Stunta med R.SS.mc

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Härmed anmäler stuntkungen eller är det *r*s**kungen :va sitt intresse för deltagande i diverse galenskaper :hihi

Klart att alla är välkomna, handlar inte om vilken cykel man kör utan om inställning. I somras var Atlantiz med och körde på sin 125 och det gick hur bra som helst, trots att han körde på corden.
 

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
hehe 125 ha väl typ samma toppfart som min motard :hihi kanske man har lite bättre ax :rofl
 

Nursen

Våga vägra kåpa!
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
S3 -04
Bra idé! Jag har fan aldrig blivit omkörd i S-vall av någon hojåkare på slangen (när jag åkt bil såklart)! Ska vara Balkas då... Man undrar ju om ni andra bara slangar på Sättna :7peta

Lite jobbigt att det är ca fem månader kvar dock...
 

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
ähh 5 mån.. :7peta släng på lite spikar på däcken ni också så kan vi ut o isåka :tummenupp :tummenupp
 

Legenden

Zai Jien!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Det som går att stunta på!
Härnöante skrev:
Tjena Legenden, Har sett vad du gjort med din suka :tummenupp .Ett mycket manligt system på den nu. Var hemma hos oldman och kolla lite.

Jää!! Viktigt med både utseénde och manligt ljud!! hehe..
Sen att den går upp lättare på slangen e ju inte nån nackdel det heller! :martialar
 

stormsebbe

Ny medlem
Gick med
15 Sep 2004
Ort
sundsvall
Hoj
Aprilia Rs 125
Abloy skrev:
Härmed anmäler stuntkungen eller är det *r*s**kungen :va sitt intresse för deltagande i diverse galenskaper :hihi

Klart att alla är välkomna, handlar inte om vilken cykel man kör utan om inställning. I somras var Atlantiz med och körde på sin 125 och det gick hur bra som helst, trots att han körde på corden.
kanon=)
 

Legenden

Zai Jien!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Det som går att stunta på!
Härnöante skrev:
Du kommer flyga fram på ett hjul mannen :hihi .

Haha.. Jepp!! Måste ju hinna med vissa andra tänkte jag när ett hjul e uppe :rofl ..ehh.. *S*
Tycker vi ska träffas upp med några bira, kolla på lite stunt från både sommaren och från andra snubbar för att dels drömma oss tbx och vad som ska komma. Ja o snacka ihop oss lite om allt så klart!! :martialar
 

succes

Vi är födda till att ha kul!!
Gick med
21 Mar 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Det som finns ledigt..
Oldman skrev:
Då Kan vi bilda en klubb till sommaren!!! någon med bra fantasiii?? hitta på något skojit klubb namn. Då måste vi ha en President!! det har ju alla Harley Davidson klubb åkare.


Bra iniativ!! Jag är med.... :tummenupp Kanon Ante

Det var länge sedan man var i på denna sajt, men efter att jag läst 5 st inlägg så började det att krypa i kroppen efter MC åkning. Ingen söndagsåkning på 2 hjul. Det blev ju en å annan meter på slangen i sommar. eller vad säger MR oldman!?
 

Oldman

Guest
Stunt MR Succes!!

succes skrev:
Bra iniativ!! Jag är med.... :tummenupp Kanon Ante

Det var länge sedan man var i på denna sajt, men efter att jag läst 5 st inlägg så började det att krypa i kroppen efter MC åkning. Ingen söndagsåkning på 2 hjul. Det blev ju en å annan meter på slangen i sommar. eller vad säger MR oldman!?

Tjena!! Visst blev det några mil på två hjul Hehe. Jag och 1000 R var och skulle hälsa på dig på Firman V-46. men du var ute och snurra!!! Det blev slangen på motorvägen, kallt och dåligt med fäste farligt men roligt.

Succes!! vad tror du?? ska vi prova att öva på slangen och stoppisar på S-valls sjukhus nere i parkeringshuset, Kan vi få med några??? :kocko :tomten
 

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
BMW S1000RR -2015
Holger skrev:
jag är med även fast jag inte lärt mig stunta än..........
Samma här. Jag hakar gärna på fast jag har fullt upp att hålla mig på två hjul :) Man får väl komma med glada tillrop om inte annat, eller hålla i kameran.
 

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
vafö parkeringhuset ,,,snön har inte lagt sig än? :D
men visst ..anytime guys :rofl
 

Oldman

Guest
Lokal!!!

Härnöante skrev:
Är det någon som vet av en tom lokal någonstans i sundsvall, timrå? Kollar själv i härnösand.

Tjabba HäröAnte!!! Någon speciel lokal?? jag har veboden ledig. :tomten
 

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Vore kul att se lite stuntbilder från sommaren, ingen som har? Eller kanske från tidigare somrar?

Sen när det gäller lokal så ska ju Härnösands sjukhus lägga ner. Borde vara perfekt lokal för oss, många och långa kulverter att stunta i, funkar säker för race rakt fram också. Sen kanske det finns kvar någon op-sal och lite verktyg så att vår egen :nurse kan skruva ihop oss om det går åt skogen. Slutligen finns det ju en rejäl kyl för :öl på på obuktion.
 

succes

Vi är födda till att ha kul!!
Gick med
21 Mar 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Det som finns ledigt..
Oldman skrev:
Tjena!! Visst blev det några mil på två hjul Hehe. Jag och 1000 R var och skulle hälsa på dig på Firman V-46. men du var ute och snurra!!! Det blev slangen på motorvägen, kallt och dåligt med fäste farligt men roligt.

Succes!! vad tror du?? ska vi prova att öva på slangen och stoppisar på S-valls sjukhus nere i parkeringshuset, Kan vi få med några??? :kocko :tomten


Hörde att du hade varit in på Firman.. Vem åker MC vid en kall Novemberdag?? Jo mr Oldman!! Det är vilja det, eller ska vi säga passion!
Jag är med o åker om det finns lokal. Inga problem.
Man saknar gemenskapen o det roliga som fanns i sommar med MC åkningen, så kan vi hitta på något på vinterhalvåret så är det kanon. :tummenupp
 

Oldman

Guest
Kall novemberdag!!!???

succes skrev:
Hörde att du hade varit in på Firman.. Vem åker MC vid en kall Novemberdag?? Jo mr Oldman!! Det är vilja det, eller ska vi säga passion!
Jag är med o åker om det finns lokal. Inga problem.
Man saknar gemenskapen o det roliga som fanns i sommar med MC åkningen, så kan vi hitta på något på vinterhalvåret så är det kanon. :tummenupp

Tjena Succes!!! Har innhandlat lite beg prylar till hojen , ska bygga om lite i vinter, för stunt. :tomten
 

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Härnöante skrev:
he he he! är det jag som är våran lilla sjuksköterska då :va. ????. Det kommer bilder och filmer snart. ska kolla på en lagerlokal nästa helg :tummenupp , körde inte du minimoto?

Minimoto? Näh, jag kör en R1:a, men det är klart. Om vi jämnför min retta med din gixxer så kanske min framstår som en minimoto med tanke på hur smidig och lättkörd den är :yoparty
Sen att min även går som en minimoto är en annan historia eller om det är jag som kör den som om den vore en minimoto :va

Trevligt med lite filmer och bilder :tummenupp , väntar med spänning.
 

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Härnöante skrev:
Vad gäller filmer så är det några sundsvallsdemoner och timråkometer som står för det mesta materialet, vi håller på att redigerar nu. Jag trodde seriöst att du hade en minimoto, det var ju ett himla surr om sådana ett tag. Det var alltså ingen smädning av din körning eller din slöa cykel :hihi .

Blev ingen minimoto för mig men det kanske blir.
 

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Vi gör en lista, alltid kul. Fyller på med några dåliga exempel.

1. S.T.H.mc STUNT division.
2. VBS (Västernorrland Bike Stunt)
3. VSS (Västernorrland Street Stunt)
4. 198-SSC (SH- Street Stunt Crew)
5. SHV- Street Stunt Crew (sporthoj västernorrland)
7.
8.
9
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top