med "street stunt" kanske nån reta sig på att de handlar om lekar på gatan. :(

kanske bara "Stunt crew""västernorrland stunt crew"
"eastcoast bikers" :yoparty
"eastcoaststunters" :tummenupp
 
Last edited:

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Några till
1. S.T.H.mc STUNT division.
2. VBS (Västernorrland Bike Stunt)
3. VSS (Västernorrland Street Stunt)
4. 198-SSC (SH- Street Stunt Crew)
5. SHV- Street Stunt Crew (sporthoj västernorrland)
7."Stunt crew""västernorrland stunt crew"
8.eastcoast bikers
9.eastcoaststunters
10. Midswede stunt squad/patroll
11.Midswede bike stunt
12.Bike Demons from midswede
13. StuntY Demons
 

Oldman

Guest
Stunt och mycket bus. När jag

Oldman Succes Ante och Legenden började fundera i dessa banor om att bilda en stuntklubb!!! Det första vi tog upp, var att vi inte ska moralpredika för varandra vad som är rätt eller fel. :mad:

Det gäller även val av ett klubbnamn, Antes förslag på namn S.T.H. mc stunt division ( Kanon ) :tummenupp

Abloys Förslag Street stunt ( Bra ) . :tungan
 

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Ännu fler och kanske ännu sämre :banana , näh jag har inget bättre för mig :hihi
1. S.T.H.mc STUNT division.
2. VBS (Västernorrland Bike Stunt)
3. VSS (Västernorrland Street Stunt)
4. 198-SSC (SH- Street Stunt Crew)
5. SHV- Street Stunt Crew (sporthoj västernorrland)
7. Stunt crew""västernorrland stunt crew"
8. eastcoast bikers
9. eastcoaststunters
10. Midswede stunt squad/patroll
11. Midswede bike stunt
12. Bike Demons from Midswede
13. StuntY Demons ( Y för länet)
14. Scotsh (stunt/street crew of Timrå /Sundsvall /Härnösand
15. Mittstunt MC
16.
 

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
Oldman skrev:
Oldman Succes Ante och Legenden började fundera i dessa banor om att bilda en stuntklubb!!! Det första vi tog upp, var att vi inte ska moralpredika för varandra vad som är rätt eller fel. :mad:

Det gäller även val av ett klubbnamn, Antes förslag på namn S.T.H. mc stunt division ( Kanon ) :tummenupp

Abloys Förslag Street stunt ( Bra ) . :tungan

jag säger inte att de e ett dåligt namn...o jag själv kör bakhjul mitt inne i stan så jag kan inte predika för de va väl mig du mena... :)
men jag säger bara att de finns andra. :3freak
 

Oldman

Guest
Stunt och en god

Öl (7 noller) låter kanon Ante. Vart!! Vilket datum! ska vi eller någon göra en lista på sporthoj?? Dem som sätter upp sig på listan kan vara tänkbara medlemmar om dem tööörs ta en god öl. :klappar :tomten

Gixxer Anki Ska ta reda på hur det blir med tröjor och tryck. :tuttar
 

Legenden

Zai Jien!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Det som går att stunta på!
Oldman skrev:
Öl (7 noller) låter kanon Ante. Vart!! Vilket datum! ska vi eller någon göra en lista på sporthoj?? Dem som sätter upp sig på listan kan vara tänkbara medlemmar om dem tööörs ta en god öl. :klappar :tomten

Gixxer Anki Ska ta reda på hur det blir med tröjor och tryck. :tuttar

Strålande allting!!! Kirra ett datum så kommer jag!! Ante, fixar du när och vart?!? :martialar
 

BornForTheRoad

Kör så det ryker..........
Gick med
12 Apr 2003
Ort
Fagga
Hoj
Katana 1168 och minimoto
Härnöante skrev:
För att alla som har intresse för det här med stunt ska få sina åsikter hörda eller överkörda har jag pratat med Oldman och Succes om en dag som ligger i tiden för vårt lilla möte.

Datum: Fedagen 10 dec kl 19.00.
Plats: En pub i staden, Hjälp oss med detta ni som vet ett bra ställe :va
Ämne: Bus, tröjor, klubbnamn, öl :öl och en massa lögner.


Attans jäkla skit oxå... Måste ni ta precis 10 dec?. Ska nämligen på julfest med en kille jag brukar jobba åt.. Men men, det blir väl fler tåg får jag hoppas!! // Tomten i fagervik. :huvet
 

succes

Vi är födda till att ha kul!!
Gick med
21 Mar 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Det som finns ledigt..
Härnöante skrev:
Lista på vilka som kommer på ölmöte fredagen 10 dec. Sign up! :fakta .
Oldman, Ante, Legenden, Succes



Kanon Ante.
Vi kör på det datumet. Låter väldigt bar med Ölmöte :hihi
Vad tror ni om Harrys? Lungt på fredag och passar alla stilar!
Olearys är också ett förslag.

Längtar till värmen
/Jonas
 

Legenden

Zai Jien!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Det som går att stunta på!
succes skrev:
Kanon Ante.
Vi kör på det datumet. Låter väldigt bar med Ölmöte :hihi
Vad tror ni om Harrys? Lungt på fredag och passar alla stilar!
Olearys är också ett förslag.

Längtar till värmen
/Jonas

Kör på Harrys då! Men Olearys e ju lika ok det.. :martialar
 

Oldman

Guest
Tokiga och roliga stuntare jag ser inte

Några roliga namn på listan. Ser fram mot den 10/12 så att vi kan diskutera vad som gäller för att kallas stuntare!!! Är det någon km på bakhjulet och svänga i en kurva samtidigt, eller göra en lång snygg stoppis.

Som jag ser det så är det en blandning av att kunna köra sakta på slangen och även kunna göra Power wheelers och snygga stoppisar. :tomten
 

Åsell

Flathead Fucker MC
Gick med
3 Nov 2003
Ort
Timrå
Hoj
Katana pastell edition*Flathead-38
Oldman skrev:
Några roliga namn på listan. Ser fram mot den 10/12 så att vi kan diskutera vad som gäller för att kallas stuntare!!! Är det någon km på bakhjulet och svänga i en kurva samtidigt, eller göra en lång snygg stoppis.

Som jag ser det så är det en blandning av att kunna köra sakta på slangen och även kunna göra Power wheelers och snygga stoppisar. :tomten

Nu måste du ta och lugna ner dig Oldman, Tänk på åldern din :hihi
 

Oldman

Guest
Åldern Åsell!!!!

Åsell skrev:
Nu måste du ta och lugna ner dig Oldman, Tänk på åldern din :hihi

Vad menar du??? när du närmare mogen ålder Åsell, ska du sluta att hoja rakt fram!!! eller ska du köpa en tråkig custom hoj och ansluta dig till skaran på plattan och hoja iväg med customgänget och ta en fika?? Det passar väll dem flesta som har paserat 40 men knappast mig.

Ha ett roligt liv när ni passera 40 DET HAR JAG, PS Jag har även barnasinet kvar och det lever man länge på. JO föresten har man en underbar Kvinna som har samma intresse för hojar och bus underlättar allt. Ha re. :mad:

MVH Oldman. :tomten :lol
 

Oldman

Guest
Insekten vem

insekten skrev:
Ha ha ha ha
jaa vad säger man kan man göra annat än att le? :D[/QUO

är du??? göm dig inte, här i s-vall Timrå och H-sand är vi inte blyg av oss!!! sätt upp dig på listan , så träffas vi den 10/12 MVH Oldman. :tomten
 

Legenden

Zai Jien!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Det som går att stunta på!
Oldman skrev:
Några roliga namn på listan. Ser fram mot den 10/12 så att vi kan diskutera vad som gäller för att kallas stuntare!!! Är det någon km på bakhjulet och svänga i en kurva samtidigt, eller göra en lång snygg stoppis.

Som jag ser det så är det en blandning av att kunna köra sakta på slangen och även kunna göra Power wheelers och snygga stoppisar. :tomten

Håller ju med dej så klart!
Har ju fullt upp dygnet runt här med premiär för min butik den 13:e. Men det är ju inget som stoppar mej att drömma mej bort till sommaren o alla stunts, o samtidigt svepa en bira eller två på samma gång som vi träffs den 10:e!!
Ska vi träffas upp hemma hos nån innan, eller direkt på krogen föresten? :martialar
 

insekten

Guest
Oldman skrev:
insekten skrev:
Ha ha ha ha
jaa vad säger man kan man göra annat än att le? :D[/QUO

är du??? göm dig inte, här i s-vall Timrå och H-sand är vi inte blyg av oss!!! sätt upp dig på listan , så träffas vi den 10/12 MVH Oldman. :tomten


jaa kanske det..men du får gärna förklara det här med era regler om att få titulera sig stuntare..blev lite nyfiken.
hur kommer det funka..kommer du ha nån form av hotline nr så man kan ringa dig när man klarar av era krav så man kan få kalla sig stuntare eller måste man avlägga förarprov hos er eller hur kommer det funka?
om man håller på och tränar får man titeln wannabe stuntare då eller vad får man kalla sig då? :pannkyss
 

BornForTheRoad

Kör så det ryker..........
Gick med
12 Apr 2003
Ort
Fagga
Hoj
Katana 1168 och minimoto
Oldman skrev:
Vad menar du??? när du närmare mogen ålder Åsell, ska du sluta att hoja rakt fram!!! eller ska du köpa en tråkig custom hoj och ansluta dig till skaran på plattan och hoja iväg med customgänget och ta en fika?? Det passar väll dem flesta som har paserat 40 men knappast mig.

Ha ett roligt liv när ni passera 40 DET HAR JAG, PS Jag har även barnasinet kvar och det lever man länge på. JO föresten har man en underbar Kvinna som har samma intresse för hojar och bus underlättar allt. Ha re. :mad:

MVH Oldman. :tomten :lol


Tjena gubben i lådan!! Blir man kvaliserad i klubben om man har visst många meter silvertejp på hojen eller är det ngt annat tro?? Jag får väl införskaffa en r hoj igen då... //// Kommer för bi hos dig ngn dag... :tomten
 

Oldman

Guest
Titulera sig som

insekten skrev:
jaa kanske det..men du får gärna förklara det här med era regler om att få titulera sig stuntare..blev lite nyfiken.
hur kommer det funka..kommer du ha nån form av hotline nr så man kan ringa dig när man klarar av era krav så man kan få kalla sig stuntare eller måste man avlägga förarprov hos er eller hur kommer det funka?
om man håller på och tränar får man titeln wannabe stuntare då eller vad får man kalla sig då? :pannkyss

Stuntare!!! Skojig typ du???? Sätt upp dig på listan och kom den 10/12 och kom med förslag. Insekten du behöver inte kalla mig för du?? Vi är 4 st som har funderat på att försöka att få ihop ett roligt hojj gäng som vill ha skojit!! Hoppas att du är en av dem!!!!???. :tomten .
 
Last edited:
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top